နတ္သက္ေႂကြ

693 56 1
                                    

ေခြၽမင္းေရာက္ေရာက္ ခ်ငိးေဘးကိုၾကည့္လိုက္​ေတာပြပလဲေနတဲ့ အိမ္ပစၥည္းေတြ..မွန္ထဲ ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ငိုထားပံုရတယ္...မို႔ေဖာင္းေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ စုတ္ပ်က္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာ..မိတ္ကပ္ေတြပ်က္ေနတဲ့အျပင္ ေသြးေတြပါ႐ွိေတာ့...စုန္မအိုႀကိးလို႔ပဲ မ်က္နာက..
'' ပိုင္ ဒါဘာျဖစ္တာလဲ.''

'' ဇာတ္ေၾကာင္းပို႔လိုက္ပါပီး''

ဒီကမၻာက အရင္ႏွစ္ကမၻာနဲ႔မတူပဲ ျမန္မာျပည့္မွာ.. ကရင္ျပည္နယ္ ျမဝတီ ၿမိဳ႕ မွာ ျဖစ္တယ္.
( ကိုယ္ေနတဲ့ၿမိဳ႕ေလးပါေနာ္ )
ဇာတ္လိုက္က ေရာင္နီ ကရင္ျပည္နယ္ရဲ႕ ႐ိုး႐ိုး ေစ်း ပိုင္႐ွင္
ဇာတ္လိုက္မက သာမန္ျပည္သူေလး ဇာတ္လိုက္တိုက ေက်ာငး္မွာေတြ႔ပီး ခ်စ္ႀကိဳတ္ ညား သြားၾကတယ္...မပါမျဖစ္ အရန္ဇာတ္ေကာင္ေလးကေတာ့..ေရာင္နီနဲ႔ေစ့စပ္ထားတဲ့.နတ္သက္ေႂကြ ဆိုတဲ့..ေကာင္ေလး..သူက ျမဝတီ ၿမိဳ႕ရဲ႕..ရတနာဆိုင္ပိုင္႐ွငိရဲ႕သား..သူအေမ က မိန္းမေလးလိူခ်င္တာမို႔ သူကိုနတ္သက္ေႂကြဆိုပီးေပးထားတာပါ...မိန္းကေလးလိုပဲ ေပးဝတ္ပါတယ္...သူက ဇာတ္လိုက္ကို ႀကိဳတ္ေနတဲ့လူပါ.ဇာတ့လိုက္နဲ႔တစ္တန္းထဲေပါ့..တစ္ေန႔ဇာတ္လိုက္က ႀကိဳတ္ေနတဲ့လူ႐ွိတယ္ဆိုေတာ့ ေႂကြက အဲ့ေကာင္မေလးကို ဖမ္းပီး႐ိုက္ခဲ့တယ္.ေရာင္နီအနားကသြားဖို္ေျပာခဲ့တယ္...ဒါကိုသိသြားတဲ့ ဇာတ္လိုက္က..ေႂကြရဲ႕ ေစစပ္ပြဲကိုျဖက္ပီး.ဇာတ္လိုက္မကိုယူခဲ့တယ္...ေႂကြက ဘာလို႔ေသ သြားရတာလဲဆိုရင္ေတာ...
ဇာတ္လိုက္မရဲ႕ ငယ္သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တစ္ဖက္သက္ခ်စိရသူာမင္းနာခစား..ခစားက ဇာတ္လိုက္မ ကို လုပ္ၾကံတယ္ဆိုတာၾကားပီး... လုပ္ၾကံသူကို ႐ွာပီးသတ္ပစ္ခဲ့တယ္...
ေျပာရမယ္ဆို.ဒါက အမ်ားသိတဲ့ဇာတ္ေၾကာင္း.ဇာတ္လိုက္မက ေႂကြကအာနာတက္တယ္...ျပန္မေျပာဘူး ေအးတယ္ဆိုတာ.သိေတာ..အႏုိင္က်ငိ့တယ္.သူကသာ ေရာင္နီရဲ႕ မိန္းမျဖစ္သူလို႔ေျပာတယ္..သူကိုအႏိုင္က်ငိ့ပါတယ္ဆိုပီးလီဆယိေျပာတယ္...ေႂကြက အေနေအးတဲ့သူမလို႔ သူကိုဘာေျပာေျပာ ျပန္မေျပာဘူး တစ္ေန႔ေတာ.ခင္ခ်ိဳခ်ိဳခ်စ္ (ဇာတ္လိုက္မ)က ေႂကြမိဘေတြနက္ပက္သက္တာေျပာေတာ..ေႂကြက မခံႏိုင္တဲ့အစံု ပါး႐ိုက္လိုက္တာ ကို.ဇာတ္လိုက္က ျမင္သြားပီး
ေႂကြနဲ႔ ေစ့စပ္ပြဲကို ဖ်က္ခဲ့တာ..ေနာက္ပိုင္း ဒုတိယဇာတ့လိူက္ေၾကာင့္ ေသခဲ့ရတယ္...
'' အဲ့ေတာ့ Mission က''

System 209Where stories live. Discover now