Newt'ın Ağzından
Sabah bir şeyin üstüme örtülmesi ile kalktım.Yn ile yan yana uyuyorduk.Ve biri üstümüzü örtmüştü.Ben bunları düşünürken yine uyuyakaldım.Yn'nın Ağzından
Sabah uyandığımda Newt yanımda yatıyordu.Herhalde uyuyakaldı dedim.Ve hemen brenda'nın yanına gidip uyandırdım.Brendaya onlarla olduğum zamanlar hep dövüş silah vs. Dersler veriyorum.Herkes uyurken biz bahçeye çıktık.Brenda-Bu şart mı?
Yn-Evet bunlar zorunlu.İlk ne ile başlamak istersin?
Brenda-Bari dövüş olsun.
Yn-Hadi bakalım.
Brenda ile karşı karşıyaydım.Ona daha önceki derslerde dediğimi unutmuş olacak ki ilk acele ederek hamleye geçti.Kenara çekildiğim anda yere düştü.Onun yere düşmesini fırsat bilerek onun üstüne çıktım ve ellerini tuttum.
Newt'ın Ağzından
Dışarıdan sesler geliyordu.Hemen aşağı indim Jorgeta oradaydı.Newt-Ne oluyor?
Jorge-Yn her zamanki gibi brendaya ders veriyor.
İzlemeye başladım.
Yn'nın Ağzından
Yn-Senden daha iyisini beklerdim brenda.Kendini delilere karşı böyle mi savunacaksın yada İSYANA.
Bu söylediğime sinirlenmiş olacak ki beni itip ayağa kalktı.Bende hemen ayağa kalktım.Brenda sinirle bana geldi ve gerçek dövüşe başladık.O bana yumruk atmaya tekme atmaya çalıştıkça ben savuruyordum.Bana göre dövüşürken sinir duygusu insanın büyük kısmına hakim olmalı.Brendayı daha çok sinirlendirmek için konuştum.Yn-Elinden gelen bu kadar mı?
Brenda üstüme gelip bir tekme atmaya çalıştı.Ben onun ayağını tutup ters çevirdim.Ve yere düşürdüm.Yn-Ben sana benim çektiklerini çekmeden böyle olma şansı tanıyorum.Bu şansı geri mi tepiceksin,ben sana İSYAN sevdiklerini almasın onları koruyabil diye bunları öğretiyorum.
Brenda-Ben senin gibi değilim yıllarca senin gibi sevdiğini bekleyip,onun için işkence çekmedim,onun yaşayıp yaşamadığını bilmezken umutsuzca her gün beklemedim,beni kendinle kıyaslamayı bırak.
Bu söylediği çok içimi acıttığı için brendayı bırakıp koşarak oradan uzaklaştım.Isac arkamdan havlıyordu.Ben ise bir ağaç bulup onu üstüne çıktım.Ve düşünmeye başladım.
Newt'ın Ağzından
Brenda'nın bu söylediği üzerine yn brendayı bırakıp gitti.Isac hemen havlamaya başladı.Brenda koşarak yanımıza geldi.Brenda-Ben öyle demek istemedim.Jorge nereye gitti.Yemin ederim onu incitmek istemedim.
Jorge-Biliyorum brenda insanların ağzından sinirle bireyler çıkar ama senin dediğin yn'yı tam kalbinden vurdu.
Newt-Ben onu bulurum.
Jorge-Emin misin?Tek başına gitme kaybolursun.
Newt- Tek başıma gitmiycem ki Isac ta benimle gelicek merak etmeyin.
Isac a baktım.
Newt-Isac ikimizde onu bulmak istiyoruz bana yardım ey hadi onu bulalım olur mu oğlum.
Isac havlayıp başıyla bir yeri işaret etti.
Bende
Newt-Aferin oğluma hadi dedim ve yürümeye başladım
Isac az ilerledikten sonra başıyla yanına geldiğimiz bir ağacı işaret etti.ben ağacın üstüne baktım yn oradaydı.Derin düşüncelere dalmış olacak ki beni görmedi.Bende yavaşça ağaca tırmanıp yn'nın yanına oturdum.Yn-Günaydın Newt.
Newt-Günaydın
Yn-Burda ne yapıyorsun?