merak, neden burda olduğumuzun nedeni merak mıdır? dinler, dinlerin tanrıları bize sorar, yaşamak ister misin? kafamızı sallarız. neden? biz neden kafamızı sallarız? hiçbir şey belli değildir. ya da tanrının neden bize sorduğu da belli değildir. zaten tanrının var olup olmadığı da belli değildir. nefes alıyoruz, fakat ben, fakat ben neden bakıyorum camımdan. camımdan neden her bakışımda parçalar kopar. hisler, hisler neden var? duygular. kaçıyorum, kaçmak neden var? kaçmakla ilgili sorunlar, yanlış olduğunu söyleyen bir dolu şey, neden var? çok yoruldum, çok yoruldum. gölgeler, gölgelerin beni takip etmesinden. herkesin peşinde olan gölgelerden. taehyung, taehyung'u her lanet olasıca gece bağırtırlar. bize ne yaptılar böyle? nedenler bize ne yaptı böyle? gölgeler. min yoongi.
varlık ve yokluk çok kırılgan fakat yaşam? yaşamıyorum denilse dahi nefes alıyoruz, yaşıyoruz. min yoongi, neden olabilir mi? bu kadar şey yalan mı söylüyor? bir nedeni olmalı, min yoongi'ye aşık olmamın bir nedeni olmalı. başka birine değilde ona yönelttiğim isteklerimin, ihtiyaçlarımın bir nedeni var olmalı. nasıl bir bilinmezliktir bu böyle, nasıl bir çıkmaz sokaktır? haraket edemeyeceğim kadar küçük bir yere sıkışıp kaldım, neden arıyorum. buluyorum. aslında bulmuyorum ve hayatımın sonuna kadar bulamayacağımın farkındayım. fakat min yoongi.
nedenler vardır, kanıtlanmayacak nedenler. sadece inanırsın. gerçek bir inanç değildir bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
incilerim vardır, isteklerim kadar değerli
Fiksi Penggemaranlık sancıların eseri, bir dolu yanlış.