Погані думки

5 0 0
                                    

   Часом мене накриває поганий настрій. Тоді я йду в місце, де мене ніхто не побачить, і плачу. Бо думки, які в цей час ходять в моїй голові, змушують мене плакати. Дізнавшись, про що я думаю в такі хвилини, ти точно засумуєш.
- Я нікому не потрібна в цьому світі. Мене ніхто не любить: ні моя сім'я, ні школа. Я така нещасна! Ніхто мене не розуміє, я не можу навіть поговорити з кимось, бо не хочу, щоб хтось переживав за мене. Удома мене ніхто не цінує, може мені втекти? Але ні, що я буду робити без дому? От поїду вчитися, всім буде краще: сім'я моя нарешті воз'єднається, а то я вічно розсварюю їх; а в школі всім буде пофіг, куди життя мене понесе. Може, мені взагалі померти? На землі 7 мільярдів людей, одною людиною більше, одною менше. Ніхто навіть не помітить, що мене не стало. Я навіть місце чудове знаю: біля школи є клуб, а там сходи з арматури, які всередину не ведуть. Там ще знизу асфальт, впала - і точно шось розбила, чи голову, чи руки, чи ноги. Навіщо мені таке життя, в якому я не можу відчути щастя?
   Тут я починаю плакати ще сильніше, але сльози закінчуються. Я згадую про двох важливих людей: є хлопець, якого я кохаю, і хлопець, який кохає мене. Хіба це не причина жити? Я думаю, причина. Я заспокоююсь, витираю сльози і йду до своєї кімнати сто перший раз перечитувати листа з рятівним слово "Кохаю!"

Моє життя, що не дуже вдалосяWhere stories live. Discover now