8

1.4K 59 3
                                    


 A gépem 10 órakor indul, így én már hatkor felkeltem hogy eltudjak készülni. Túlzásba nem estem, egy melegítő szettet vettem fel kiskabáttal ugyan is anya azt mondta otthon nincs a legmelegebb. Felkeltettem Hannát mert ő fog vinni a reptérre, majd egy közös reggeli után betettem a bőröndöm a kocsiba és útnak indultunk. 

- Nem fogsz vele beszélni?- kérdezte, mire nemet intettem a fejemmel.- szerintem megbánta ő is csak úgy mint te. - nézett rám együtt érzően. 

- Én csak azt az egy dolgot bánom hogy közel engedtem egy ekkora barmot magamhoz. - beszéltem dühösen. 

- A hétvégi futam előtt hazajössz? Még tegnap előtt kaptunk jegyet tőle tudod. Sokat jelentene neki, hiszen ez hazai futam lesz.- nézett rám félszemmel.

- Hanna, nem érdekel. Nem vagyok most rá kíváncsi és nem hinném hogy hazajövök rá. Elég volt belőle most egy ideig. Rendbe akarom szedni a gondolataim.- döntöttem homlokom az üvegnek, mire halványan elmosolyodott.

- tudtam hogy ez lesz.- mondta, mire értetlenül néztem rá.- tudtam, hogy addig fogtok egymással szórakozni amíg el nem kezdtek majd érezni valamit. 

- Én utálaton kívül nem nagyon érzek mást jelenleg.- suttogtam magam elé. 

Az út további részében nem beszéltünk, én fáradt voltam ő pedig nem firtatta a dolgot.  A reptérre érve elbúcsúztunk, és már nem kellett sokat várnom míg végre megkezdhettem a beszállást. Vettem előtte egy kávét és egy szendvicset amit elnyammogtam, közben anyának írtam hogy mikor szállok le ezután pedig kikapcsoltam az internetem. 

Az úton zenét hallgattam és aludtam. Semmi különös nem történt, hamar elrepült az idő és már csak azt vettem észre hogy nagy tapssal örvendenek a pilótának aki épségbe hazahozta az utasokat. Miután felkaptam a bőröndöm, írtam egy sms-t Hannának hogy landoltam és  anyáék keresésére indultam akik egy óriási táblával vártak engem.Nem bírtam ki, hogy ne nevessek fel. 

- Annyira hiányoztál már kicsikém. - öleltek magukhoz

- ti is nekem.- bújtam hozzájuk. 

Házunkhoz érve kezdtem el érezni, mennyire is hiányzott hogy velük  legyek kicsit. A szobámba behajítottam a bőröndöm, majd mentem is a konyhába  hogy ebédeljünk. Ekkor pedig megcsörrent a telefonom, természetes Lando nevével villogva. 

- Vedd csak fel kicsim.- mosolygott anya, de nemmel válaszoltam. 

- nem fontos annyira.- mosolyogtam rá, majd ne zavarjanak üzemmódba tettem a telefont. 

Az ebéd nagyon jól telt, de sajnos apának be kellett mennie a céghez így kettesbe maradtunk aztán kitaláltuk, hogy tartunk egy csajos napot így természetesen bevásárlással kezdtünk. Ezer üzletet jártunk végig, és nagyon sok mindent vettünk. Anyával nem bírni ha beindul. Most pedig pihenünk egy Stabucksban ahol ránéztem a telefonomra. 

landonorris miért nem szóltál hogy hazautazol?  Beszélni szeretnék veled, kérlek vedd fel a telefont.

landonorris ne csináld már Issy. Szükségem van rád. Beszélnünk kell még a hétvége előtt.

landonorris ugye eljössz a versenyre? 

landonorris Rendben, nem zaklatlak de kérlek beszéljük meg. Írj ha ráérsz..

- na ki irkál ennyire? Csak nem az  a Lando fiú akiről meséltél?- húzogatta szemöldökét anya, mire felnevetettem.

- De ő az. Mielőtt eljöttem volna kicsit összekaptunk és nem válaszolok az üzeneteire ezért zaklat.- rántottam vállat majd a táskám mélyére dobtam a telefont. 

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍𝐋𝐘 - Lando Norris FF. ( BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang