ကီယြန္း 🔞

611 44 0
                                    

'' ယြန္းေလး...''

''ဟင့္..အ..အ႐ွင္ ''

'' ကိုယ္....''

'' ဟုပ့္ေျပာပ့ ''

'' ကို မရေတာ့ဘူး ကိုစေတာ့မယ္ေနာ္..''

'' ဟင့္ ဘာ....အြန္႔... အြန္...ႁပြတ္စ္..''

'ငါအခုအေဖာက္ခံကေတာ့မွာလ၊ာ....ေဘာSystem moon Egg ပဲ...'

'live က႐ွားတယ္.ထိုင္ၾကည့္ရမယ္ ဟ ဟ '

အန္လဲထိန္းမရေတာ့တာနဲ႔...သူကေလးငယ္ကို အက်ီဆြဲျဖဲလိုက္တယ္...ေပၚထြက္လာတဲ့...ခ်ယ္ရီ ရဲရဲေလးေတြကို စို႔လိုက္တယ္.....လက္တစ္ဖက္က ဖိေခ်ရင္...ေနာက္တစ္ဖက္က....ကေလးငယ္ရဲ႕.... အေသးေလးကိုပြတ္ဆြဲလိုက္ရင္..ေခ်ာ့ျမဴးေနလိုက္တယ္.

'' အင့္ဟ္....နာ....နာ..တယ္...''

'' ခနပဲ ေကာင္းသြားမယ္...''

'' မ..ထည့္...အား......''

'သူငါကို အေသ သတ္ေနတာလ...မစြပဲ..အေသထိုးထည့္ရလာ..ေသနာႀကီး '

''အား....အား....အား....အဟ္...ျမန္...ျမန္တယ္..အ႐ွိန္ေလ်ွာ့..''

'' ကေလး...ကို႔ကိုယ္ညီးေပး....အား...႐ွီး....''

'' အ အ႐ွင္...အား...အားဟ္...အင္..အဲ့နား.''

'' ဒီ...ဒီနာ....လာ...အား႐ွီး.''

''..omm...om...ျမန္...ျမန္...ေပး...အား.....အားဟ္...''

'' အား....အား.....ေကာင္း...ေကာင္း...က် ေနာ္..p.. b. ''

''ကိုလဲ... ပီး. ပီး..''

'' အင္...''

'' ေနာက္တသ္ခါေလာက္..🌚''

'' ဟင့္..မလုပ္...အား.....''

လူယုတ္မာႀကီးရဲ႕ တစ္ေခါက္ေလာက္ဆိုတာႀကီးကို..ယံုမိလို႔...မိုးလင္း၅နာရီမွာနားလိုက္ရပါတယ္..အဲ့တာေတာင္ ကိုေမ့သြားလို႔...

ဒီကမၻာ မွာေတာ..Mission ေတြအေစာႀကီးပိးလို႔..သူ
ေစာေစာနားလိုက္ရပါတယ္..အြင့္..ညတိုင္း...အေမွာက္သိပ္ခံရတာလြဲရင္ အဆင္ေျပပါတယ္..ဟဲဟဲ..သူသိပါတယ္...အဲ့လူႀကီးက..သူေနာက္ကိုလိုက္ေနတာဘဝတိုငိးပဲဆိုတ....❣

ကိုသိတယ္..ေပါ့ေနတာ..စိတ္မပါလို႔ေလး😞

uni
ယွန်းလေး...''

''ဟင့်..အ..အရှင် ''

'' ကိုယ်....''

'' ဟုပ့်ပြောပ့ ''

'' ကို မရေတာ့ဘူး ကိုစတော့မယ်နော်..''

'' ဟင့် ဘာ....အွန့်... အွန်...ပြွတ်စ်..''

'ငါအခုအဖောက်ခံကတော့မှာလ၊ာ....ဘောSystem moon Egg ပဲ...'

'live ကရှားတယ်.ထိုင်ကြည့်ရမယ် ဟ ဟ '

အန်လဲထိန်းမရတော့တာနဲ့...သူကေလးငယ္ကို အကျီဆွဲဖြဲလိုက်တယ်...ပေါ်ထွက်လာတဲ့...ချယ်ရီ ရဲရဲလေးတွေကို စို့လိုက်တယ်.....လက္တစ္ဖက္က ဖိချေရင်...နောက်တစ်ဖက်က....ကလေးငယ်ရဲ့.... အသေးလေးကိုပွတ်ဆွဲလိုက်ရင်..ချော့မြူးနေလိုက်တယ်.

'' အင့်ဟ်....နာ....နာ..တယ်...''

'' ခနပဲ ကောင်းသွားမယ်...''

'' မ..ထည့်...အား......''

'သူငါကို အေသ သတ်နေတာလ...မစြပဲ..အသေထိုးထည့်ရလာ..သေနာကြီး '

''အား....အား....အား....အဟ်...မြန်...မြန်တယ်..အရှိန်လျှော့..''

'' ကေလး...ကို့ကိုယ်ညီးပေး....အား...ရှီး....''

'' အ အရှင်...အား...အားဟ်...အင်..အဲ့နား.''

'' ဒီ...ဒီနာ....လာ...အားရှီး.''

''..omm...om...မြန်...မြန်...ပေး...အား.....အားဟ်...''

'' အား....အား.....ကောင်း...ကောင်း...က် နော်..p.. b. ''

''ကိုလဲ... ပီး. ပီး..''

'' အင်...''

'' နောက်တသ်ခါလောက်..''

'' ဟင့်..မလုပ်...အား.....''

လူယုတ်မာကြီးရဲ့ တစ်ခေါက်လောက်ဆိုတာကြီးကို..ယုံမိလို့...မိုးလင်း၅နာရီမှာနားလိုက်ရပါတယ်..အဲ့တာတောင် ကိုမေ့သွားလို့...

ဒီကမ်ဘာ မှာတော..Mission တွေအစောကြီးပိးလို့..သူ
စောစောနားလိုက်ရပါတယ်..အွင့်..ညတိုင်း...အမှောက်သိပ်ခံရတာလွဲရင် အဆင်ပြေပါတယ်..ဟဲဟဲ..သူသိပါတယ်...အဲ့လူကြီးက..သူနောက်ကိုလိုက်နေတာဘဝတိုငိးပဲဆိုတ....

ကိုသိတယ်..ပေါ့နေတာ..စိတ်မပါလို့လေး😞



System 209Where stories live. Discover now