Newt'ın Ağzından
Minho-ve Thomas'ın karşımda bana sırıtarak baktığını gördüm.Ve Minho konuşmaya başladı.Minho-Eee Newt yn ile sarılman nasıldı?
Thomas-Evet Newt.
Neye uğradığımı şaşırmıştım.Planım gelip yatağıma uzanıp düşüncelere dalmaktı.
Newt-Siz ne saçmalıyorsunuz lülekafalılar!Öyle bir şey yok sadece ben endişelenmiştim.Gelmediği için o yüzden sarıldım.
Minho-Hadi canım.Evet evet inandım.
Onun bu laflarına göz döndürdüm.Newt-Size bir şey anlatmam gerekiyor.(Jorge'un anlattıklarının hepsini anlatır.)
Minho-Vay be bide sandığınız şey değil diyor.Kiz senin sevgilin be.
Newt-Hayır değil eskiden öyleymiş.Ve ben ona Labirent'ten çıkınca seni bulup tekrar çıkma teklifi edicem demişim.O yüzden şuan değilim.
Thomas-Sağkoldan neden ayrılmış peki orda mutlu ve sağlıklı bir hayat yaşayabilirmiş.Delilerden uzak bir hayat.
Newt-Jorge bana onun dağlara giden yolda bir tür bekçi olduğunu söyledi.Kurtarılması gereken insanlara yardım ediyor ve sağkola götürüyormuş Ve İSYAN'I oradan uzak tutmaya çalışıyormuş.Ve benimde bir gün kurtulmak için dağlara gideceğimi bildiği için dağlara giden yolda bekçilik yapmaya karar vermiş.
Minho-Ne diyorsun peki sen kızı seviyor musun?
Newt-Bilmiyorum.
Thomas-Ben şimdi anlarım şimdi sorduğum sorulara cevap ver.
Newt-Tamam.
Thomas-Yn'ya zarar gelsin ister miydin?
Newt-HAYIR! NİYE HERKES BUNU SORUYOR?
Thomas-Başka soruya gerek kalmadığı verdiği tepkiye baksana.Sen yn'yı seviyorsun Newt.
Evet doğruyu söylüyordu sanırım ben yn'yı seviyorum.Newt-E-evet seviyorum.
İlk defa kızardığımı hissettim.
Minho-Hayırlı olsun dostum ama çok uykum var.İyi geceler.
Yatağıma yatıp yn'yı düşündüm.Ben yn'ya çok kötü aşık oldum.Yn'nin Ağzından
Herkes yatmış ama ben uyuyamamıştım.Newt'ı düşünüyordum. Yıllar sonra ona tekrar karşısında görmüştüm.Bu beni çok duygulandırmıştı.
Geçmişten Anı
Yn biraz ekrandan Newt'ı izlemek için yalvardı.İSYAN görevlileri onu laboratuvara götürdüler ve bıçak böcekler sayesinde izledikleri Kayranlılara baktı.Ve bir anda bir bıçak böcek kamerasında Newt'ı gördü bu Newttı ve duvardan düşüyordu yn o düştükten sonra bir çığlık attı yine sinir krizi geçiriyordu.Ve onu sakinleştirmeye çalışırlarken bir görevlinin silahını aldı.Ona sakinleştirici yapmak için yaklaşan bir doktoru vurdu.Yn hala şoku atlatmaya çalışıyordu ki onu biri tutup işkence odasına götürdü.Tam ona daha önce hiç yapmadıkları bir işkence uygulamaya başladılar ve sağkol içeri girdi.Ve onu yanına aldı.Sağkol onun annesi gibiydi.Ona yıllarca dövüş,silah eğitimi verdi.
Şimdiki Zamana Dönüş
Yn bunları düşünürken ayağa kalktı.Onun kalktığını gören Isac ta ayağa kalktı.
Yn-Yok bir şey Isac sadece hava almak ve düşünmek için balkona çıkıcam.
Isac ta yn yi takip edip balkona gitti.Onlar orada otururken yn sabah öldürdüğü deliden sonra başka bir sığınağa gidip.Newt labirente gönderilmeden önce birlikte hazırladıkları kaset ve kulaklığı çıkardı.Üzüldüğü belli oluyordu ki Isac yanına gelip yüzündeki aktığını farketmediği yaşları sildi.
Tam kulaklığı takıyorduki arkasında bir beden gördü.Bu Jorge tu.Jorge-Yn niye hala ayaktasın?
Yn-Uyku tutmadı.
Jorge-Onu düşünüyorsun demi.
Yn-Onu düşünmediğim bir dakika yok.
Jorge-Neden geç geldiğin anlaşıldı.dedi elimdeki kaseti gösterip.
Yn-O bana ondan kalan tek şeydi.Birlikte hazırlamıştık.dedim.
Jorge-Ama bak sözünü tuttu.Geri geldi.
Yn-Onu en son yıllar önce gördüm Ve bugün onu gördüğümde sanki yeniden hayata döndüğümü hissettim.Ve sonra bana sarıldığında Kendimi çok güzel hissettim.Eski günler aklıma geldi.
Jorge-Merak etme yn oda seni seviyor.Biz senden ayrıldıktan sonra silah sesi geldi o sana bir şey oldu sandı ve çok endişelendi.Isac onu çok zor tuttu.
Yn-Teşekkürler Jorge.
Jorge-Bir şey değil.Çok kalma hava soğuk.
Jorge gittikten sonra kulaklığı taktım ve müziği başlattım.Müziğe o kadar odaklanmıştım ki.Newt'ın geldiğini farketmemiştim.
Newt-Neden uyumadın?
Yn-Uyku tutmadı ya sen?
Newt-Benide.Ne dinliyorsun?
Yn-Açıklayamam ama dinlemek ister misin?
Newt-Sorun olmayacaksa olur.
Hemen bir kulaklığımı ona taktım.
Ve dinlemeye başladı.Newt-Bu şarkılar çok güzel.Çok tanıdık geliyor.Kim hazırladı bunu?
Bunları aklımdan düşünmem gerekirken ağzımdan döküldü.
Yn-Sen ve ben...
Newt-Ne?
Yn-Yani sen labirente gitmeden önce dinlemem için hazırladık.
Newt-Zevkliymişiz.
Sonra ikimizde sustuk ve balkonda yerde otururken ikimizde kulaklıkları takmış hiç konuşmadan yan yana oturmuş müzik dinliyorduk.Isacta ayak ucuma yatmıştı bir anda uykum o kadar gelmişti ki kendimi uykunu kollarına verdim.
Newt'ın Ağzından
Ben yn'nin söyledikleri düşünürken birden yn'nın başı omzuma düştü.Ben neye uğradığımı şaşırdım ve yn'ya baktım.Uyumuştu bense gülümseyerek yn'ya bakıyordum.Çok güzel uyuyordu. Bende başımı onun başına koydum.Ve kendimi uykunu kollarına bıraktım.Jorge'un Ağzından
Sabah 6 gibi biraz hava almak için balkona gittim yn ve Newt'ın yan yana uyumuş bir şekilde gördüm.Yn'nın başı Newt'ın omzuna Newt'ın başı ise yn'nın başına düşmüştü.ikisindede kulaklık takılıydı.kulaklıkları nazikçe çıkarıp.üstlerine bir battaniye örtüp gittim.Öncelikle bu bölümün sonuna gelmiş bulunmaktayız.Bir kaç gündür bölüm atamadığım için özür dilerim misafirlerimiz vardı bundan sonra daha aktif olucam.Hikayem okunmaya başladığı için çok mutluyum.Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim.