Včera jsme přijeli domů, něco kolem půl jedenácté večer. Byla jsem strašně unavená. Přišla jsem do pokoje, dala kufr na zem, šla se vysprchovat a vyčistit zuby. Převlékla jsem se do pyžama a šla jsem spát.
Běžím přes silnici, v nádherných rudých šatech. Najednou se proti mě rozjede auto. Než se však stihnu hnout, skočí na mě vysoký pohledný kluk se špinavě blonďatými vlasy, svalnatou postavou a hnědýma očima. Chci mu poděkovat že mi zachránil život. Než však stihnu cokoliv říct, začne mi zvonit můj budík a já se probudím ve své posteli, sama a v pyžamu. A pak si uvědomím, že to byl jen sen. Sáhnu pro mobil a vypnu to příšerné pípání. Pak se podívám do zpráv a vidím že mi všichni přátelé napsali, ať si věřím, že to dneska zvládnu. A tak jim všem odepíšu.
Mia : Zlato dneska to bude fajn ano ? Ničeho se neboj, všechno bude v pořádku, miluju tě. 💖
Já : děkuju moc koťátko 🤍.
Christian : Ahoj Nicol, dneska držím palečky a mám tě moc rád 💞.
Já: Děkuju moc Chrisi 🤍.
Shawn : Nicolko dneska držím palečky, ať se všechno vydaří, mám tě rád.😘
Já: Děkuju moc Shawníku 🤍.
Tyler : Ahoj baby, dneska hodně úspěchů a ať se všechno vyvede.😍
Já : Děkuju moc Tylere .🤍
Tessa : Ahoj Nicol, hodně štěstí dneska. 💕
Já : Děkuju Tess 🤍.
Nataniel : Čus Nicol, dneska hodně štěstí 💋.
Já : Děkuju Natanielku 🤍.
Bella : Ahojky baby, ať se dnešek povede 💞.
Já : Děkuju baby🤍.
Jsou to krásné zprávy, všechny je miluju jsou strašně hodný. Odpovím na poslední zprávu od Belly a podívám se kolik je hodin. Je přesně 5 hodin ráno, no bezva. Cesta do školy autobusem mi bude trvat dvě hodiny . Takže mám přesně hodinu na přípravu, protože škola začíná v devět. Vypnu telefon a položím ho na noční stolek. Zvednu se z postele a začnu se pomalu připravovat. Nejprve se převléknu z pyžama , dneska je venku krásně tak toho využijeme. Převléknu se do modrých úzkých džínů, černého tílka a na to si vezmu jen lehounký, světle šedý, rozepínací svetřík. Pak si jen lehce nanesu řasenku. Taky si namažu rty leskem a udělám si krásný, vysoký culík. Ještě se navoním svojí oblíbenou voňavkou. Pak si vezmu svojí malou černou kabelku, do které si dám mobil, klíče, peněženku a malé pití. A jdu dolů po schodech do kuchyně. Tam už je celá naše rodina, kromě Emi která určitě ještě spokojeně pochrupuje. Všechny pozdravím, mamka mi dá peníze na cestu, tam a zpátky a vezmu si z kuchyňské linky jablko a banán. Sice budu na intru ale dneska ještě přijedu domů zabalit si a tdd... Mamka má zítra volno tak mě do školy hodí i s kufrem. '' Tak jo mami, já už jdu abych stihla autobus, tak zatím ahoj'.' ''Ahoj''. Jdu do předsíně obuju si svoje bílé adidasky, otevřu dveře a vyjdu ven. Zavřu za sebou a jdu na autobusovou zastávku.
Je půl 8 což je skvělý čas, na zastávce jsem za 5 minut. Za 3 minuty přijede autobus. Řidič otevře dveře do autobusu, já nastoupím, zaplatím a jdu si sednou. Jdu uličkou v autobuse, jak tak koukám tak tu moc lidí není. Už jsem skoro úplně v zadu, v autobuse a chci si sednout, když najednou, vidím na sedadle autobusu úplně v zadu, sedět kluka o kterém se mi dnes večer zdálo. Úplně mi zmrzne tělo, nemůžu se ani hnout. A aby toho nebylo málo tak se ten kluk na mě podívá. Podívá se mi přímo do očí a já si začnu připadat jako kdybych před ním byla nahá, nevím proč. Opět si mě změří pohledem, od hlavy až k patě, jako když jsme byli v domě Adamsových. Pak na mě vyšle zamyšlený pohled a odvrátí pohled jinam. Já si rychle sednu na nejbližší sedadlo, aby to semnou neseklo a přemýšlím co tu jako k sakru dělá. Po hodině už jsem docela v pohodě, i když zárověň nervózní protože už bylo nejméně šest zastávek a on ještě nevystoupil. No nic prostě se budu snažit usnout a nemyslet na to. Po chvilce se mi to opravdu povede a já konečně usnu.
Vzbudí mě něčí hlas, který na mě potichu šeptá. Pomalu otevřu oči, a vidím jak vedle mého sedadla, přede mnou, klečí kluk s hnědýma očima a špinavě blond vlasy. Vylekám se a šoupnu se, na prázdné sedadlo, vedle mě. Ten kluk, který se prý jmenuje Lucas, se na mě podívá. ''Promiň že tě budím krásko, ale bude poslední zastávka takže''. ''Hm, jo jasně, díky že jsi mě vzbudil''. ''V pohodě''. Nechci se ho ptát ale zeptám se ho. ''Ty chodíš na Manhattan Beach''? ''No pokud vím tak už třetím rokem''. ''Aha, no tak to je super''. ''Jo hrozně.'' '' No nic, já už si jdu sednout, mám tam věci, a připravit se na vystoupení''. ''Jo jasně, ahooj'', řekla jsem nervózně. ''Ahoj, krásko''. Odešel si sednout na své sedadlo, a já nechápala co se to zrovna stalo. Jako vážně, on tu byl, koukal na mě jak spím a řekl mi krásko. Nemůžu tomu uvěřit je tak sexy, pane bože. Pomalu se zvedám a čekám až autobus zastaví a snažím se nekoukat za sebe, na Lucase. Po chvíli přijedeme na zastávku a autobus úplně zastaví. Jdu ke dveřím a Lucas je přede mnou, vyleze z autobusu a já za ním.
ČTEŠ
Střední škola
RomanceTeenagerka Nikol je štěstím bez sebe poté co jí přijali na její vysněnou střední školu. Má spousta očekávání ale také stresu... Nikol čeká plno radostných chvílí....Vše se ale změní když potká toho tajemného kluka.... co je zač ? Co jí s ním čeká za...