Y/N'dan
kalktığımda Draco kitap okuyordu. nedendir bilinmez kendimi değişik hissediyordum.
Y/N: günaydın
Draco: günaydın
Y/N: hava çok güzel yürüyüş yapalım mı?
Draco: sabah sabah?
Y/N: evet ne güzel olur.
Draco: sen git ben gelmeyeceğim
Y/N: hadi yaaaaaa
Draco: Y/N lütfen...
Y/N: tamam.
üstümü değiştirdim ve saçımı toplarken Draco seslendi
Draco: kızdın mı
Y/N: yok
Draco: trip mi atıyorsun?
Y/N: hayır.
Draco: trip atma.
Y/N: atmıyorum Draco sorun değil.
Draco: cidden mi
Y/N: Draco istediğim bir şeyi yapmıyorsun diye trip atmayacağım
Draco: işte benim sevgilim.
Y/N: hadi ben kaçarrr
Draco: 1 saate dön
Y/N: lwfjbeofv tamam.
odadan çıktım ve dışarda yürümeye başladım. temiz hava sabah sabah iyi gelmişti. sonra yasak ormana girdim. yasak olması çok umrumda değildi zaten bildiğim yollardan gidiyordum. uzun bir süre ilerledikten sonra çalı sesi duydum.
Y/N: kim var orda?
ses yoktu başka bir yerden tekrar ses geldi.
Y/N: heyyyyy
Y: YARDIM EDİNNNNN
sese doğru koşmaya başladım. kim olduğunu bilmiyordum ama yardım istediği belliydi. bilmediğim yollardan geçerken sesin kesildiğini fark ettim. etrafıma baktım ve o kadını gördüm. rüyamdaki deli kadını. bu bir tuzaktı yardım isteyen yoktu. artık yardıma ihtiyacı olan bendim.
X: beni hatırladın mı?
Y/N: kimsin sen?
X: Bellatrix Lestrange. ve sende Y/N Moon L/N
Y/N: ne istiyorsun benden.
Bellatrix: farklı bir şey değil karanlık tarafa katılmanı
Y/N: neden ben?
Bellatrix: çünkü sen dünyadaki en güçlü cadılardan birisin. White'ların kızı. annesinin gücünü taşıyor. ama annesi kadar yaşarım belli değil HAHAHAHAHA.
Y/N: KAPA ÇENENİ KARANLIK TARAFA GELMEYECEĞİM.
Bellatrix: SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN. GELMEZSEN DRACO'YU ÖLDÜRÜRÜM.
Y/N: bunu y-yapamazsın
Bellatrix: emin misin ben draco'nun teyzesiyim öldürmem çok zor olmaz.
Y/N: teyzesimi?
Bellatrix: evet ben bir black'im draco'nun anneside öyle. biz kardeşiz. şimdi ya karanlık tarafa geçersin yada draco ölür.
Y/N: Draco Hogwarts ta güvende.
bellatrix: ahhh annesinin yazdığı bir mektupla benim yanımda.
Y/N: yiğenini öldüremezsin.
bellatrix: BEN VOLDEMORT İÇİN KENDİ KIZIMI ÖLDÜRDÜM. EĞER YOKSAN DRACO'YÜ ÖLDÜ BİL. ONU BULURSAM ÖLDÜRÜM.
Y/N: t-tamam katılacağım ne istiyorsun.
bellatrix: kolunu aç
Y/N: ne
bellatrix: aç dedim.
kolumu açtım. ban ayaklaştı. asasını çıkardı. birşeyler söyledi.
Y/N: AHHHHHHHHH
çok ama çok acıyordu. siyah leke gibi bir şey oluşuyordu.
bellatrix: artık cidden bir ölüm yiyensin. şimdilik bir görevin yok. yakında görüşüceğiz...
ve birden yok olmuştu. oturup ağlamaya başladım. yüzdüğümü çıkarıp dövmeyi silmek aklıma geldi ama sinirli olduğumdan etrafı kül edebilirdim o yüzden yapmadım. kolumu kapattım ve Hogwarts ta döndüm. odama gittim ve kendimi yatağa attım.
Draco: yoruldun galiba.
Y/N: hemde çok ben bir duş alayım.
draco: birlikte yapalım
Y/N: o-olmaz
eğer birlikte yapmaya kalkarsak Draco işareti görürdü buna izin veremezdim. bunu düşüncesi bile korkmama yetmişti.
Draco: tamam sakin istemezsen yapmayız. ben tom'un yanına gidiyorum.
odadan çıktı. ben ise banyoya girdim. yüzünü çıkarıp işareti silmeye çalıştım. ama ne yaptıysam işe yaramadı. çok sinirlenmiştim. bir yerlere büyü yapmadan yüzünü taktım ve banyo yaptım. bende ağlıyordum. eğer Draco fark ederse... herhangi birinin fark etmesi bile kötüydü. artık bir ölüm yiyendim. peki şimdi ne yapacaktım?
MW: burda bıraktım çünkü heyecanlı bitsin istiyorum. yeni takipçilerim var ve bu beni cidden çok mutlu ediyor. sizleri seviyorum 🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay kraliçesi
Romancekim bilirdi ki güçlü ve asil bir soydan gelen kızın bir Malfoy'a yenileceğini... Yüzükten beyaz ışıklar çıkıyordu. Ay kadar parlak... (Draco Malfoy hikayesi)(tamamlandı)