39: yaş

2.8K 389 152
                                    

noluyo amk konuşma grubu

hyunjin
beyler görev başarısız
minhonun annesi sakura hanım teyze korece bilmiyor
bildiği birkaç kelimeyle ses kaydı attı
napıcam ben

seungmin
abdede saat kaç lan

hyunjin
orada akşam 9 olduğuna göre birader
burada saat sabahın 6sı

jisung
abi sana çok üzülüyorum ben

hyunjin
minhoyla manita olmadan adam gibi uyuyamayacağım yardım edin ya

seungmin
taehyung abiyle konuşurum
ama bana hediye alırsan ❣️

hyunjin
konuş alırım istediğini hadi lütfen ya

seungmin
bekle biraz o zaman canım

//

"Sevgilim?" Seungmin uzandığı koltuktan bilgisayarda valorant oynayan sevgilisine seslenirken Jeongin anında kulaklığını çıkardı. "Hm?"

"Taehyung abi Japonca biliyor değil mi?"

"Ana dili gibi, ne oldu?"

"Hyunjin'in çıkma teklifi planını kurtarmaya çalışıyorum. Yardımcı olur mu ki bize?"

"Olur ama şu an evde mi?" dedi Jeongin maçta ölürken. Sevgilisine dönmüş, arkasına yaslanmıştı.

"Hm, aşağıda abinle yemek hazırlıyorlar."

"Aile yemeği hm?"

"Beni dahil etme aileye böyle deyip deyip terk eden taraf olacaksın. Evini ateşe vereceğim sonra." dedi Seungmin göz devirirken.

"Öyle bir şey olmayacak, görürsün. On yedilik çıtırları birleştirelim gel." derken ayaklandı Jeongin.

"Hyunjinin on yedi olmasına koca iki ay var."

"Benim de bir ay var, sonuç olarak yıldan dolayı on yediyiz."

"O zaman ben on sekizim?"

"Yaş muhabbetine seninle girmeyeceğim anlaşamıyoruz. Oğlum aynı yıl doğmadık mı seninle?" derken odadan çıkmış merdivenlerden iniyorlardı.

"Beynim yanıyor tartışmayalım bunu." dedi Seungmin gülerken.

"İt herif on altı yaşındasın daha." diye söylendi Jeongin de gülerken.

"Ya! Sus, yılın sonunda doğduğum için benim yaşım yılbaşında değişiyor." Seungmin sevgilisinden kaçarken mutfağa paldır küldür girmişti.

"İyi akşamlar dünyanın en havalı abileri!" derken ada tezgaha oturdu.

"İyi akşamlar Seungmin." derken elindeki çorba kaşığına üflüyordu Jeongguk. "Aç ağzını tadı olmuş mu bak bir." dediğinde Seungmin çorbayı içmiş ve yüzünü buruşturmuştu.

"Çok tuzlu."

"Taehyung! Sana tuz attın mı dediğimde hayır demiştin!" derken eşinin poposuna vurdu Jeongguk. Jeongin ve Seungmin onlara gülerken Taehyung eşinden köşe bucak kaçıyordu.

"Bebeğim, ben senin kanınım kıyma bana!"

"Göstereceğim şimdi sana kanını! Ne olacak şimdi?"

"Patates! Patates atarsak tuzu çeker dur lütfen." Taehyung çocukların etrafında dört dönerken Jeongguk pes edip patates almıştı. "Bunu soy Jeongin." dediğinde Seungmin gülerek sevgilisine baktı.

"Taehyung abi ben şey için gelmiştim, bize küçük bir yardımın olabilir mi demek için." dedi Seungmin elleriyle oynarken. Taehyung doğradığı sebzeleri tencereye dökerken gence baktı kısa süreliğine.

hello my 17! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin