sonsuzluklar.

29 6 2
                                    

beni bugün öldürün, beni bugün öldürmek zorundasınız. çok uzun zamandır, aklımda olan tek şey ölüm, nasıl ölmeli, nasıl, aradaki tüm yaşanmışlıkların hissetirdiklerinin bir değerinin olmaması, ve aşkımın hiçbir şey ifade etmemesi, çıktığım yol. yol dediğim hissetiğimdir, ve benim aşkımın hiçbir anlamı yok. kandırdık kendimizi, ölümü güzel göstermek için çok çabaladık. birbirimizi çok tükettik ve hiçbir yere varamadık. fakat ölüm vardı, romantize edip süslü ve görkemli çiçeklerle etrafını kapladığımız ölüm. tek gerçek. hayır, eskiden tek gerçekti. artık, kendimizi inandırdığımız mutlu son fikri için çabalıyoruz ve bu hikayede, dünya adaletlidir. kandırıldık. beni bugün burada öldürün, yalvarırım. bilmeme gerek, kendime bu zamana kadar birçok yalan söyledim. min yoongi'yi her hücremle hissedilmek için çabaladım, aşkım için kendimi bitirdim, ve tek merak ettiğim şey, ölümün kendisi. duru ve temiz, hiçbir düşüncenin tüm pisliği ile dokunup kirletememiş hali ile. beni öldürün. beni öldürün. birileri beni öldürsün. rica ediyorum, emretmeye ne mecalim ne aklım yeter, rica ediyorum ve daha fazla rica ediyorum, söylediklerimi tekrarlıyorum ve istemiyorsam eğer yaşamak, geleceğime saygım yoksa, sizin iyilik amacıyla yaptığınız her bir eylem canımı yakmaz mı benim, yalvarıyorum, öldürün beni. anlatacak hiçbir şeyim yok, düşündüğüm hiçbir şeyim yok, adımı hatırlayamıyorum, yoongi kim bildim ama hiç hiç hissetmedim, beş duyu organımı da hissedemedim, ağzıma giren elma newton'un kafasına düştüğü vakit evrenin sırlarını bir kez daha keşfettim fakat bana ölümü isteyen bir aciz olduğum söylendiğinde, onlara hayır ben aciz değilim diyemedim, ve hayır demedim, ölüm güzel bir şeydir aslında da diyemedim, atom parçacıklarımın varlığını yok saydım ben, topraktan geldik toprağa mı gidiyoruz, hayır, gitmek istediğim tek kişi min yoongi, onları istemediğim gün hiçbir zaman olmayacak, gelmeyecek, gidemeyeceğim, onların beni istediği gün hiç olmayacak, berabersizlik beni mahvedecek, ölüm kurtuluşum olacak. beni birileri, birileri, birden fazla insan, öldürsün. emin olmam gerekmiş, sonsuzluktan, sonsuzluklardan, min yoongi'den. başım ağrıyor, yoongi beni mahvediyor. kendimi mahvettim.

incilerim vardır, isteklerim kadar değerliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin