Multi: İlke
İyi okumalar!
Ertesi gün Ege'nin ateşi düşmüştü fakat halsizdi. Evi toparlamam gerekecekti fakat bu koca villayı nasıl toplarım bilmiyorum. Annemlerin evi bundan biraz daha büyük ve Derinlerin evi de bizimkiyle aynı olmasına rağmen Derinle bizim evimiz dört oda bir salondan oluşuyordu. Bugünde okula gitmeyecektim. Evi toplamaya başlamıştım bile,zaten akşama anca biterdi heralde. Hem ev büyüktü, hem de ev çok dağınıktı.
********
Bugün Ege de ben de okuldaydık.
İki tenefüs geçmişti ve bugün çok sıkıcıydı.
Ege yanımdan işi olduğunu söyleyip gittiğinde yalnız kaldım. Derin sınıfta bir çocukla işi pişiriyordu ve araya girmek istemiyordum. Beats kulaklıklarımı çıkardım koridorda yürürken. Tam telefonumu çıkaracaktım ki biri bileğimden tuttu. Derdim kulaklıktı çünkü neredeyse düşüyordu. Beni tutana "beats lan bu boru mu?"dedikten sonra kafamı ona doğru çevirdim. Çevirmemle ağzımın bir karış açılması bir oldu.
"İ-ilke"diye kekeledim.
"Ne oldu güzelim? Yoksa beni çok mu özledin?" dediğinde gözlerim de irice açıldı.
"Bırak beni allahın cezası"diye bağırdığımda kimse dönüp bakmadı. Birde bunun siniriyle elimi onda çekmeye çalışıyordum. Sinsi sinsi sırıtıyordu.
Azıcık korkarken "Ya bırak beni. Allah'ın bi kuluda dönüp baksın. Egeeeeee!" diye bağırdım. Bir iki göz bize çevrilmişti ama umursamadan önlerine baktılar. Bağırdığımdan mı, Ege dediğim için mi döndüler hala çözemedim.
"Ah benden mi korkuyosun? Çok yazık"dedi. Ben iyice sinirlenirken hala çırpınıyor, elinden kurtulmaya çalışıyordum ama bırakmıyordu.
"Ben mi senden korkucam be? Git bi aynaya bak allasen. Ayrıca eğer canını seviyorsan bence hemen ikilemelisin."
"Aaa küçük saf Buse miz atarlı ergen mi olmuş?" deyince iyice sinir tepeme vurmuştu.
Bir saniye önce İlke dibimdeyken şimdi yerde kıvranıyordu. Ege ona ilk yumruğu geçirmişti bile. Zamanında yetiştiği için Ege'ye dualar ederken Ege İlke'nin üstüne çıktı ve onu yumruklamaya başladı. Bense olayın şokunu atlatmaya çalışırken Ege ayağa kalktı ve beni elimden tutarak bir sınıfa soktu. Bir hareketiyle sınıf boşalınca bana döndü.
"Buse kim bu? Neden senin bileğini tutuyordu? Neden hemen beni çağırmadın? Bunların cevabını istiyorum. Hemen!" sonlara doğru sesi yükselmişti.
"Ege. O şey. Yani o. Hani sana bahsetmiştim ya. Hani beni kandıran. İlke."dedim tedirgince. İlke den korkarken bir de o çok sinirli gözüküyordu.
"Neden beni tutuyor bilmiyorum. Ayrıca iki saat bağırdım bir Allah'ın kulu bile gelip yardım etmedi." sesim sonlara doğru biraz cesaretlenmişti.
"Ne arıyor burda?"dedi. Sesi normaldi. "Bilmiyorum"diyince bir şey demeden bana yaklaştı.
"Bundan sonra benim yanımdan pek ayrılma. Ve Derin sürekli yanında olsun. Seni önemsiyorum ve bir daha o çocuğa kanıp üzülmeni istemiyorum."deyince gülümsedim ve başımla onayladım.
**********
Mert tenefüste yanıma geldi. Ege'nin basketbol antremanı vardı fakat Derin yanımdaydı. Mert Ege'nin en yakın arkadaşlarındandı. Derin konuşmamız için yanımızdan gitti. Mert'i pek sevmiyordum ve konuşmak istemiyordum.
"Eee Ege'yle nasıl gidiyor?" dedi. Neden böyle birşey sordu anlamamıştım.
"Gayet iyi. Onu çok seviyorum."diye yanıtladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Yan(Düzenleniyor)
Ficção Adolescente"Bizim uçmak için kanatlarımız yok, ama onun yerine hayallerimiz var." Sadece bir cümleyle başladı hikayeleri. Sıradan bir hikaye değildi onlarınki. Yıprandılar, yoruldular, sıkıldılar. Peki her şeyin üstesinden aşklarıyla mı geldiler? Hangi cümleyl...