Kageyama szemszöge:
Május 21. Szombat:
(Hinata): Kageyama! Kageyama! Kelj fel megérkeztünk!
(Kageyama): Fent vagyok!-mondtam morgolódva.
(Nishinoya): Srácok! El se hiszem, hogy itt vagyunk Tokyóban!-ugrált örömében, miután leszálltunk a buszról. Gondolom azon gondolkozol, hogy mégis hogyan kerültünk Tokyóba!?Visszaemlékezés:
Május 16. Hétfő:
(Takeda): Srácok! Van egy remek hírem!
(Ukai edző): Mi történt Takeda?
(Takeda): Most szombaton Tokyóban lesz egy edző meccsetek az Aoba Johsai röplabda csapat ellen. Már mindent lerendeztem. Kibéreltem egy buszt sofőrrel és elvisz minket Tokyóba és haza az iskolához. A szállás is megvan.
(Ukai edző): Gratulálok! Szép munka! Na srácok! Mit szóltok?
(Nishinoya): Hogy mit szólunk Ukai edző?-nézett rá Tanakára.
(Tanaka és Nishinoya): Azt, hogy irány Tokyó!
(Mindenki): Igeeeen!Visszaemlékezés vége!
Május 21. Szombat Tokyóban:
(Takeda): Rendben srácok! Menjünk foglaljuk el a szálláshelyet!
(Mindenki): Rendben!-Nagy volt a lelkesedés a szállással kapcsolatban addig, amíg meg nem láttuk, hogy milyen lepukkadt a szálláshelyünk. Bementünk a szállásra. Minden nagyon átlagos volt. Ez egy eléggé lepukkadt panzió volt. A recepciós megmutatta, hogy hol fogunk aludni.
(Recepciós): Tessék úraim íme a szobájuk!-mindenki lesett, mert nem volt ott semmi csak egy nagy üres tornaterem féleség.
(Takeda): Úgyis, csak aludni fogtok itt.
(Tsukishima): Most már értem, hogy Ukai edző miért mondta, hogy hozzon mindenki magának futont.
(Ukai edző): Srácok pakoljatok le! Van még egy óránk az edző meccs előtt. Addig szabad foglalkozás. Délután 16:00-kor mindenki a tornacsarnokban legyen átöltözve!
(Mindenki): Igenis!-annyi jó dolog van ebben a szállásban, hogy mellette van a tornacsarnok, ahol lesz az edző meccs.
(Hinata): Kageyama te mit fogsz csinálni?
(Kageyama): Szerintem átmegyek a tornacsarnokba és bemelegítek. Úgysincs sok időnk a városnézésre.
(Daichi): Igazad van Kageyama! Srácok ti is jöttök?
(Többiek): Megyünk!
(Hinata): Holnap lesz időnk a városnézésre? Souvenireket szeretnék venni anyának és a húgomnak.
(Yamaguchi): Én is szeretnék venni a szüleimnek.
(Daichi): Ne aggódjatok lesz időnk városnézésre holnap. Ma délután és holnap délelőtt fogunk játszani az Aoba Johsai csapattal. Utána szabadok vagyunk és holnap, csak késő délután fogunk vissza menni a suliba. Menjünk öltözzünk át!-át mentünk a csapattal a tornacsarnokba. Átöltöztünk és mentünk bemelegíteni. Az Aoba Johsai ellen fogunk játszani. Kíváncsi vagyok, hogy milyen csapat. Vajon olyan jók, mint a Nekoma vagy rosszabbak vagy talán jobbak?
(Ukai edző): Látom már mindenki itt van. Bemelegítés megvolt?
(Mindenki): Igen!
(Ukai edző): Remek!-az ajtó nyikorgásra hátra fordult.-Az ellenfeleitek is megérkeztek!
(Irahata): Üdvözlöm! Én az Aoaba Johsai edzője vagyok Nobuteru Irahata.
(Ukai edző): Üdvözlöm! Én pedig a Karasuno edzője vagyok Ukai Keishin!-kezet fogott egymással a két edző miután bemutatkoztak egymással.-Köszönjük a meghívást!
(Irahata): Ugyan! Én köszönöm, hogy elfogadták és így az ön csapatja és az enyém is tud fejlődni. Most először fog a csapatunk játszani egymás ellen. Nagyon várom a játékot.
(Ukai): Én is nagyon várom és igaza van, hogy ezzen a hétvégén sokat tanulhatnak és fejlődhetnek a fiúk. Rendben srácok liba sorba és mindenkivel kézfogás!-Fel is állt mindkét csapat liba sorba és elkezdtük a kézfogást, de egy valamire nem számítottam.
(Oikawa): Tobio-chan?
(Kageyama): Toru?-néztünk egymásra elsápadva.
(Sugawara): Kageyama minden rendben? Az arcod nagyon fehér.-nézett engem aggódó arccal.
(Kageyama): Őőőő.....i-igen j-jól vagyok!
(Nishinoya): Akkor egy gyors kézfogás és menj tovább! Feltartjátok a sort.-észhez tértem és gyorsan megfogtam Toru kezét egy kézfogás erejéig és tovább mentem. Sosem gondoltam volna, hogy ennyi idő után itt fogok vele újra találkozni. Jó mondjuk mit vártam, hiszen ő is és én is folytattuk a röplabdát. Előbb utóbb valahogy találkoztunk volna, de akkor se tudtam, hogy az Aobába ment továbbtanulni.
(Sugawara): Ismered Kageyama? Úgy láttam, hogy ő is ugyanúgy le volt sokkolódva, mint te.
(Kageyama): Nem akarok róla beszélni. Inkább koncentráljunk a meccsre!
(Sugawara): Rendben!
YOU ARE READING
KageHina Újra szerelmes vagyok!
RomanceSziasztok! Ez a 2. történetem! Olvastam pár KageHinás Hanahaki történetet, arra gondoltam, hogy én is írok egyet. Az animét nem követi. Kíváncsi vagy? Kukkants bele! ;) Jó olvasást!