2.) Poslední 3 dny do střední školy

62 6 2
                                    

3 dny do střední

Ještě pořád jsou letní prázdniny. Je pátek ráno a já ležím v posteli a přemýšlím nad tím že za tři dny v pondělí ráno už touhle dobou budu sedět v lavici ve třídě plné lidí které nebudu znát. Mám z toho docela obavy protože tady mám své přátele, partu lidí které znám celý život ale tam budou lidi které neznám a kteří neznají mě. Co když mě nebudou mít rádi, co když jim přijdu trapná ..... Z mého přemýšlení mě vytrhne zpráva od Mii která mi píše co dělám.

Mia : Ahoj, co děláš ?

Já : Zase jsem přemýšlela nad střední ty ?

Mia : Aha no Nikol nedělej si obavy myslím si že bude všechno v pořádku, seš skvělá holka a kamarádka a až tě poznají budou to vědět tak jako já ❤a jinak nic před chvíli jsem vstala.

Já : Jo bojím se toho ale děkuju ti Miunko 💕.

Mia : Tak jo musím běžet ještě zavolám zatím pa 😘.

Já : Jasně, pa 😘.

Odpovím Mie a odložím telefon na noční stolek. Zrovna když se podívám na hodinky a zjistím že je půl desáté ráno na mě volá mamka že je hotová snídaně. Nasadím si bačkory a běžím dolů do kuchyně. Tam už sedí celá moje rodina u stolu a snídají. Sednu si vedle Emi a přidám se k nim. Mamka vstane a nalije mi do hrnečku můj oblíbený ovocný čaj. Namažu si rohlík s máslem a dám si na to plátkový sýr. Při snídani si celá rodina povídáme o našem plánu na tenhle poslední víkend kdy jsme všichni spolu, protože v pondělí Ema půjde do školky, rodiče do práce, brácha pojede na školu no a já pojedu na vysněnou střední a jestli jsem to ještě nezmínila tak budu na internátu protože bych musela každý den dojíždět a to se mi moc nechce. Po snídani si jdu vyčistit zuby, vyčistit pleť a převléct se. Převlékla jsem se z pyžama do fialového Crop topu s dlouhým rukávem a šedých tepláků. Pak zamnou do mého pokoje přišla Ema a poprosila mě abych si s ní šla hrát s panenkami no a co jsem mohla dělat ten její roztomilý dětský úsměv mě donutil, a tak jsem šla. Hráli jsme si asi 2 hodiny. Kolem 12 jsem šla za mamkou do kuchyně jí pomoct připravit oběd. Připravovali jsme špagety s nějakou strašně dobrou omáčkou.

Když jsme měli hotovo všechny jsme zavolali ke stolu a dali si společný oběd. Byli jsme s mamkou nadšený protože to všem moc chutnalo a brácha si dokonce přidal. Po obědě nám mamka oznámila že pojedeme na naší chatu na celý víkend, která se nachází v Torontě. Všichni jsme byli moc nadšený protože naší chatu celá naše rodina miluje. A tak jsem si šla zabalit. Zabalila jsem si hygienu, oblečení, tablet, nabíječky, a td....... V půl 3 nás mamka všechny zavolala dolů do obýváku. Mamka :'' Takže prosím doneste si všechny vaše zabalené věci a za chvilinku budeme odjíždět, Dane pomos prosím Emě donést dolů kufr'' řekla mamka. Došla jsem si do svého pokoje pro svůj kufr a šla dolů za ostatními. Dole už byli rodiče a čekali jsme ještě na Dana a Emu. Za pár minut už jsme byli všichni v našem autě a vyrazili jsme na cestu.

Cestou jsme poslouchali naše oblíbené písničky a říkali si naše plány co budeme dělat na chatě. Cesta utíkala pomalu a byla jsem dost unavená takže jsem usnula.

2 dny do střední

Vzbudila mě až máma která mě hladila na rameni a říkala mi vstávej zlato jsme tady. Otevřela jsem oči a podívala se ven z auta. A opravdu stáli jsme před naší chatou. Vylezla jsem z auta a dívala se na tu nádheru. Krásná dřevěná chata kolem zahrada plná květů různých barev, velký bazén v zemi a trampolína. A za chatou krásný smíšený les.

Střední školaKde žijí příběhy. Začni objevovat