မန္မင္းလန္

1.2K 115 0
                                    

ေနာက္တစ္ေန႔ညီလာခံ၌.....

'' ငါကိုယ္ေတာ္...ဒီမိဘုရားကို အေနာက္နန္းေဆာင္.. အယဏအျပည့္ေပတယ္..ဤ တိုင္ျပည္မွာ ငါ ကိုယ္ေတာ္ပီးရင္...ဒီမိဘုရားက အာဏ အ႐ွိဆံုးပဲ..ျဖစ္ေစ သူစကားသည္အမိန္...သူစကားသာ္ ဆုလာဘ္...သူစကားသည္ အပစ္ ျဖစ္ေစ...တရားမ်ွတမႉ႐ွိစြား။... တယဝန္မ်ွ ယူပါ မိဘုရား..''

'' ဂုဏ္ယူစြာ နာခံလ်ွက္ပါအ႐ွင္..''

'' ကယ္..  မည္သူတာေလးသလဲ ''

'' မဝံေၾကာင့္ပါ အ႐ွင္...(T_T)''

'' ညီလာခံသိမ္းေစ.''

all'' မင္းႀကီးနဲ႔မိဘုရားႀကီးအာ.ျပန္လည္ပို႔ေဆာင္ပါတယ္...ဘုရား''

.......................

သတံမန္ လာတဲ့ေန.

'' မင္းႀကီးနဲ႔မိဘုရားအား ဂါဝရ ျပဳပါတယ္...က်ေနာ္က..ဟိုဘက္ႏုိင္ငံက မင္းသားပ....လြီက်ိဳအားပါ..အ႐ွင့္...''
' မင္းႀကီးကေခ်ာလိုက္တာ...မင္းႀကီးေဘးကမိဘုရားက ငါပဲ ျဖသ္ရမယ္...'

' တစ္ဖက္ႏုိင္ငံက ေကာင္ေလးက ဒီေလာက္လွမယ္ မထင္ပု😞..ငါႏွလံုးသားေလ...ပထမဆံုးခ်စ္တက္ခဲ့ပီး'

( နည္းနည္းေပး႐ႈပ္မယ္ေနာ္😁)

'' ေကာင္းပါပီး.. စစ္ေျပၿငိမ္းဖို႔ ငါကိုယ္ေတာ္သေဘာတူပါတယ္....''.

'' ေက်းဇူးႀကီးလွပါတယ္.အ႐ွင္..ခမည္ေတာ္က ၏သဝဏ္လႊာကို ေပးခိုင္းလိုက္ပါတယ္....''

'' အို...မင္းခမည္ေတာ္က အ႐ွင္ထံ မင္းကိုဆက္သ လိုက္ပါတယ္..မငိးဘယ္လို႔သေဘာရလဲကြယ္..''

'' အ႐ွင္သေဘာပါ..က်ိဳအးမျငင္းဝံပါ...''

'' မိဘုရားေရာ္...''

'' အ႐ွင္သေဘာပါ.အ႐ွင္...ဤမိဘုရားလဲ...အေဖာ္မြန္ရတာေပါ့...''

'' ေကာင္ပီး ေနာက္ ၅ရက္ေနရင္...လြီ ႏိုင္ငံရဲ႕မင္းသားနဲ႔ ကိုေတာ္လက္ဆက္ေတာမူမယ္...''

သင့္ျမတ္ေၾကာင္းပါအ႐ွင္..........

,................................................................
' လန္...ဇာတ္လိုက္မ ဘာလုပ္ေနလဲ.'
' host ကိုဖယ္ဖို႔ႀကိဳးစားေနပါတယ္.host..'
' mission ဘယ္ႏွစ္ခုပီးပိးလဲ.လန္ '
'ဇာတ္လိုက္ကိုမခ်စ္ရန္ပါ Host...'
' အေဖ႐ွိသြားရမယ္.အရင္ကိုယ္က အေဖ႐ွိမေရာက္ဘူးမလာ..'
' ေမြးထဲကနဲ႔ လက္ဆက္တုန္႔က တသ္ခါပဲေတြ႔ဖူးပါတယ္Host..'
'.......'

System 209Where stories live. Discover now