CAM VE KUM,
3. BÖLÜMÜ: YALAN ANLAŞILMALARBölüm Şarkısı: LP -Lost On You
Ruelle - Gotta Love It
🌃
Yanan bir adamın ismimi mi kaderini belirlerdi yoksa ona çizilen kader yüzünden bu ismi kendi mi seçmişti?
Onunla birlikte hastaneden güçsüz adımlarla çıktığımda Rey, arkamızda kalmıştı. Otoparkta ilerledik, Rey onu tanıdığı için teklifini kabul etmiştim ancak bir yanım çok tedirgindi. Diğer yanım ise onu sanki bir yerden tanıyordu. Sanki göğsüm yarılacak, içinden zehirli sarmaşıklar ve duman yükselecekti. Yanan göğüs topraklarımın dumanı mıydı yükselecek olan, yoksa yanımdaki adam mıydı?
Düşüncelerimin yönünü şiddetle değiştirmek istedim.
Duman bir motosikletin önünde durduğunda, bununla gitmeyeceğimize dair içimden dua etmeye başladım. Motorun parlak siyah gövdesi bana göz kırpıyordu ve öyle büyüktü ki, bir canavara benziyordu. Duman daha önce hiç motosiklet görmemişim gibi bakmama aldırmadan koltuğu kaldırdı ve altından iki kask çıkardı. Birini bana uzattığında kaşlarımı kaldırarak ona baktım. "Ben bugün bayıldım," dedim sakince. "Beni bununla mı götüreceksin? Yediğim serumu damarlarımdan kusmamı mı istiyorsun?"
Başını sağ omzuna doğru eğdi, yüzünün maske ile kapanan tarafını görmek için eşsiz bir arzu duyduğum andı o an. Yüzünde bir yanık olduğuna emindim, o yanık olmasaydı, yüzünün açıkta kaldığı tarafı tamamlansaydı normal değil, sihirli bir güzelliğe sahip olacağını biliyor muydu? "Biyolojik olarak bu mümkün olsaydı seni taksiyle götürürdüm," dedi sakince. Kaskı ellerime bıraktı. "Kaskı tak ve atla."