system space

591 50 0
                                    

'' ပိုင္လန္.... ''

'' ဗ်ာ Host ''

'' ဒုတိယ ကမၻာတုန္႔က...ငါ တစ္ခုခု.ျဖစ္သြားသလို႔ပဲ....  ကိုကိုကေလး... အစ္ကို နမ္းေနတာ... ငါရင္ေတြ ကြဲသြားသလို႔ပဲ...''

'' ပံုရိပ္ေယာင္ပါ Host စိတ္ထဲ မထားပါနဲ႔...''

'' ငါျဖစ္ဖူးတယ္လို႔ ခံစားေနရတယ္...ပိုင္ ''

( host ရယ္...မွက္ညဏ္ေတြအကုန္ျပန္ရရင္ သူကိုခြင့္လႊတ္ဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္😞)

' ဘာလို႔နာက်ငိရတာလဲ.ဘာလို႔လဲ...တစ္ခုခုကို.ဘာလို႔လြမ္းေနတာလဲ ကြာ.'

'' ထားပါ အခု Host ရဲ႕ ကိုယ္ေရး္က်ဥ္းျပပါမယ္.''

[အမည္ ေခြၽမင္း

ပီးဆံုးမႈတာဝန္ 2/10

တိမ္းၫႊန္မႈ   Gay 20%

တက္ေျမာက္သည္ပညာ.  ေတာ္ဝင္စံစံႏႈညံမႈ /အခ်က္အျပဳတ္

ပိုင္ဆိုင္မႉ    ဝိညဏ္စုေဆာငိးမႈဗူး

point..... 3000]

'' ေနာက္ကမၻာအတြက္က ဘာသင္ရမလဲ ပိုင္''

'' စီပြားေရပညာပါ Host ေ႐ွ႕တံခါးက ဝင္သြားပါ...''

'' အြန္ေကာင္းပီး...''

' ဟူး..... သူမင္းကိုခြင့္လႊတ္ပါေစ....ငါတိုဆုေတာင္းေပးပါတယ္.....'

10ႏွစ္ၾကာပီးေနာက္

'' ပိုင္သြားရေအာင္.....''

'' ကူးေျပာင္းမႉစတင္ပါပီး..
1%3%13%......98.%..99%100%''

ကူးေျပာင္းမႈပီးဆံုး......

သရဲအေၾကာင္းေတာ့ေရးျခင္ပါတယ္..ဒါေပမဲ့..ေဒးေလးထဲက ဇာတ္ေၾကာင္းေလ သေဘာၾကလို႔...Copy နည္းနည္းယူပါမယ္ေနာ္ Crd ေပးပါတယ္.Sysyem ေဒး ထဲက Copy နည္းနည္းယူထားပါတယ္......

uni...

'' ပိုင်လန်.... ''

'' ဗ်ာ Host ''

'' ဒုတိယ ကမ်ဘာတုန့်က...ငါ တစ္ခုခု.ဖြစ်သွားသလို့ပဲ....  ကိုကိုကေလး... အစ္ကို နမ်းနေတာ... ငါရင်တွေ ကွဲသွားသလို့ပဲ...''

'' ပုံရိပ်ယောင်ပါ Host စိတ်ထဲ မထားပါနဲ့...''

'' ငါဖြစ်ဖူးတယ်လို့ ခံစားနေရတယ်...ပိုင် ''

( host ရယ်...မှက်ညဏ်တွေအကုန်ပြန်ရရင် သူကိုခွင့်လွှတ်ဖို့ မျှော်လင့်ပါတယ်😞)

' ဘာလို့နာကျငိရတာလဲ.ဘာလို့လဲ...တစ္ခုခုကို.ဘာလို့လွမ်းနေတာလဲ ကြာ.'

'' ထားပါ အခု Host ရဲ့ ကိုယ်ရေး်ကျဉ်းပြပါမယ်.''

[အမည် ချွေမင်း

ပီးဆုံးမှုတာဝန် 2/10

တိမ်းညွှန်မှု   Gay 20%

တက်မြောက်သည်ပညာ.  တော်ဝင်စံစံနှုညံမှု /အချက်အပြုတ်

ပိုင်ဆိုင်မှူ    ဝိညဏ်စုဆောငိးမှုဗူး

point..... 3000]

'' နောက်ကမ်ဘာအတွက်က ဘာသင်ရမလဲ ပိုင်''

'' စီပွားရေပညာပါ Host ရှေ့တံခါးက ဝင်သွားပါ...''

'' အွန်ကောင်းပီး...''

' ဟူး..... သူမင်းကိုခွင့်လွှတ်ပါစေ....ငါတိုဆုတောင်းပေးပါတယ်.....'

10နှစ်ကြာပီးနောက်

'' ပိုင်သွားရအောင်.....''

'' ကူးပြောင်းမှူစတင်ပါပီး..
1%3%13%......98.%..99%100%''

ကူးပြောင်းမှုပီးဆုံး......

သရဲအကြောင်းတော့ရေးခြင်ပါတယ်..ဒါပေမဲ့..ဒေးလေးထဲက ဇာတ်ကြောင်းလေ သဘောကြလို့...Copy နည်းနည်းယူပါမယ်နော် Crd ပေးပါတယ်.Sysyem ဒေး ထဲက Copy နည်းနည်းယူထားပါတယ်......

System 209Where stories live. Discover now