Y/N'dan
hogwart'sa gönmüştük. bizimkiler bana sarılıyordu. harry o kadar çok öpmüştükki artık gına gelmişti.
Y/N: tamam iyiyim ben
MC (mc gonnagle): bayan Y/N önemli bir şey konuşmalıyız.
Y/N: tabi profesör.
MC: maalesef ölüm yiyenler size olanları öğrenmişler ve yokluğunuzdan faydalanıp...
Y/N : ?
Mc: herkes sizin Dumbledore'u büyüttüğünü biliyor.ölüm yiyenler bu yüzden Dumbledore'a dokunmadılar ama size olanları öğrenmişler. ölüm yiyenler sizin kendinizi öldüreceğinizi düşündüğüler ve bu yüzden dumbledore öldürdüler...
Y/N:n-ne?
gözümden bir damla yaş gelmişti. tekrardan ailemi kaybetmiştim. artık hiç kimsem yoktu.
Y/N:k-kim yaptı b-bunu?
MC:...
Y/N:SİZE KİM YAPTUI DEDİM.
MC: snape...
pansy: nE?
harry: piç adam
tom: beklemezdim...
Draco: Y/N nereye?
ayaklarım Hogwarts dışına doğru gidiyordu...
Y/N: öcümü almaya
Hermione: bu şekil gidemezsin
Y/N: BEN DÜNYANIN EN GÜÇLÜ CADISIYIM VE ÖNÜ ÖLDÜRECEĞİM.
hermione: DUMBLEDORE SANA BÖYLE Mİ YAP DERDİ?
Y/N:...
o haklıydı. bana sakin kalmamı ve herseyini düzeleceğini söylerdi.
MC: bakın çok yakında bir şavaş olucak ve hazır olmamız gerek fazla zamanımız kalmadı.
harry: tamam beni dinleyin. dumbledore ölmeden önce söylemişti. voldemortu öldürmenin bir yolu daha var. voldemort ruhun belli parçalarını neyseye yada bir canlıya sakladı. onları bulup yok dersek voldemortu öldürürüz.
Draco: kaç tane var?
harry: tahminimizce 7.
Y/N: kaç tane buldunuz?
harry: 4: sly kolyesi, günlük, yüzük, huff kupası. hepsini yok ettik.
pansy: 3 tane daha var...
hermione: düşünün siz voldemort olsanız nereye saklardınız?
Draco: voldemortun yılanı var?
hermione: tabi yaaaa. ama nasıl yaklaşacağız?
harry: fazla vakit yok gruplara dağalacağız. Draco herm. pan siz şu yılanı halledin.
MC: HERKES BENİ DİNLESİN 17 YAŞ ALTI GİZLİ KAPIDAN ÇIKACAK. 17 YAŞ ÜZTÜ İSTEYEN SAVAŞA BİLİR İSTEYEN GİDEBİLİR. KALICAK OLANLAR ORTAK SALONA. HERKESE SÖYLEYİN.
Draco yanıma geldi dudağıma kocaman bir öpücük bıraktı.
Draco: bir daha görüşemezsek seni sevdiğimi bil.
Y/N: eğer ölürsem evlen. sakın aşka küsme.
Draco:. sıkın öyle bir cümle kurma. biz evleneceğiz...
Y/N: ölüm bizi ayırana kadar seninleyim...
Draco ile tekrar öpüştük ve ayrıldık. harry ve ben ravenclawların yanına gittik olayları söylemek için. tom ve ron sly tarafına gidiyordu..
olayları anlattıktan sonra luna yı gördüm. ona voldemortu nasıl yenecebileceğimizi anlattım.
luna: raven diademi?
Y/N: onu biliyorum ama nerde?
luna: üzgünüm...
Y/N: tamam saol.
harry: hortkulukları hissedebiliyorum ben. eğer yeterince odaklanırsam buluruz. ama neye benzediğini görmem lazım.
luna: şu heykelin taşıdığı taç.
harry ile diademe odaklandık. heykele yaklaştık ve her ayrıntısını inceledik. şahsen diademi çok beğenmiştim.
harry: gidelim sanırım onu hissediyorum.
MW: öpüyorum canlarım 🤍🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay kraliçesi
Romancekim bilirdi ki güçlü ve asil bir soydan gelen kızın bir Malfoy'a yenileceğini... Yüzükten beyaz ışıklar çıkıyordu. Ay kadar parlak... (Draco Malfoy hikayesi)(tamamlandı)