3.rész ,,Egy páros születése"

99 4 1
                                    


Kageyama szemszöge:

Péntek délután:

(Ukai edző): Rendben! A Nekomával holnap 13:00-kor kezdődik a mecs. Mindenki legyen itt 30 perccel előbb! Ne késsetek!
(Mindenki):  Igenis!
(Ukai edző): Mindenki pihenje ki magát! Jó éjszakát!-mindenki az öltözőhőz ment. Én is mentem volna a többiekkel, de valaki megfogta a karom.
(Sugawara): Várj Kageyama! Hinata szeretne mutatni neked valamit.-oda jött Hinata és elszánt tekintettel nézett rám.
(Kageyama): Mit akarsz már megint?-pedig kezdtem örülni, hogy mostanában nincs a nyakamban.
(Hinata): Szerválj és én fogadni fogom, ha kell többször is egymás után. Legyen az egyszer, tízszer vagy hússzor én fogadni fogom!-Lehet, hogy Sugawarával gyakorolta a fogadást?
(Kageyama): Rendben! Lássuk mit tudsz!

15 perc folyamatos fogadás után.

Tényleg sokat fejlődőt pár nap alatt. A következő labda, amit fogadott megfogtam.

(Hinata): Most miért hagytad abba Kageyama?-kérdezte lihegve és szétizzadva.
(Kageyama): Meddig akarod folytatni Hinata Boke?-kérdeztem ingerülten. Ez a srác tényleg az agyamra megy. Mégis miért jó ez neki?
(Hinata): Addig amíg nem adsz fel nekem újra!-Most tényleg csak ezt akarja? 
(Kageyama): Minek? Sugawara mindig felad neked! Nem elég neked Sugawara?
(Hinata): Mert azt akarom, hogy te is feladj nekem! Mert azt akarom, hogy ember számba vegyél és úgy néz rám, mint a csapattársadra! Bakeyama!-elordította magát és elfutott egészen a kijáratig, majd becsapta magamögött az ajtót.
(Kageyama): Ennek mi baja?-pislogtam nagyokat a kijárati ajtót nézve. 
(Sugawara): Tisztel téged és nagy példaképe vagy! Hinata nagyon keményen edzet velem, hogy letudjon nyűgőzni. Azt mondta, ha fogadni tudja az összes ütésedet akkor elismered őt és végre feladsz neki, ahogy a többieknek. Most eléggé elszomorítottad, hogy megfogtad a labdát és kérdőre vontad, hogy miért csinálja. Holnap beszélj Hinatával! Jó éjt Kageyama!-integetett, majd elment Sugawara is. Én nem értem ezt a srácot! Hetekig lóg a nyakamon, majd pár nap múlva megmutatja, hogy mit tud és csak azért, hogy én feladjak neki, és mégis mit jelent azt, hogy én vagyok a példaképe!? Miért?

Szombat 12:00 

Keveset aludtam. Próbáltam aludni, de folyton azon járt a fejem, hogy miért én vagyok neki a példaképe? Egyáltalán, hogy lehetek én bárkinek is példakép!?
Iskolába érve megláttam a kis narancsot, ahogy lebilincseli a biciklijét. 

(Kageyama): Ezek szerint nem csak én jöttem be korábban.-rezzent meg a kis narancs a hangom hallatán, majd lassan megfordult és egy eléggé élettelen arcot láttam magam előtt.
(Hinata): Neked is jó reggelt!-rám se nézve ment az öltöző felé. Én némán követtem.-A francba zárva van!-mérgelődőtt halkan.
(Kageyama): Ha jól tudom Sugawaranál van a kulcs. Szóval kb 30 perc múlva megérkezik, addig üljünk le a lépcsőre.-némán követetett és leültünk ugyanarra a lépcsőfokra egymás mellett, de a kis narancs messzebb ült. Két ember is elfért közöttünk.-Nem akarsz közelebb ülni?
(Hinata): Nem! Jó ez így nekem!-duzzogott tovább.
(Kageyama): Miután elrohantál elmagyarázta Sugawawra, hogy miért tetted. Ne haragudj, csak eléggé nehéz elhinnem, hogy valaki felnéz rám!-rám nézett és újra mosolygot, ahogy mindig szokott.
(Hinata): Pedig nagyon menő vagy Kageyama! Isteni feladó vagy és a szerváid gyilkosak! Ráadásul nagyon ügyesen fogadod a labdát és jól blokkolsz. A meccsen minden egyes pillanatban amikor feladtam neked öröm volt nézni ahogy lecsapod!-mondta nagy csillogó szemekkel.
(Kageyama): K-köszönöm! Még soha nem mondtak ilyen kedveset nekem!-néztem a távolba, csak ne keljen Hinata csillogó gesztenyebarna szemeibe néznem.
(Hinata): Csak nem zavarba hoztalak?-nézett rám kihívóan.
(Kageyama): Nem jöttem zavarba!-nem is tudnék, mert nincs lelkem.
(Sugawara): Gondoltam, hogy előbb itt lesztek!-a hang irányába néztünk.
(Kageyama): Hát te?
(Sugawara): Mivel nálam van a kulcs előbb jöttem be, mint a többiek, de ti még emgem is megelőztetek.-nevetett halkan, majd kinyitotta az öltözőt és átöltöztünk. Nem kellett sokáig várni és a csapat többi tagja is megjött. 13:00-kor jöttek a Nekomások is. 3 szetett játszottunk. 1 szetett megnyertünk, de a másik 2 szetett a Nekomások, így az összjátékot a Nekomások nyerték meg. A csapat egy kicsit letört volt, de az edző bátorító szavai erősítettek minket. Legközelebb mi nyerünk! Sok emberrel megismerkedtünk. Hinata egy vele hasonlóan alacsony sráccal barátkozott össze. Legalább most nem rajtam lóg.

(Hinata): Kageyama!-ugrott a nyakamba. 
(Kageyama): Mit csinálsz Hinata Boke?
(Hinata): Feladtál nekem sok labdát!-ugrált örömébe.
(Kageyama): Az nem zavar, hogy a felét se tudtad elütni?
(Hinata): Sokat gyakorolunk kettesben és akkor minden rendben lesz!
(Kageyama): Mégis mikor? Edzéseken együtt edz a csapat.
(Hinata): Hát edzés után!
(Kageyama): Edzés után maradjak veled kettesben a tornatermbe?
(Hinata): Igen!
(Kageyama): Hogy még több időt töltsek veled?
(Hinata): Igen! Így kidolgozhatunk titkos technikákat is, amire csak mi ketten lennénk rá képesek. Kérlek!
(Kageyama): Nem!-hagytam ott és mentem haza. Az ezdző meccs utáni héten folyamatosan zaklatott. Reggelente egy doboz tejet találtam a padomon. Egyáltalán honnan tudja, hogy szeretem a tejet? Csak ebédidőben és edzések előtt megyek az automákhoz tejet venni. Talán követ? A szekrényemben minden nap volt egy levél ,,KÉRLEK!" felirattal. Na jó! Tuti, hogy követ! Ez nagyon para! Érdekes módón napközben nem zaklatott. Se az edzésen, se szünetekben, de edzés után, amikor mentem haza felé, mindig zaklatott. Nagyon örültem a hétvégenek, mert nyugis volt, de sanjos az csak két nap. A mai nap fojtatódik a kérlek és a mindent megteszek szöveg. Most jelen pillanataban is ez megy.
(Hinata): Kérlek Kageyama! Mindent megteszek! Kérlek!-vette elő a mostanában sokszor látott bociszemeit.
(Kageyama): Tényleg az agyamra mész! Eddig az volt a bajod, hogy nem adok fel. Most már mindig feladok neked, de most meg azért nyavalyogsz, hogy edzés után maradjak veled plusz edzésen. Telhetetlen vagy!
(Hinata): Ha kettesben edzenénk, akkor összehangolodnánk! Nagyon sok pontot szerezhetnénk!
(Kageyama): Miért én? Miért nem Sugawara?
(Hinata): Mert én azt akarom, hogy te legyél a párom!-miután kimondta észre vettem, hogy nagyon vörös lett az arca. Én csak értetlenül néztem a vörös arcát.- Ne-nem úgy értettem! Én úgy értettem, hogy a társam legyél...-csapott egyet a homlokára, amikor ismét leesett neki, hogy megint félreérthetően fogalmazott.-...mármint a csapattársam.
(Kageyama): Rendben van! Próbáljuk meg! Péntek este az edzés után bent maradok veled plusz edzésen. Meglátjuk, hogy hogyan tudunk együtt műkődni, de ha 1 óra plusz edzés után is azt érzem, hogy nem tudunk együtt jó párost alkotni akkor én lelépek és te pedig békén hagysz!
(Hinata): Rendben!-mondta nagy mosollyal az arcán. Állandóan mosolyog. Kikészít vele! 

Meghoztam a következő részt! Ez hosszabbra sikeredett. Hamarosan hozom a következő részt. Addig is jó napot/estét! ;)


KageHina Újra szerelmes vagyok!Onde histórias criam vida. Descubra agora