A/N

424 66 26
                                    

Doctor Angel මේ තමා මගෙන් ඔයාලට ලැබෙන වැලන්ටයිම් ගිෆ්ට් එක.

එනවුස්මන්ට් එක දැකලා නම් මේක කියවන්න ආවේ එහෙනම් ඔයා දන්නවානේ මන් මේක ලියන්න හේතුව. එහෙම නැතුව කියවන්න ආව අයට මන් හේතුව කියන්නම්.

මේක ලියන්න හේතු වෙන්නේ තමන්ගේ අයියාට ගොඩක් ආදරේ කරන නංගි කෙනෙක් නිසා. මන් මේකේ ලියලා තියෙන කතාව මන් හදපු එකක්. ඒත් මන් දැන් මේ යටින් කියන කතාව ඇත්ත එකක්.

මීට අවුරුදු 21කට කලින් අලුතෙන් බැදපු ආදරණීය යුවලකට අවුරුද්දකට පස්සේ ලස්සන කොල්ලෙක් ඉපදෙනවා. ඒ එයාලගේ පලවෙනි ළමයා.

එයා ඉපදෙන්නේ ආදරවන්තයින්ගේ දිනේදී. ඒ කියන්නේ හරියටම අද වගේ දවසක. එයාගේ අම්මා කියපු විදිහට නම් ඒ ළමයා දැක්කත් ආස හිතෙනවාලු. හරිම පින් පාටයිලු.

ඒත දන්නවද එයා ඉපදිලා තියෙන්නේ අඩු මාසෙන්. හරියටම මාස 7න්. පෙබරවාරි 14 ඉපදුන එයා ඊට පහුවදා ඒ කියන්නේ 15 වෙනිදා එයාගේ අම්මයි තාත්තයි දාලා මේ ලෝකෙන් යන්න යනවා.

පස්සේ මේ අම්මාටයි තාත්තාටයි ඊට අවුරුද්දකට පස්සේ දුවෙක් ඉපදෙනවා. ඒ එයාලගේ දෙවැනි ළමයා. පලවෙනි ළමයා නැති උන නිසා මේ දෙමාපියෝ දෙන්නා එයාලගේ දුවට මහා ගොඩක් ආදරේ කරනවා. ඉල්ලන හැමදේම පොඩි කාලේ අරන් දීලා තියෙනවා.

(ඉරිසියත් හිතෙනවානේ?? මට නම් හිතෙනවා😕😕)

මේ දුව ඉපදිලා අවුරුදු 4කට පස්සේ එයාලට පුතෙක් ඉපදෙනවා. දැන් ළමයි දෙන්නයි. එයාලා සතුටින් ජිවත් වෙනවා. ඒ අම්මාට එයාගේ පලවෙනි ළමයා තාම මතක් වෙනවාලු. එක පාරක් දැක්කත්. ඒ තමා අම්මලා.

එතකොට ඒ දුව. එයාට එයාගේ නොදැකපු අයියාව ගොඩක් මතක් වෙනවාලු. එයා එයාට ගොඩක් ආදරෙයිලු. (මටත් ඕනේ අයියෙක් අප්පා)

ඉතින් මේක ලියන්නේ එයාගේ අයියාට. අද එයාගේ අයියාගේ 21ක්වෙනි උපන් දිනේ. ඉතින් එයාට ඕනේ උනාලු එයාගේ නැති උන, කවදාවත් දැකලා නැති අයියාට එයා කොච්චර ආදරේද කියන්න.

මන් මේ කරන්නේ ඒ නංගිගේ හැගීම් මගේ අදහසකට අනුව අකුරු කරන එක. මේක සාර්ථකද නැද්ද කියලා කියන එක ඔයාලට බාරයි.

මෙතනින් එහා තියෙන්නේ මන් හදපු කතාවක්. හැබැයි උඩ තියෙන්නේ ඇත්ත කතාවක්. සමහර තැන්වල ජිමින්ගේ pov එක තියෙයි. අනිත් තැන්වල ඕතර් pov එකෙන් යන්නේ. ජිමින්, ටේ දෙන්නත් එක්ක කෙල්ලෙක් වටා තමා කතාව යන්නේ. ජිමින්ව ගන්න හේතුව අන්තිමේටම කියන්නම්.

කතාවේ අන්තිමේට A/N එකකින් ඒ නංගි ඔයාලට කතා කරයි. මන් කතා කරවන්නම්කෝ.

හිතෙන දේ කියන යන්න අනිවාරෙන්. එයාගේ අයියා මේ වෙනකොට වෙන කොහේ හරි ඉපදිලා ඇති. ඒකට කමක් නෑ. එයාට හොද ජිවිතෙයක් ලැබෙන්න කියලා ප්රේ කරන්න.💙💙💙💙

(Cover එක නම් සාරා හැදුවේ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Cover එක නම් සාරා හැදුවේ. Doctor Angel එක Angel Doctor වෙලා. ගනන් ගන්න එපා උදේට හරි ගස්සන්නම්)

 ගනන් ගන්න එපා උදේට හරි ගස්සන්නම්)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~Manu~

Doctor Angel || PJM || Complete ||Where stories live. Discover now