15

1.2K 58 15
                                    




Reggel olyan szinten fáradt voltam, hogy a világomról nem tudtam. Lando ébresztője könnyedén célba ért.

- Ma média nap van, nem fontos kijönnöd velem mert nem nagyon lesz időm veled foglalkozni, interjú interjú hátán.- húzta el a száját.-viszont, ilyen kettő fele végzek, egyre elküldök érted valakit aki kihoz hozzám a pályára és megmutatok mindent neked. Rendben? - kérdezte, mire álmosan bólintottam.

A lényeg az volt, hogy ráérek még aludni bőven, így gyors lendülettel feküdtem vissza az eredeti helyemre hogy aludjak még pár órát.

Tíz órakor teljesen éberen keltem ki a meleg takaró alól, majd miután telefonomon átnéztem a közösségi oldalakat, a fürdőbe mentem hogy elkészüljek a mai napra. Gyors zuhany és fogmosás után kivasaltam a hajam, majd egy enyhe sminket tettem fel. Bőröndömben kezdtem kutakodni ruhadarabok után, majd mikor megtaláltam a megfelelő szettet

A kis táskámba belepakoltam pár fontosabb dolgot, majd miután becsuktam a szobát at étkezőbe mentem reggeli után kutatva

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A kis táskámba belepakoltam pár fontosabb dolgot, majd miután becsuktam a szobát at étkezőbe mentem reggeli után kutatva. Miköben zabkásámon nyammogtam, hirtelen csipogott a telefonom, jelezve hogy üzenetem érkezett. Lando érdeklődött arról, hogyan is állok. Röviden megválaszoltam neki, ő pedig küldött értem valakit, aki tizenötperc után meg is érkezett.

A pálya felé tartva, anyával sms-eztem közben pedig Preston, a söfőr kérdéseire feleltem. A fél órá út, hamar eltelt hiszen jó volt a társaságom. A fuvart megköszönve VIP kártyámmal belépve a kapun le is dermedtem. Ugyan is Lando éppen sajtótájékoztatón van, én pedig azt sem tudom hova menjek. Mindent vagy semmi alapon indultam el egyenesen, ahol minden féle csapatok garázsai voltak. Mivel jóformán senkit sem ismertem a csapatból Danielen kívül, aki szintén Landoval volt, tényleg nem tudtam mitévő legyek.

-Szia, segíthetek valamiben? - jött oda egy kedvesnek tűnő, velem egy idős lány Mclaren felszerelésben. Gondolom velük dolgozik.

- Öhm, igen szia. Isabella Matthews vagyok Lando barátnője.- nyújtottam felé a kezem, mire felnevetett. Ezt pedig egyáltalán nem értettem. - mi ilyen nevetséges?- fontam össze magam előtt a karjaim. Mire eltakarta a száját, de a kuncogást nem hagyta abba. Legszívesebben pofán törölném.

- Ne haragudj, de Landonak nincsen barátnője. Arról mindenki tudna ha lenne, és szólt volna az érkezésedről de ezt nem tette. Tehát gondolom csak egy őrült rajongó vagy aki a közelébe akar férkőzni. - kuncogott tovább, mire elváltak ajkaim a meglepettségtől.

- Nem fogom neked bizonygatni, hogy egy pár vagyunk majd rájössz nemsokára. - rántottam vállat, mire ördögien elmosolyodott. Nem tetszett ez nekem.

- Ha barátnője van, akkor miért velem kamatyolt egy órával ezelőtt az öltözőjében?!- vonta fel a szemöldökét, mire az ütő is megállt bennem.-Ráadásul ott hagytam az órám, épp azért indultam. Ha nem hiszed, gyere velem. - biccentett fejével, én pedig kétségbeesve követtem őt. A bizalom nálunk egyszer elveszett, a Luisinha szitu miatt. Persze tovább léptünk, de ami megtörtént az megtörtént nehéz elfelejteni. És aki egyszer megcsinálja, az megfogja máskor is. Nem igaz?!

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍𝐋𝐘 - Lando Norris FF. ( BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora