ပစ္ထိုရာ

1.1K 87 2
                                    

ေခြၽမင္း..နာက်ငိစြာႏိုးထလာခဲ့တယ္..သူပက္ဝန္းက်ငိကို ၾကည့္လိုက္ေတာ္..ေက်ာင္းတစ္ခုမွာျဖစ္ေနတယ္သူလဲ..ပိုင္႐ွိက မွက္ညဏ္ေတြပို႔ခိုင္းပီး ခနအိပ္လိုက္တယ္...
သူဆံုးျဖက္လိုက္ပါတယ္...ရင္ဘက္ထဲက လူတစ္ေယာက္ကိုသူ႐ွာမယ္ သူနာက်င္ေနတာေတြကို အေျဖအရမ္းသိခ်င္ေနလို႔ပဲ ျဖစ္တယ္..
ပိုင္ပို႔လာတဲ့ ဇာတ္ေၾကာင္းအရ သူကထိုင္းႏိုင္ငံ မဟာခ်ိဳင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ မွာ အထက္တန္းမ်ားသာ တက္ခြင့္ရတဲ့ ေက်ာင္းတစ္ခု ျဖစ္တယ္..ဇာတ္လိုက္က ေမြးရာပါ ဝိညဏ္ ျမင္ႏိုင္တဲ့အစြမ္း႐ွိတယ္...ဒါေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး ဝိညဏ္ေတြအကုန္လံုးက သူခႏၶာကိုလိုခ်င္ၾကတယ္.အဲ့တာေၾကာင့္သူလဲ သူတို ကိုးကြယ္တဲ့ ဘုန္းဘုန္း က အေဆာင္တစ္ခုေပးလို႔.ငယ္ငယ္ထဲက ဆြဲထားရတယ္ ျမင္ရၾကားရေပမဲ့ သူအနားကိုဘယ္ဝိဏည္မ မကပ္ႏိုငိၾကဘူး ဇာတ္လိုက္မက ခြန္လီလီပစ္ထိုးရာ ဒုတိယဇာတ္လိုက္က ရန္ပြန္လီ.. ဇာတ္လိုက္က ထိုင္းႏိုင္ငံေတာ္ဝင္ၿမိဳးႏြယ္ ကဆင္းသက္သူ..ဇာတ္လိုက္က အတြင္းဝင္ရဲ႕သမီးဒုတိယ ဇာတ္လိုက္က ဒီႏိုင္ငံကမဟုပ့္ဘူး သူက ျမန္မာႏိုင္ငံကဘTop 1 သေဌး ဦး ခါလီရဲသား ကျပားျဖစ္တယ္ မိခငိက ပြန္လီၿမိဳ္ႏြယ္ ဖခင္က ျမန္မာ ျဖစ္လို႔ သူက ညိဳေခ်ာုဖစ္တယ္... သူက ငယ္စဥ္ထဲက ထိုင္းမေနလို႔..ဖခင္ျဖစ္သူနဲ႔ နည္းနည္းစိမ္းတယ္..ညီျဖစ္သူ႐ွိေပမဲ့..အသက္၁ႏွစ္မွာ ေျပာက္ဆံုးသြားတယ္...ဒုတိယဇာတ္လိုက္ ဇာတ္လိုက္မတိုေမာင္ႏွမက ငယ္ငယ္ထဲက ကစားေဖာ္ကစားဖက္ ျဖစ္သည္..ဇာတ္လိုက္နဲ႔ ဒုတိယဇာတ္လိုက္က မူလတန္းထဲက သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တယ္..သူအခုဝင္ထားတဲ့ ကိုက ဇာတ္လိုက္မရဲ႕ဖေအမတူမေအကြဲေမာင္ ဟုပ့္ပါတယ္ ဇာတ္လိုက္မတိုေမြးစားထားတဲ့ ကေလးပါ နမည္က ပစ္ ပစ္ထိုရာ.....

'f**k system '

'ငါhost ေတာင္ဆဲတက္လာပီးပဲ '

'တံခါနားနီးတံခါ မုဆိုးနာနီးမုဆိုးတဲ့'

ဟုပ့္ပါတယ္သူကလူမဟုပ့္ပဲဝိညဏ္ လီလီက သူရဲ႕ ေမြးစားအမေပမဲ့ တစ္မိသားစုလံုးက ခ်စ္႐ွာပါတယ္ အငယ္ဆံုးေလးအဆိုးဆံုးေလးပါ..သူအိပ္ေနတာကို ဆရာမက ဘာလို႔မေအာ္လဲဆိုေတာ့ မေတြ႔ရလို႔ပါ🤣...လြန္ခဲ့တဲ့တစ္လေလာက္က.... ေက်ာင္းေလွကားေပၚက ျပဳတ္ၾကပီး သူကေလ လြင့္ေနတဲ့ ဝိညဏ္ပါ..မူလ ဇာတ္ေၾကာငိးမ သူအသက္႐ွငိလုဆဲဆဲ အခ်ိန္မ အမရဲ႕အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း...က သူခႏၶာကိုယ္ အင္းခ်ပ္ေတြနဲ႔ ပိတ္ေလွာငိခဲ့လို္...ေသဆံုးခဲ့ပါတယ္.အမျဖစ္သူကိုလဲ...မုန္းတီးေနခဲ့ပါတယ္.အမျဖစ္သူက ဘယမွမသိရပဲ...ေသဆံုးခဲ့ရပါတယ္...(ဇာတ္လိုက္မက ၾကာပန္းျဖဴမဟုပ့္ဘူးေနာ္.).....

System 209Where stories live. Discover now