Seungmin kahkahalarını durdurmaya çalışırken gecenin üçünde çok ses çıkardıklarını fark etmiş ve eliyle ağzını kapatırken onu gıdıklamaya çalışan çocuğun elini tutmuştu.
"Abinler işi pişiriyoruz sanacaklar, rahat dur."
"Abimler zaten işi pişiriyordurlar." dedi Jeongin gencin üstüne bacağını atarken. Saçlarını geriye atmış ve yanağını kocaman öpmüştü.
"Jeongin saat gece üç ve sen beni gıdıklayıp duruyorsun, yoruldum yeter." Seungmin bayılır gibi yapıp gözlerini kapattığında Jeongin ona gülmüş ve teması kesip Seungmin'in yanına uzanmıştı. Seungmin ona bakıp gülerken yan dönüp elini yanağına koyarak yukarıdan Jeongin'e baktı.
"Diş telin ne zaman çıkıyor?"
"Ara tatilden sonra çıkarırız dediler. Senin?" dedi Jeongin ona bakarken.
"On yedinci yaşım telle bitecek gibi duruyor. Bak, düzeldi bayağı ama işte..." derken dişlerini göstermişti Jeongin'e. Jeongin gülerken yanağını sıktı.
"Tel çok yakışıyor sana. Fetişim var evet."
"O zaman evlenene kadar takayım evlenince zaten geri dönüşün olmaz." dedi Seungmin gülerek.
"Diş telin olmasa da evlenirim."
"Komik çocuk, beni terk eden sen olursan döverim seni." dedi Seungmin doğrulurken. Yatağı, yorganı, çarşafı bozukları yetmezmiş gibi bir de Ferrari'yi kaybetmişti.
"Ferrari kayıp."
"Burada." Jeongin yere düşen köpeği alıp sevgilisine verirken Seungmin onun bacağına vurdu.
"Kalk yatağı düzeltelim."
"Yat uyu işte ya."
"Jeongin kalksana ya! Deli gibi güreştik zaten yatağın anasına tükürdük. Sabah abin odaya dalınca yanlış anlamasın." Jeongin oflayarak yataktan kalkmış ve Seungmin'i kucakladıpı gibi odadaki koltuğa bırakıp üstüne yorganı ve yastıkları atmıştı. Çarşafı ve alezi düzeltip yastıkları vurarak yerine yerleştirmiş ve yorganı silkeleyip sarmıştı. Yorganın köşesini açıp oraya Seungmin'i koyduktan sonra yanına yatıp yatağa girdi.
"Oldu mu paşam?"
"Oldu paşam. İyi geceler." derken sevgilisinin yanağını öpüp ona arkasını döndü Seungmin. Jeongin de ona arkasından sarılmış ve gözlerini kapatmıştı.
//
Minho Hyunjin'den haber beklerken gün neredeyse aymaya başlamıştı. Tuvalete giden aile bireyleri onun uyanık oldupunu anlamasın diye gözlerini kapatıp yatağa girmiş ve uyumamak için elini bilinçli hareket ettirmeye çalışmıştı. Tam o sırada titreşimdeki teelfonuna mesaj gelince gözlerini açtı.
//
minho x hyunjin
hyunjin
new yorktayım
uyumuşsundur
eve gidene kadar internetim olmayacakminho
uyanığım
gittiğin için mutluyum
şimdi hesabını açacağım
şifreyi söyle.hyunjin
hayırminho
lütfen
hadihyunjin
japon çiçeği
hayır dedimminho
şifreyi biliyorum ki gireceğim şimdihyunjin
iyi gir o zamanminho
ne var orada ofhyunjin
gir öğren (06.13 Japonya Saatiyle)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hello my 17!
Fanfictionpopüler öğrencilerinin birbirleriyle kavgalı olan iki okul, diğer okulun kentsel dönüşüme girmesiyle birleşmek zorunda kalır. cheongdam lisesi: seungmin, jisung, felix, hyunjin (+hongjoong) bora lisesi: changbin, chan, minho, jeongin (+wooyoung) te...