Yn önde ilerliyordu Teresa'da onun yanındaydı.Tav ve Minho tam önümüzde yn ve Teresa'nın arkasında sohbet ede ede ilerliyorlardı. Biz Jorge ile arkadaydık ama Jorge telsizle kontrol ediyordu. Yn bir anda durdu ve bizede durmamız için işaret etti.Isac hemen yn'nin yanına geçip tedirgin bir şekilde durdu.Yn'nin eli hemen beline gitti anlaşılan bir silah saklıyordu ve onu çıkardı.Teresa'ya arkaya geçmesini işaret edip.Isac'ı arkasına aldı. Isac'i arkasına almasından ona ne kadar önem verdiği anlaşılıyordu ona zarar gelmesini istemiyordu.hemen önümüzdeki kayalıklara arkasından bir ses duyuldu silahı oraya doğrulttu.Etrafta ölüm sessizliği vardı hemen arkasından kayanın arkasında koşarak gelen thomas ve brendayı gördük.Neden koştuklarını anlamamıştım.
Yn'nin Ağzından
Kayaların arkasından koşarak çıkan thomas ve brendayı gördüm.Thomas ve brenda hemen diğerlerinin yanına gitti.Ben ise orada dikilmiş neyden kaçtıklarına bakıyordum.Hızla buraya doğru gelen deliyi gördüğüm anda hemen Isac'a döndüm.Ve ona diğerlerini uzaklaşması için işaret verdim.Buranın yakınlarında Isac'la kaldığımız bir kaç sığınaktan biri bulunuyordu.Isac dediğimi anladı ve hemen Jorge'un yanına gitti.Yn-Isac'ı takip edin.Orda güvende olursunuz.
Newt-Seni burda bırakamayız.Ya sana bir şey olusa.Bizimle gel.
Newt'ın beni önemsemesi beni mutlu etmişti.Bende şakacı bir şekildeYn-Merak etme benden öyle kolay kurtulamazsınız hemde 3 yıl sonra sizi tekrar bulmuşken gelicem söz veriyorum.Hem Isac size iyi bakacak.Onu izleyin.Sizi benim sığnaklarımdan birine götürecek.
Thomas-Dur bir dakika sen kimsin ne demek 3 yıl sonra sizi bulmuşken derken sen bizi daha önceden tanıyor musun ayrıca sana neden güvenelim?
Yn-Anlatıcak vakit yok thomas gidin artık çok yaklaştı.
Dememle birlikte Isac'ı takip etmeye başladılar.Silahımın şarjörünü kontrol ettim.Deli yaklaşık bir dakika sonra yanımda olacaktı.Deli yanına geldiğinde tam yn'ya saldıracakken yn takla atarak ondan kaçtı ve deliyi arkadan vurdu.
Newt'ın Ağzından
Yn'yı aklımdan çıkaramıyordum ya bir şey olursa ona ama o söz verdi. Öndeki Isac'a baktım yn ile aralarında özel bir bağ vardı yn hiçbir şey dememesine rağmen onun bakışından en ufak detayı
anlayabiliyordu.Thomas ve brendeya yolda yn ile olan Her şeyi anlatmıştı Minho birden yn'den ayrılalı 15 dakika olmuştu ki bir silah sesi duyuldu.Ben hemen o yöne baktım yn'nin olduğu yönden geliyordu tam o tarafa doğru gitmeye hareketlenmiştim ki Isac önüme geçti.Gitmemi istemediği belliydi.Ben ne kadar gitmeye çalışsam da Isac izin vermiyordu.Jorge-Newt biliyorum onu merak ediyorsun ama yola devam etmeliyiz hem Isac endişelenmedi bile demekki silah yn'ya sıkılmadı.Yn başkasına sıktı ama yn'yi biraz tanıyorsam insana silah doğrulttuğu çok nadir demekki bir deliyi vurdu.Hadi yola devam edelim hem o gelicek sana söz verdi.Eminim ki özellikle sana verdiği sözünü tutacaktır.
Brenda-Bu yn'nin bahsettiği Newt mu?
Jorge-Evet
Newt-Yeter! Yn benim hakkımda ne dedi de hepiniz o Newt bu Newt mu diyip duruyorsunuz.
Jorge-Bak Newt sana söz veriyorum Isac bizi sığınağa götürdüğü an herşeyi anlatıcam tamam mı?
Newt-Tamam
Bir süre sonra sarmaşıklarla kaplanmış bir ev gördük ama kilitliydi birden Isac yanımıza geldi.ve boynundaki tasmasını bize doğru kaldırmaya çalıştı tasmada yaklaşık 10'a yakın küçük küçük anahtarlar vardı.Isac 7.sıradakini bize vermeye çalışıyordu.hemem 7.sıradaki anahtarı tasmadan çıkarıp kapıyı açtım.Aradan yarım saat geçmişti evin içinde 4 yatak odası 1 mutfak 1 tuvalet birde evin üst katında bir balkon bulunuyordu balkona oturulabilmesi için minder koyulmuştu.Altkatta ise minderler koyulan küçük bir oturma alanı vardı.
Aradan yarım saat geçti ve yn hala gelmedi.Ben ise balkonda oturmuş yn'yi düşünüyordum.Beni nereden tanıdığınıbenimle ilgili Jorge'a neyden bahsettiği,ve daha da önemlisi neden hala gelmedi?Nedenini bilmiyorum ama yn için endişe duyuyordum.Neden onu bu kadar önemsiyorum.Belki de geçmişte onu tanıdığım için öyle ve belkide onunla geçmişte çok iyi anlaşıyorduk.Ama bu his farklıydı bu ne hissi bilmiyorum çok garip.Ben bunları düşünürken Thomas yanıma geldi.Thomas-Newt sen iyi misin açlıktan ölmek üzeresindir gel en azından bir lokma ye.
Newt-Ben iyi değilim Tommy.Yn hala dönmedi.O bana söz vermişti.Neden hala gelmedi?O gelene kadar yemek filan yemiyorum!
Thomas-Newt yn sana söz verdi.Emin ol ki geri gelecek.
Newt-Belki de haklısın Tommy nedenini bilmiyorum ama onun için endişeleniyorum Tommy.
Thomas-Biliyorum dostum.
Biz thomsla konuşurken birden gözlerim doldu.Daha 4 saat önce tanıştığım bir kız için neden gözyaşı akıtıyorum ama nede olsa onu 3 yıl öncede tanıyormuşum.Bu normal diye düşündüm. Biranda yanıma Jorge geldiği zaman thomas'ın gittiğini anladım.
Jorge-Merhaba Newt nasılsın?
Newt-Yn hala dönmedi değil mi?
Jorge-Hayır.
Newt-O zaman berbatım!
Jorge-Yn böyle dediğini duysa çok mutlu olurdu.
Newt-Ne demek istiyorsun?
Jorge-Sana yn'nın bana senin hakkında dediklerini anlatıcam geçmişinizi öğrenmenizin zamanı geldi.
MERHABA ÖNCELİKLE HİKAYE NASIL GİDİYOR SİZCE YN VE NEWT'IN GEÇMİŞİ NASIL YORUMLARA YAZARSANIZ SEVİNİRİM