Sabah zorla da olsa kalktım teyzem başımda formayla bekliyordu ben ise her şey den habersiz bir yudum su içtim sonra teyzem o cırtlak sesiyle bugün okula başlıyorsun diye bağırdı ben ise Şoktaydım her şey nasıl böyle olabilirdi kalkıp o igrenç formami giydim kısacık etek üstüne de tişört giymiştim teyzem saçımı açmamla ısrar ederken ben ise toplayıp ucunu örmüştüm sonra aşağıya kahvaltıya indim Lara bana bakarak " böyle şeyler giymez köylü kızları ama hiç yakıştıramadım anneannen görseydi ne derdi acaba" dediği sırada teyzem yanına yaklaştı ve bir tokat yapıştırdı. Lara önce bana sonra annesine baktın sonra "doydum" dedi ve hızla kapıya koşup çıktı . Tülin teyzem kahvaltımı yapmamı ısrar ettikten sonra teyzemle arabasına bindik ve bir süre sonra baya büyük havalı bir yerde durduk bir onlara bir kendime baktım arabadan inmek istemesem de teyzem zorla indirdi arabadan indim .Kızlar baya havalıydı ya etekleri benimkinde daha da kısaydı ve okul tişörtleri yoktu . Karşıdan bir grup geliyordu bana bakarak biraz gülüştüler kendimi biraz yakın hissettiğim için kısık çıkan sesimle" günaydın" dedim. Hepsi bir anda daha şiddetli gülmeye başladılar .Biraz bozulmuştum okuldan içeri girdim sınıfımı ararken birden Larayı gördüm tam selam diyecekken hemen yüzünü çevirip geri döndü çok canım sıkılmıştı sonra fazla takmayarak sınıfı bulmaya çalışırken sonunda buldum ama herkes neden bana kötü bakıyordu ?
......................................
Sonunda sınıfımı bulmuştum tam kapıyı açacakken su kafama döküldü yanda da lara ve o geri arkadaşları vardı . Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum sonra ayağa kalkıp hızla dışarı çıkarken sabahki grubu gördüm tabi hepsi bana sırıtıyordu pis pis ben onlara ne yapmıştım ki hızla bahçeye koştum bir ağacın altına oturup üstümü temizledim ilk günden bu kadarı fazlaydı sonra sınıfa girdim herkes kapıya yöneldi bana bakmaya başladılar içeri de de hoca vardı ilk ders İngilizce imiş ne biliyim ben bu kadar sorunlu biri olduğunu aniden İngilizce bir şeyler söyledi bende cevap verdim İngilizceye aslında meraklıydım hoca şaşırarak kendimi tanıtmamı söyledi bende başladım anlatmaya her şeyi anlatmıştım ve işte o sıra sınıfta bir kahkaha yükseldi anlatamam .Kendilerini bir şey sanıyorlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER
Подростковая литератураHer şey teyzemin beni İstanbul'a götürmesi ile başlamıştı yeni okul , yeni ortam , yeni arkadaşlar . İlk onu görmüştüm onu sevdiğimi düşündüm ama o karşıma çıkana kadar ...