Oyun başladığı sırada arkadan bir ses geldi yanında da cırtlak bir ses daha "bizsiz oynayamazsınız" dedi cırtlak ses. Arkamı döndüm ve o manzarayla karşılaştım karşımda bir adet savaş ve yanında da o iğrenç sesli kız. Önüme döndüm ama o tam karşıma geçmiş oturuyordu .cenk birden lafa girdi ve "siz birbirinizi tanıyor musun"dedi ben "hayır" derken o " evet" dedi. Cidden sinir bozucu biriydi. Lara ortamı toparlamak isteyecek olsa ki "hadi oyuna devam "dedi.seviyorum bu kızı ya benim kurtarıcım tam bu sırada Lara şişeyi çevirdi.savaşın yanındaki kız ecrine ve bana geldi bana döndü ve "savaşla aranda ne geçti"dedi bir an duraksadım gözümün önüne yaşanmışlıklar geldi gözlerim doldu umarım ağlamazdım sonra oyuna döndüm ve savaşın gözünün içine baka baka " o arkadaşı daha önce görmedim tanımıyorum yani " dediğim sırada gözümden bir damla aktı kimse görmeden sildim umarım başarılı olmuşumdur . Tam bu sırada savaş ayağa kalktı ona bakarak " sen otur ben gidiyordum zaten" dedim ve arkamı döndüm o sırada göz yaşım akıverdi elimi cebime soktuğum sırada kulaklığım çıktı o an kendimle gurur duydum. Sonuçta benim için büyük bir başarıydı. Deniz kenarına geçmiş kulaklığımı taktım bağıra bağıra ağlıyordum bu sırada arkamdan biri elini omzuna koydu hızla arkama döndüm ve o gözlerle karşılaştım bana derin derin bakan o gözler.. Bana döndü ve "gerçekten beni tanımıyor musun"dedi. Ona döndüm ve " ben bir kere sevdim o kişide sendin gece yatarken senin hayaliyle uyudum seni hayal ettim seni hayatımdan çıkarmak için o kadar uğraştım ki? Ama sen beni bırakıp gittin anladın mı şimdi ise seni görmek istemiyorum tek istediğim bu ". Dedim ve kalktım gidecekken kolumu tuttu ben ise geri çektim çünkü artık o olsun istemiyordum.Aslında istiyordum hemde çok ama çok şu anda ona sarılmayı ona dokunmayı ama yapamazdım onun beni bırakıp gidişini unutamazdım koşarak eve gittim . saat zaten geç olmuştu kendimi yatağa attım ve kendimi uykuya bıraktım . sabah Lara nın bağırmasıyla uyandım . altımda pijamalarım vardı bir dakika ya dün benim altımda şort yok muydu ne oluyor abi sabah sabah sinirle yataktan fırladım ve merdivenlerden indim . İnmez olaydım of lara of herkes masada oturmuş kahvaltı yapıyorlardı cenk , efe , ege , lara , ece , ecrin , savaş ha bunların burada ne işi var diye düşünürken üstümde hala pijamaların olduğun fark ettim tam rezillik ayıcıklı pembe pijamalarım ve pembe göz bandı bu halinle niye dışarı çıkarsın ki be kızım of . Kafamı kaldırdığımda herkesin güldüğünü gördüm cenk resmen kahkaha atıyordu savaş ise cenk in oturduğu tarafa dönmüş tip tip bakıyordu . Ege sonunda konuştu " güzellik hadi üstünü değiştir de kahvaltıya gel " dedi . Oradan lara lafa atıldı ve " bikini giymeyi unutma plaja gidiceğiz " dedi. insan bir haber verir demi ayıp ya o kadar rezil oldum ama ya . Bide bikini giymeyi unutma diyor sinir ya . odama ayağımı sürüklüye sürükleye çıktım . ilk önce banyoda ılık bir duş aldım saçımı kuruttum ve salaş bir topuz yaptım dolabımı açtım kot şortumu giydim üstüne de beyaz salaş bir tişört giydim . bikinimin askıları rahat belli oluyordu . aşağıya indiğimde herkes hala oturuyordu efe lafa atıldı ve " geldi uyuyan güzelimiz " dedi . Bende iç umursamadan boş kalan sandalyeye oturdum yanımda cenk oturuyordu ama bir dakika Azra yoktu masada "Azra nerede " dedim . Herkes bir anda kafasını bana çevirdi cenk başını yere eğmişti . lara öksürünce anladım ama anlamamıştım sonra cenk bana döndü "biz ayrıldık " dedi ne ne oluyor ? burada ya "niye" diyebildim . " aldattı" dedi . Şaka mı bu ya ece lafa girdi ve " tamam her neyse o kızın adını duymak istemiyorum " dedi . Canım hiçbir şey istemiyordu . Lara "hadi çıkalım daraldım" dedi . Herkes onayladı . kafamı kaldırdığımda savaş ın bana baktığını fark ettim . Herkes ayaklanınca bende kalktım en sondan çıktım kapıyı kilitledim . Arkamı döndüğümde cenk in beni beklediğini gördüm . "biraz konuşabilir miyiz " dedi. "özel sanırım " dedim. evet dercesine kafasını salladı . beraber bizimkilerin görüş açısında şezlonglara oturduk ."sevdim" dedi . "ben onu çok sevdim . 2 yılımı verdim onun gülüşünde kendimi gördüm onu herşeyden sakındım çok sevdim çok onun hep bu oturduğumuz yerde otururduk biliyor musun ? her akşam burada oturup yıldız sayardık ben şimdi onsuz ne yaparım ? Dün sen gittikten sonra mesaj geldi biliyor musun aşkım özledim nerede kaldın diye ben bunu hak ettim mi su değer verdim ve yine kaybettim. " dedi sesi kısılmıştı gözleri kızarmıştı ağlayacak mıydı yani o kız için ? değer miydi aklıma bir an savaş gittiğinde yaşadıklarım geldi nefes bile alamıyordum. Belkide burada cenk en iyi ben anlıyorumdur . cenk in yanına oturdum ve elimi omzuna koydum " üzülme" diyebildim sadece . sonra ayağa kalkıp gidecekken bileğimi tuttu .Kendine çevirdi ve sarıldı. Buda neydi şimdi . Savaş la göz göze geldim bize doğru mu ne geliyordu ne evet bize geliyordu cenkten ayrılmaya çalıştım ama bırakmadı bu sırada savaş beni kendine çekti ve sarılma olayı sona ermiş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLER
Teen FictionHer şey teyzemin beni İstanbul'a götürmesi ile başlamıştı yeni okul , yeni ortam , yeni arkadaşlar . İlk onu görmüştüm onu sevdiğimi düşündüm ama o karşıma çıkana kadar ...