Geçmişten Hikayeler

72 4 2
                                    

Sonunda yn'nin benim hakkımda söylediklerinin öğrenecektim ve geçmişini öğrenecektim.Ve sonunda Jorge konuşmaya başladı.

Jorge-Newt yn'nın dediği şeyi hatırlıyor musun? Sağkolun A labirentinden birini daha labirente gitmeden bulup kurtardığını söylemişti.O kişi yn
Bu sözü söylediğinde şoka uğradım.

Newt-Ne?

Jorge-Siz daha önceden yn ile sevgiliydiniz ve seni labirente göndermeden 1 yıl önce oldunuz seni labirent'e gönderecekleri gün yn sinirden deliye döndü ve seni labirente zorla yollamadan önce sen yn'a "Sakin üzülme bu labirentten kaçınca gelip seni bulucam ve sana yeniden çıkma teklifi edicem"dedin ve o sen gidince çok büyük bir sinir krizi geçirdi ve isyanın makinelerine çok büyük zarar verdi.İsyan ona çok işkence çektirdi.Ve sen her ağladığında her üzüldüğünde bu krizlerden geçirdi ve isyan geçirdiği her kriz için farklı farklı işkenceler çektirdi.Ve en son senin ızdırap verenden kaçarken bacağını yaraladığın gün istemeyerek geçirdiği sinir krizinde İSYANDAN 1 kişiyi öldürdü İSYAN onun bu hareketinden sonra ona daha önce uygulamadıkları bir işkence yöntemi uyguladılar.O gece sağkol bir kaç çocuk kurtarmak için isyana girdi ve yn'nın o halini görünce onu yanına aldı. Artık yn dağa giden yolda bekçilik gibi bir şey yapıyor bizi bulduğumda bir deli tarafından yakalanmak üzereydim o bizi kurtardı.Ona çok şey borçluyuz.Onun bu sırrı bizimle paylaştığı zaman brendanın çok zor bir günüydü.Ama seni düşünmediği bir gün yok hep uzaklara bakar senin ona dediğin şeyi düşünüp durdu ve seni bekledi gelip ona sormanı bekledi.Sizi bulduğumuz zaman yn'nın ilk defa ağladığını gördüm.Sağkoldan ayrıldığı zaman bir deli ona saldırmak üzereyken Isac onu kurtardı.Ona Isac ismini verme sebebi Isac ismi ona seni hatırlatıyor.      Senin adın Newt ona Isac Newton'dan esinlendi.O yüzden geleceğine inan seni  tekrar kaybetmemek birlikte olabilmeniz için herşeyi yapar.

Şuan o kadar şaşırmış durumdayım ki ne yani yn ve ben daha önce sevgili miydim ve o benim için insan öldürüp    işkence çekmişti.Bu çok üzücüydü.Ama nedenini bilmediğim bir şekilde bende ona karşı çok değişik şeyler hissediyordum.

Jorge-Sadece şimdi sana soracağım sorulara dürüst cevap ver.

Newt-T-tamam

Jorge-Yn'ye zarar gelmesini istermiydin?

Newt-HAYIR!

Jorge-Ona emin olamadığın duygular hissediyor musun?

Newt Sanırım e-evet

Jorge-Güzel demek ki sen de yn'yı hala seviyorsun.
Jorge az önce ne demişti yani benim emin olamadığım duygular yn'yı sevdiğim için miydi.Evet sanırım ben yn'yı seviyordum.

Jorge-Newt Isac dışarıda karşıya bakıyor gidip bir bakmalıyız.

Ben Jorge bunu derken çoktan aşağı inmiştim bile Isac bir yere gidiyordu hemen onu izledim.Ve sonunda nereye gittiğini anladım.Bu yn'ydı.hemen yn'nın üstüne atlayıp onu yere düşürdü ve yüzünü yalamaya başladı.Yn ise sadece gülüyordu şuan farkettim çok güzel gülüyordu.

Yn-Isac aferin oğlum onları güvende tuttun.Teşekkür ederim.
Sonra ayağa kalktı ve yanıma geldi.

Yn-Umarım Isac size iyi bakmıştır.Çok misafir ağırlamıyoruz
O bir şey daha diyemeden ona yıllar sonra özlem gidererek sarıldım.Oda ilk başta şaşırdı ama sonra oda bana sarıldı ben başımı onun omzuna o başını benim omzuma koymuş sarılıyorduk.Ama onun ağladığını hissettim çünkü omzum ıslanmıştı.sonra ona sarılmayı bırakıp konuşmaya başladım.

Newt-Geldin.

Yn-Gelmeyeceğimimi düşündüm.Hem sana söz verdim.Sözümü tutmak için yaşamam gerekiyordu.

Newt-Neyse sen açsındır gel.

Yn-Ehh bir yemek fena olmaz.

Balkona baktığımda herkesin orda toplanmış bizi izlediğini gördüm.Çok utanmıştım.Ama utangaçlığımı çok nadir yüzüme yansıtırım.İçeri girdik yn yemek yerken bende yemediğimi fark edip bende yemek yedim.Ve sonra herkes ikişer biçimde yataklara gitti.Ama bir kişi 3'erli kalıyordu tabi onlarda ben thomas ve minho.Jorge Tava ile brenda teresa ile yn ise Isac ile kalıyor.
Odaya girdiğim anda...

Yeni bölümde sizce ne olacak.Merak etmeyin kötü bir şey değil.İYİ OKUMALAR

İYİ OKUMALAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Seni Birdaha Kaybetmeyeceğim Newt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin