30

1.3K 71 18
                                    




Nyugodtság. Ez az érzés volt ami hatalmába kerített reggel, mikor a mellettem fekvő göndör fiúra néztem. Az éjjel nem sokat aludtam. Inkább tanulmányoztam nyugodt arcát, és mellkasán elterülve hallgattam egyenletes szívverését.

Félelem. Düh. Ezt éreztem amikor halkan léptem be a szobámba, ami teljesen üresen fogadott. Arthur holmija eltűnt, ez pedig olyan szinten nyugtatott meg hogy el sem tudom nektek mondani. Egy levelet találtam az éjjeli szekrényemen, de miután elolvastam a kukába dobtam. Csak a szokásos.

El kellett mennem, munkaügyben. Amint hazaérek felkereslek jövőhét elején. Ne haragudj, féltékeny voltam. Szeretlek. - Art.

A csokor rózsát pedig ugyan ezzel a lendülettel dobtam a kukába. Nem érdekelt a hülyesége. Hiszen tudtam, egy szava sem igaz. Ő nem bán meg semmit. Sajnos az egója nem engedi.

A mai napot a szállodában töltöttem, ugyan is nem kellett kimennem a pályára. Szerencsére. Igazából nem tudtam, hogyan nézhetnék szembe Lando-val. A tegnap este igazán jól telt, és a Cisca-val való telefonálás is ráébresztett arra, mennyire is hiányoznak nekem. Haragszom még rá, de el kell kezdnem tovább lépni azon ami történt, mert ezzel csak magamnak ártok.

Az edzéseket a tv-ben követtem, miközben telefonáltam a csajokkal és részletesen beavattam őket a dolgokban. Több mint két órát csevegtünk, de anyát is felkellett hívnom helyzet jelentés miatt,
így sajnos el kellett búcsúznunk. Kelly elvileg jön a futamra, így már jobban vártam a vasárnapot.

Anyával egy másfél órás videóhívásban volt részem. Neki nem beszéltem az Arthur-os dologról, mert tudom mi a véleménye róla. Ki nem állhatja. Amit most már kezdek érteni. Miután végre leraktam a telefont, már öt óra is elmúlt. Úgy gondoltam veszek egy forró fürdőt, de mielőtt beléphettem volna a fürdőszobába sms-em érkezett.

Lando: Van kedved lejönni velünk a wellnessbe? 💦

Mosolyra húztam a szám, mert jól esett hogy megkeresett. Nem nagyon tudtuk megbeszélni a tegnapit, és nem tudtam rendesen megköszönni neki.

Me: Persze hogy van, de kiket takar a többes szám?🤨

Lando: Carlos, George, Max, Charles te és én.

Me: Kan bulinak hangzik.😱

Lando: Csak egy kis pancsolás. Tíz perc múlva a szobád előtt vagyok.😘

Erre már nem válaszoltam, csak megforgattam a szemem. Gyorsan magamra kaptam egy fekete bikini szettet. Egyszerű volt de jelenleg ez volt kéznél. A hajam hullámosan omlott a hátamra, így egy kendőt kötöttem még a hajamba és egy napszemüveggel takartam el szemeim. Hiába volt öt óra a nap még sütött és a hőség is tombolt. Egy kis fekete len nadrágot vettem még magamra, ami bár átlátszó volt, csak azért kaptam fel hogy ne kelljen csupaszon végig másznom a szállodán.

Lando pedig betartotta a szavát, tíz perc múlva kopogtam az ajtómon. Még egy utolsó pillantást vetettem magamra és felkaptam egy törcsit meg a telóm és már kint is voltam a folyosón.

- Szia Issy.-mosolygott rám, amitől görcsbe rándult a gyomrom. Mi a szar.

- Szia. Mizu? -kérdeztem miközben beszálltunk a liftbe és a wellness helyet a legfelső szintet nyomta meg.

- A többiekkel azt beszéltük inkább a tetőtéri medencét foglalnánk el, ott valószínűleg kevesebben vannak.- mondta végig a szemeimbe nézve, amivel levett a lábamról. Legszívesebben rá vetettem volna magam itt helyben. Na jó komolyan, mi a fene bajom van?

𝐇𝐄𝐀𝐕𝐄𝐍𝐋𝐘 - Lando Norris FF. ( BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now