Herkes geldikten sonra Felix cipsleri getirmek için mutfağa gitmişti."Chan hyung, televizyonu açar mısın? Program kaçacak da." Minho'nun ricası üzerine Chan kumandaya uzanmıştı.
"Hangi kanaldaydı?"
"88. kanaldı sanırım." Chan kanal 88'i tuşladıktan sonra çıkan programı biraz garipsese de bir şey dememişti, o sırada herkesin yaptığı gibi.
Felix cipsleri getirdikten sonra televizyondaki programı görüp gülmüştü.
"Bunu mu izleyeceğiz cidden?" Minho gözlerini ekrandan çekmeden onu cevapladı.
"Evet, zaten 10 dakikaya bitecek." Felix başta Minho'nun şaka yaptığını düşünse de sonradan ciddi olduğunu anlamıştı ve bu yüzden susup koltukta tek başına oturan Jisung'un yanına geçmişti.
Felix'in yanına oturmasıyla Jisung ona dönmüştü. Ardından Felix sadece Jisung'un duyabileceği bir şekilde ona doğru fısıldamıştı.
"Ne zaman söyleyeceksin?"
"Neyi?" Felix, Jisung'un bilerek anlamamazlıktan geldiğini bildiğinden gülmüştü.
"Neyi olacak Jisung, Minho hyunga diyeceklerinden bahsediyorum."
"Daha yeni geldik Felix. Hem söyleyebileceğimden emin değilim, bu konuyu düşünürken bile kalbim çok hızlı atıyor."
"Sana yardım edeceğim Jisung, bana güven. Senin yapman gereken tek şey sakin olmak."
"Nasıl yardım edeceksin?"
"Saat gece yarısına yaklaşırken muhtemelen herkesin uykusu gelir, bu yüzden yokluğunuzu fark etmezler. O sırada sizi bir şekilde dışarı çıkartacağım."
"O nasıl olacak?"
"O zaman görürsün." Birbirlerine gülümsedikten sonra televizyona geri dönmüşlerdi.
Programın sona ermesiyle Changbin bir "Oh" çekmişti ve ardından ayaklanmıştı.
"Şimdi ne yapacağız?"
"Monopoly oynayalım mı?" Hyunjin'in önerisini herkes onayladıktan sonra Chan Monopolyi getirmek üzere odasına gitmişti.
Yere otururlarken Minho özellikle Jisung'un yanına oturmuştu. Felix bunu görmesiyle Jisung'a gülümsemişti.
Chan monopolyi getirdikten sonra oyunu kurmaya başlamışlardı. Changbin inatla kasa olmak istediği için paraları kendisi düzenlemişti.
İki saat boyunca monopoly oynadılar ve sonucunda kazanan Seungmin oldu. Saat 11.30 olduğundan gece yarısı baya yaklaşmıştı.
Minho lavaboya gideceğini söyledikten sonra salondan çıktı. Diğerleri de cips yerken televizyon izliyorlardı ve yılın son dakikalarını sayıyorlardı.
Minho yedi dakikadır gelmediği için Jisung endişelenmeye başlamıştı, daha önce Changbin'in evindeyken yaşanan olayı hatırlamasıyla da yeniden lavaboya gitmeye karar vermişti, öncesinde de Felix'e haber verecekti.
"Felix, ben Minho hyunga bakmaya gidiyorum, bayadır gelmedi de."
"Tamam." Felix ona gülümsedikten sonra Jisung salondan çıkıp lavaboya doğru ilerlemişti. Ancak kapının ve ışığın açık olduğunu görmesiyle boş olduğunu anlamıştı. Acaba başka lavabo var mıdır diye düşünürken üst kata çıkmıştı. Bir lavabo daha vardı ancak o da boştu, Jisung bu yüzden Minho'nun aşağı katta bir yerde olduğunu tahmin ettiğinden tam yeniden aşağıya inecekken terasta olduğunu görmüştü. Dışarıyı izliyor gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Phobia | MinSung
FanfictionAnksiyete sorunu olan Jisung'un, okula gidip gelmek ve ara sıra müzik dinlemek dışında yaptığı pek bir aktivitesi yoktu. Doğduğundan beri yaşadıkları evden taşınmaları da onu pek memnun etmemişti. Yeni bir sayfa açmak gibi de bir amacı yoktu, ancak...