A szállodába taxival jutottam vissza, amit cseppet sem bántam ugyan is jó volt a fél órás út alatt gondolkozni kicsit. Próbáltam rendbe rakni a gondolataim, de nehezen ment. Tudtam, hogy szakítanom kell Arthurral mert ez így nem mehet tovább. Lando pedig.. Hát igen ő Lando. Vele őszintén nem tudom mit fogok kezdeni, mert legszívesebben megfojtanám viszont amikor ilyen dolgokat csinál és mondd mint a kocsinál, azt érezteti velem hogy még mindig szeret holott ez hülyeség. Egy év majdnem eltelt.
Kifizettem a fuvart, majd a harmadik emeletre vezetett az utám ahol a szobánk volt. Mindenre felvoltam készülve szerintem, csak arra nem ami igazából ott fogadott..
Lando Norris
Minden egyes szavam komolyan gondoltam, amit Issy-nek mondtam. Nem fogom feladni, jobb ha ebbe beletörődik. Amikor berángattam az öltözőbe, éreztem hogy ő is érzi amit én. Leplezni próbálta de láttam, hogy lepillantgatott az ajkaimra. Láttam, hogy elpirosodott a közelségemtől és ez még nagyobb bizalommal árasztott el.
Az a tapló majom pedig. A nyakam merem rátenni, hogy bántja őt. Láttam a foltokat és borzalmas rossz érzés kerített hatálmába amikor erre gondoltam. Az én hibám, csak magam tudtam okolni, hiszen ha nem vagyok egy seggfej valószínűleg nem esik semmi bántódása.
Így hát nem éreztem egyáltalán rosszul magam, miután pár embert ráállítottam hogy tudja meg ki is az az Arthur Johnson valójában. Mert nekem valami bűzlik vele kapcsán.
- Na hali kölyök, mi újság? - ült le velem szembe Carlos, miközben a vacsorám fogyasztottam a hotel éttermében. Megrántottam a vállam.- most láttam Issy-t visszaérni a hotelbe.
- Igen, a pályán találkoztunk, volt egy megbeszélésünk. Megismertem a barátját is.- húztam el a szám. Mire Carlos összehúzta szemöldökét. - Van egy pasija, te ezt nem tudtad?
- Nem Lando, ezt az apró részletet kifelejtetted a " visszaszerzem Issy-t bármibe is kerüljön" akciódból.- rajzolt idézőjeleket, mire ismét megrántottam a vállam.
- Az a gyerek egy pöcs. Bántja őt, csak nem tudom miért van vele. - kezdtem, de értetlenül nézett rám.- mikor ma találkoztunk a garázs előtt, a férfi elég ellenszenves volt velem. Természetesen érthető okokból. Viszont amikor Issy-re terelődött a tekintetem, nem fogok hazudni rendesen feltérképeztem. Először a kezén láttam egy nagy piros foltot. Majd miután már a MotorHome-ban voltunk, berántottam az öltözőbe, és elég közel kerültem hozzá, engedte hogy az arcához érjek, és a fényben pont látszódott két nagyobb folt az arca két pontján. Próbálta sminkkel eltakarni, de nem ment amikor pedig rákérdeztem tagadta. De nekem nem tud hazudni Carlos. Ismerem őt, bárki másnál jobban.- dobogtam a lábammal idegesen.
-Nézd Lando...- kezdte de ekkor a szóban forgó lány rontott be, és ült le egy négy személyes asztalhoz, utána nem sokkal pedig a vadbarom pasija. Carlossal rögtön figyelni kezdtük őket.- szerintem veszekednek.- súgta oda halkan, mire bólintottam hogy nekem is feltűnt.
- Látod, hogy markolássza a ruhája anyagát a lábán? - böktem óvatosan a fejemmel arra.- akkor csinálja ezt ha izgul vagy fél. Ha nem tudja mi a következő lépés.-beszéltem halkan.- Egyszer mikor összevesztünk kicsit hangosabban kiabáltam rá a kelleténél és ezt csinálta. Aztán feltűnt, hogy mikor horror filmet nézünk is ismételgeti a mozdulatot így arra tudtam következtetni, hogy félelmében csinálja ezt.
- Szerinted nem kellene közbe lépnünk?- kérdezte féltőn Carlos, de késő volt. Éppen hogy kiejtette a szavakat a száján, Arthur felállt és a karjánál fogva felrántotta Issy-t majd kifele kezdte húzni az étteremből. Rengetek szem rájuk tapadt, és több pilóta is felfigyelt rájuk de leginkább nekem durrant el az agyam.
YOU ARE READING
𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍𝐋𝐘 - Lando Norris FF. ( BEFEJEZETT)
Fanfiction𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕠𝕖𝕤 𝕚𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕤𝕠, 𝕙𝕖𝕒𝕧𝕖𝕟𝕝𝕪 ?