1.) Seznámení s hlavní hrdinkou

58 5 0
                                    

Ahoj, mé jméno je Nicol a jsem 15 letý teenager. Mám štíhlou postavu a husté vlasy v barvě čokolády. Mé oči mají tvar mandlí a společně s jejich oříškovou barvou se mi hodí k vlasům.

Se svojí rodinou bydlím v hlavním městě v Kalifornii, v Sacramentu ve větším dvoupatrovém rodiném domě, kde mám svůj pokoj. Moje rodina se skládá z mamky Kamily, taťky Patrika, ségry Emi a bráchy Dana. Taťkovi je 43 let, mamce je 40let, ségře 5 let a bráchovi 17let. Svojí rodinu nadevšechno miluji.

Co se mě týče jsem hodně chytrá, né že bych měla velké ego, ale je to pravda. 9.ročník jsem prospěla s vyznamenáním a spousty pochvalami za početní soutěže a tak dále....Podala jsem si přihlášku na jednu z nejlepších škol v Kalifornii na Manhattan Beach Unified School district a celé prázdniny jsem se modlila, aby mě vzali, no a nakonec mě vzali, takže za 3 dny nastupuji na svojí vysněnou střední školu, doufám že to budu zvládat. Jinak ve škole co se týká přátel jsem průměrná. Ani ta populární ani ta neviditelná, jsem prostě něco mezi. Mám hodně přátel ale jen pár z nich o mě ví všechno a jen pár z nich věřím tak moc abych jim o sobě všechno řekla. Máme svojí partičku kde je nás dohromady osm. Naší partu tvořím já, Christian, Tyler , Shawn, Mia, Tessa, Bella, Nataniel. Všem nám je 15 let kromě Christiana, Shawna a Nataniela kterým je 16. Celá tahle parta je jako moje druhá rodina protože je znám od malička, navzájem si říkáme všechno a věříme si. Kromě scházení se s naší partou mám pár koníčků a tak vám to trošku přiblížím.

Jako první je zpěv. Chodím na zpěv už od 7 let a hodně se tomu věnuji. Hudbu miluji je to pro mě hrozně velká vášeň, inspirace a uvolnění. Miluji když si zapnu na YouTube karaoke a jen tak si zpívám nějakou písničku nebo když na hodině zpívám a učitelka mě opravuje co bych mohla zazpívat lépe. Někoho by to možná štvalo ale mě to uklidňuje protože vím že nejsem dokonalá a mám na něčem zapracovat. Hudbu miluji tak celkově jako ráda zpívám tak stejně ráda poslouchám jak zpívá nebo hraje na hudební nástroj někdo jiný. Miluji ty krásné tony co se valí z něčího hlasu nebo z hudebního nástroje.

Pak je tu fotbal, fotbal je můj nejoblíbenější sport který mám strašně moc ráda. Miluju jít s přáteli ven vzít si míč a jen tak si zahrát. Nechodím nikam na fotbal, nehraju zápasy nebo tak, to ne jen si prostě často zajdeme s kamarády ven a jen tak si zakopeme, opět je to něco co mě uvolní a sebere trochu energie.

Dále je tu kreslení, malování a vybarvování. To opět miluji protože mám velkou fantazii co se týká barev, vzorů a obrazů. Chodím na kurz kde malujete různé obrazy co oni řeknou a když se jim to hodně zalíbí tak to můžou poslat i na různé soutěže. Dělám to abych si trošku uvolnila fantazii a malovala a vybarvovala co se mi jen zachce. Miluji když se na jednom obyčejném čistém bílém papíře objeví krásné barevné obrázky a vzory.

Pak tu máme tanec. Tanec je pro mě strašně osobní a citová záležitost. Nejsem nějaká známá tanečnice nebo tak to ani náhodou ale je to něco co dělám ráda, co mě zabaví a co je moje vášeň. Tanec ať už jakýkoliv mi pomáhá ukázat sobě samé vlastní emoce. Když jsem smutná je to smutný tanec, když šťastná je to šťastný tanec prostě kdokoli kdo mě kdy viděl tančit okamžitě poznal jak se cítím a jaké emoce projevuji. Na tancování chodím na kroužek který je od 10 do 18 let. Jsou tam tedy různé věkové kategorie a pokud dovršíte 18 let a jste v tanci velmi úspěšní můžete tam skončit i jako učitel tance. Já začala tancovat když mi bylo zrovna 10 let a otevírali to tam takže jsem tam začala chodit hned od začátku otevření.

No a jako moje poslední záliba je čtení. Čtení je pro mě úžasná věc protože v knížkách naleznete ponaučení, vzrušení, vášeň, nové informace a podobně. Je to také moje oblíbená záliba protože když si začnu číst nějaký příběh tak vím že nejsem jediná kdo má nějaké problémy, můžu se vžít do příběhů hlavních a vedlejších postav a číst si jejich problémy a přemýšlet co bych třeba já udělala na jejich místě. Můžu si myslet že zvířata umějí mluvit, že existují kouzelní tvorové a různé zlé bytosti nebo že třeba zrovna před 20 lety Harry Potter zabil Lorda Voldemorta. Zkrátka a jednoduše můžu mít svojí vlatní fantazii a myslet a přemýšlet o věcech které ve skutečnosti třeba ani neexistují. Můžu si číst o štěstí jiných lidí ale také o smutku jiných..... Můžu si číst o čemkoliv chci a proto knížky tak moc miluji prostě je to moje další vášeň.

No a to by o mě asi zatím bylo všechno další informace už se dočtete v příběhu........

Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat