Newt'ın Ağzından
İsyandan kurtulmuştuk.Ama thomas ve brenda ipten geçmemişti. Jorge onların bizim dağlara gideceğimizi bildikleri için oraya gideceklerdir dediği için bizde onu dinledik.Umarım isyan onları yakalamamıştır.Ama aklım thomastaydı.Ve jorge bize fiziksel özelliklerimizle seslenmesinden sıkılmıştım adınızı güvende olduğum zaman sorarım dedi.Biraz ilerledikten sonra mağara gibi bir yere geldik.Mağaranın girişinin tepesinde bir ağaç dalı vardı.Tam mağaraya gireceğimiz sırada yüzüne kumaştan bir maske takmış sadece gözleri görünen bir kız ağaç dalına ayaklarını sarmış baş aşağı bize bakıyordu.Sonra Jorge konuşmaya başladı:
Jorge- Yn seni görmeyi beklemiyordum.
İsmini yn olduğunu öğrendiğim kız.
Yn-Dağlara giden yol benim bölgem unuttun mu Jorge.
Dedi yn maskesini çıkarırken.Yn maskesini çıkarınca yüzüne daha iyi baktım.Ama en arkada olduğum için görebildiğim kadarıyla yn Ela gözlü koyu kumral kısa saçlara sahipti çok güzeldi. Üstüne siyah askılı bir üst,siyah bir şort giymişti.Siyahbir switşörtü de beline bağlamıştı.Jorge-Bunlar yeni arkadaşlarım gerçi daha isimlerini bilmiyorum.Onların bir arkadaşı ve brenda yı İsyandan kaçarken kaybettik eğer kurtuldularsa dağlara gidecekler.Bize yardım edersen seviniriz.
Yn bize şaşırmış ve sanki yıllar önce kaybettiği arkadaşlarını görmüş gibi bakarken ağaçtan indi.Yn-Bugünü göreceğim hiç aklıma gelmemişti.Sizi tekrar göreceğim hiç aklıma gelmemişti.dedi yn.Ne demekti bu bizi tanıyor muydu.Aklımdan geçirdiğimi Minho dile getirdi.
Minho-Bizi tanıyor musun?
Yn-Hepinizi tanıyorum Minho.
Teresa-Nasıl yani biz arkadaş mıyız?
Yn-Hepimiz arkadaşız Teresa.Senlede tava
Ne demek hepimiz arkadaşız ben yn'yı tanıyor muyum?
Yn'nin Ağzından
Minho ve Teresa Newt ile aynı labirente gönderiliceklerdi.ama neden üç kişilerdi newt nerdeydi?nerede olduğunu anlamak için sordum.Yn-Sadece bu kadar mı kurtuldunuz Başka biri daha yok mu?...
Sözümü kesen şey Newt'ın arkadan çıkışı oldu.Gözlerimin dolduğunu hissettim Newt karşımda duruyordu. Onu çok özlemiştim yüzünü görmeyeli iki yıl oluyor bir yıl isyanda ekranlarda izlemiştim.Toplam 3 yıl.Newt'ın Ağzından
Başka biri yok mu dediğinde kalabalıktan beni görmediğini anladım. Ve minho ile tava'nın arasından geçip öne geçtim.Newt-Birde ben ve thomas var ama onu ve brendayı kaybettik.
Dedim beni görünce gözleri dolmuştu sulu gözleri ve güzel yüzüyle bana bakıyordu.Dokunsan ağlayacak gibi duruyordu neden beni görünce böyle olmuştu.Zorla açtığı ağzıyla zorla da olsa konuştu
YN-Newt...
Jorge-Newt mu? O Newt bu Newt mu?
Kafam karıştı yani o newt bu newt derken. Yn hareket etti ve Jorge'a dönüp başını evet anlamında salladı.Belli oluyordu ki Yn beni tanıyordu ve Jorge'a benden daha önce bahsetmişti.Yalnız kaldığımız bir zaman da Jorge bunu soracaktım.Yn zorda olsa hareketlendi ve arkasına dönüp gözünü silerken konuştu.
Yn-Sizi dağa sağkolun yanına götürürüm.Oda A labirentinden 1 kişiden fazla isteyebilir.
Minho-Bizim olduğumuz Labirentten Başka biri daha mı kaçtı?
Yn- O labirente gönderilmeden sağkol onu kurtardı.
Dedi bunu söylerken gözleri yine dolmuştu ama hemen kendini topladı.Yn-Hadi yola koyulalım.Yol uzun. Dedi ve ıslık çaldı.Islık çalar çalmaz siyah beyaz mavi gözleri olan bir sibirya kurdu mağaranın üstünden yn'nin yanına atladı yn eğilmişti. Ve köpek ön partilerini yn'nın dizlerine koyup yüzünü yaladı.
Yn-Yürü hadi Isac.Dedi neşeli bir biçimde demekki köpeğin adı Isac.
Ve yürümeye başladılar Yn ve Isac önden gidiyor bizde arkada onları takip ediyorduk.
Evet bu ilk bölüm umarım beğenirsiniz.