system 209.. (1)

1.9K 118 0
                                    

ေခြၽမင္း နာက်င္စြာနဲ႔ႏိုးထလာခဲ့တယ္.. သူေရာက္ေနတဲ့ေနရာကိုၾကည့္လိုက္ေတာ...အျဖဴေရာင္လြင္ျပင္..ထဲမွာ....ဟြား...ၾကယ္ေတြ...စံုေနတာပဲ..{ငါေလငါေသ သြားတာေတာင္ နတ္ျပည္ေရာက္ေနတာပဲ 😯!!}

'' ႀကိဳဆိုပါတယ္ Host ''

'' ဘုရား..တန္ခိုး။ ဘယ္က အသံလဲဟ.နတ္ျပည္မွာလဲသရဲ ေျခာက္တာပဲလာ.ငါေလး ငါ.ေၾကာက္တယ္လို႔။..''

'' စြတ္ ေတြး မေန ပါနဲ႔ Host.....  System ပါ...Host ''

'' S Y S T E M. ? ? ဘာရီးလဲယဟင့္''

'ဂါး....ဒီ Host ေတာ္ေတာ္ တံုးတာပဲ'

'' host ကိုခ်စ္ရတဲ့လူက သူ ဝိညဏ္ ကို...စေတးပီး...ေတာ့ Host ကိုကယ္တင္ထားတာပါ.. Host က အထက္ကေပးတဲ့ Mission ေတြကို...ကမၻာအသီးသီး.ကိုသြားပီး....သူရဲ႕ဝိညဏ္အပိုင္းအစေတြကိူျပန္စုေပးရမွာပါ...''

''ငါေလ ေသ သြားတာေတာင္...ဘယ္လို႔လုပ္ပိး....ဒီေပါေတာေတာထဲ ေရာက္ေနတာလဲ ဂါး😑''

'' Host Mission မလုပ္ရင္...Host အတြက္စေတးတဲ့လူ..ကေသဆံုးပါလိမ့္မယ္...Host ကေတာ့...မူလကမၻာမွာ...သက္တမ္း ၅ႏွစ္ျပန္ရပါမယ္.''

'' 5ႏွစ္..ဘာလုပ္ရမွာလဲဟ....ဒါနဲ႔..ငါ ေလး...ငါနမည္ကလြဲပီး ဘာလို႔ဘာမွာမသိရတာလဲ ဟင့္...မင္းနမည္ကေရာ္....ဘာလို႔ ဒီထဲကိုေရာက္ေနတာလဲ...ဟင့္ ''

'' Host..ကိုအေပၚမွာ ႐ွင္းျပခဲ့သလို႔ပါပဲ..Missionေတြက္ု..ထမ္းေဆာငိပါ..point ေတြကိုစုပါ...... မူလကမၻာက စေတးသူကို ကယ္တင္ပါ....System.ကေတာ့..no.209 ပါနမည္မ႐ွိပါဘူး...''

'' ႐ွည္တယ္ မင္းကိုပိုင္လန္ လို႔ေခၚမယ္...''

'' ရပါတယ္ Host... ကယ္အခု....Host သင္ရမဲ့အတက္ပညာက..ေတာ္ဝင္လယဥ္ေက်းမႉနဲ႔ စစ္မက္ပညာပါ....ေ႐ွ႕တံခါးကေန ဝင္သြားပါ Host....''

'' အြန္ အြန္..''

' ကံေကာင္းပါေစ Host..သူလဲ..Host အေပၚ...ကို.အရင္ထက္ပိုခ်စ္ေပးပါေစလို႔ဆုေတာငိးေပးပါတယ္...''.....

30 years.go later.........

'' ဝါး...ငါျပန္လာပီး.ပိုင္လန္

'' ၾကာလိုက္တာ.Host ရာ...ႏွစ္ ၃၀ေတာင္ဘာလုက္ေနတာလဲ....''

'' သူတို.သင္တာကို....တစ္ခါထဲမရလို ၃ခါျပန္သင္လာတာ.အဟိ...''

'ဒါလာ.ညဏ္ေကာင္းတာ...ဟီး အူးဝါး ငတံုးရီးကိုျပန္လဲေပး...'

System 209Where stories live. Discover now