-16-

1.5K 171 59
                                    


      Jisung uyandığında son derece mutluydu, çünkü yanında en çok sevdiği kişi olan Minho vardı, onu izlemek de yapmayı en çok sevdiği şeydi.

Önceki gece eve geldikten sonra bir film açmışlardı, ardından da izlerken uyuyakalmışlardı.

Minho gözlerini araladıktan sonra onu izleyen Jisung'u görmesiyle gülümsemişti.

"Keşke her sabah uyandığımda ilk seni görsem." Minho'nun söylediği şeye Jisung utangaçça gülümsemişti.

"Ben de seni görmek isterdim." Minho uzanıp Jisung'un dudağını hafifçe öptükten sonra geri çekilmişti. Ancak Jisung donakalmıştı.

"Ne oldu?" Minho sorusunu gülerek sormuştu.

"Bir şey yok, sadece beklemiyordum."

"Sana bir şey soracağım Jisung."

"Tabi."

"Daha önce hiç sevgilin oldu mu?" Jisung, Minho'nun sorduğu soruyu biraz garipsese de cevaplamıştı.

"Hayır, ilk sensin."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Senin bayağı oldu sanırım, bu kadar şaşırdığına göre." Jisung'un hafif trip atar gibi söylediği şeye Minho gülmüştü.

"Ortaokuldayken bir kez olmuştu, o kadar. Lisede hiç olmadı. Ayrıca, sen beni kısandın mı az önce?"

"Ne alakası var kıskanmakla? Alt tarafı daha önce sevgilinin olduğu hakkında tahmin yürüttüm, ki olmuş da zaten."

"Jisung, o zamanlar çocuktum. Sınıfımıza yeni bir kız gelmişti ve herkes de ondan hoşlanmıştı. Ancak kız beni seçmişti ve ben de kabul etmiştim. Ama sana yemin ederim, gerçekten ilk aşık olduğum kişi sensin."

"İlişkiniz ne kadar sürmüştü peki?"

"Sanırım beni baya kıskandın sen."

"Hayır, sadece merakımdan soruyorum. Ayrıca konuyu açan sensin."

"Evet, açan bendim. O yüzden kapatan da ben olacağım, başka bir konu açalım. Mesela, bugün ne yapsak?"

"Ödev." Jisung'un dediğinin üzerine Minho yüzünü buruşturmuştu.

"Ciddi misin Jisung?"

"Evet, yarın okul var sonuçta."

"Biliyorum ama yarın okul olduğu için çok fazla görüşemeyeceğiz de. O yüzden bence başka bir şey yapalım."

"Ne gibi?"

"Yastık savaşı" Minho bunu dedikten iki saniye sonra elindeki yastığı Jisung'un kafasına geçirip kaçmaya çalışmıştı ancak Jisung'un da kendi yastığıyla ona vurmasıyla yerinde kalmıştı.

Yastığın bir ucu yırtıldıktan sonra etrafa tüyler yayılmaya başlasa da bunu umursamamışlardı.

Nefes nefese kaldıklarında Jisung kendini yeniden yatağına atmıştı. Bunu gören Minho da onun üzerine kendini attı.

Minho halen nefes nefeseyken yüzünü Jisung'a dönüp ona gülümsemişti. Ardından da daha Jisung ne olduğunu anlamadan aralarındaki mesafeyi sıfıra indirerek dudaklarına kapanmıştı.

———————————————————————

"Telefonun çalıyor." Jisung'un seslenmesiyle Minho koşarak salona geri gelmişti.

"Kim?"

"Changbin Hyung." Minho kimin aradığını öğrendikten sonra telefonu eline alıp konuşmaya başladı.

Phobia | MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin