🌙 Bölüm 23

927 48 18
                                    

akşam olmuştu. draco ile odaya geçmiştik. bir günüm kalmıştı. aklıma bir fikir gelmiyordu. yatağıma oturdum ve düşünmeye başladım. draco resim çiziyordu. sonra ben fark etti.

draco: sevgilim?

Y/N: efendim 

draco: kara kara ne düşünüyorsun 

Y/N: hiç sadece dalmışım.

draco: bari yakışıklı birine dal. benim gibi

Y/N: birazdan sana bir dalacam.

draco: jwdcojdwcw tamam bir şey demedim.

Y/N: draco bir kitapta okumuştumda aklıma takıldı doğruyu söyleten bir büyü var mı.

draco: bildiğim kadarıyla hayır ama iksir var veritasaryum.

Y/N: peki bunu yapılışının yazılı olduğu bir kitap var mı 

draco: niye bunu soruyorsun? neden sana lazım

Y/N: tamam sen kazandın Hermione ile alakalı... şey biraz acilde

draco: snape'in iksir dolabında var. 

draco'nun yanına gittim ve dudağına öpücük kondurdum.

Y/N: hemen geliyorum. 

odadan çıktım ve Hermione'yi bulmaya gittim. bu işlemi gece olmadan yapmam lazımdı.

Y/N: Hermione kapıyı aç hemen mioneeee.

Hermione: tanrı aşkına ne oldu.

Y/N: veritasaryum mione.

Hermione: zekice ama yapımı zor. 

Y/N: snape'in iksir dola-

Hermione: hayatta olmaz yakalanırsak okuldan atarlar.

Y/N: Harry'nin görünmezlik pelerini ve çapulcu haritası var.

Hermione: harry anlatmadan vermez.

Y/N: anlatırız ona 

Hermione: o zaman koşşşş

Harry'nin odasına koştuk ve deli gibi kapıyı çaldık. harry kapıyı açtı bizi boş olan odaya aldı. bizde herseye anlattık. Hermione yanına fotoraı almış onu göstermişti. benimkiler odamdaydı...ve şok oldu. planı anlattık.

harry: planda bir sorun var.

Y/N: ne 

harry: veritesaryumu Astoria ya nasıl içireceksiniz? veya louis'e

Hermione: gece değilmi ikisi bildiğim aynı odada kalıyorlar. odalarına gideriz ağızlarına 3 damla damlatırsak 18 saat etkisi olur. 

Y/N: sabah ortak salonda yaptıklarını itiraf etmelerini sağlarız.

Hermione: ilgiyi üzerimize çeker herkesi sustururuz ve yaptıklarını anlatırlar.

harry: sizden korkulur. ama eğer louis gerçekten öyle birşey yapmışsa... onu öldürürüm bilginize. 

Y/N: saol ama eşyalar?

harry: alın ve dikkatli olun.

Hermione ile görünmezlik pelerinin içine girdik o nereye gideceğimizi söylerken ben çapulcu haritasından yolumuzda biri varsa durduruyordum. ve ulaştık. iksir odasındaydık. ama kapı kitliydi. Hermione'nin yaptığı alohomora işe yaramdı. çapulcu haritasından baktığımda snape geliyordu o yüzden bir anlık karar ile yüzdüğümü çıkarıp alohomora yaptım ve kapı açıldı. içeri girdiğimizde Hermione iksiri arıyordu. bende aramaya başladım ama snape yaklaşıyordu. 

Y/N: acio veritasaryum.

veritasaryum elime gelmişti. Hermione ile tam dolaptan çıktıkki snape karşımızdaydı. yavaşça kenara çekildik ve snape dolaba girdi. bizde koşmaya başladık ve sly odalarına girdik. çapulcu haritasıyla Astoria ile louis in kaldığı odayı bulduk ve içeri girdik. uyku saati çoktan geldiğinden herkes yatmıştı. louis'in ağızını açtım (asasız sihirle yapıyor) ve Hermione asasıyla 3 damla veritasaryum verdi. aynı işlemi astoria'yada yaptık ve odadan çıktık. Hermione beni görünmezlik peleriniyle odama bıraktı sonra kendi odasına gitti.görünmezlik pelerini onda kalmış oldu.      odaya girmeden önce yüzdüğümü taktım. odaya girdiğimde draco yerdeydi ve hüngür hüngür ağlıyordu.

Y/N: sevgilim ne oldu 

arkasında idim eğildim ve arkadan sarılcaktımki beni itti. neye uğradığıma şaşırdım. ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.

draco: BUNU BANA NASIL YAPTIN SANA GÜVENMİŞTİM

bende ayağa kalktım

Y/N: ne yaptım 

draco: BANA OYUN YAPMA(louis ile olan fotoğrafları gösterir)

Y/N: d-draco o düşündüğün gibi deği-

draco: NE DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ DEĞİL. HERŞEY ORTADA Y/N SEN ÇOKTAN PLANLAMIŞSIN. BEN SENİ ÇOK SEVDİM. LANET OLSUN SENİ SEVDİM BEN.

Y/N: draco lütfen beni dinle-(ağlıyordum)

Draco: BEN SENİ DİNLEMEK FALAN İSTEMİYORUM. YA BEN SANA AŞIKTIM YA. YAŞADIĞIM HERŞEYDEN SONRA BEN SANA AŞIKTIM. SANA GÜVENDİM İNANDIM-

Y/N: EĞER BANA GÜVENİYOR OLSAYDIN O FOTORAFLARA İNANMAZDIN

Draco: NE BU YENİ YALANIN MI. SENİ DAHA FAZLA DİNLEMEYECEĞİM.BİTTİ ARTIK AYRILIYORUM SENDEN

Y/N:DRACO MALFOY BENİ DİNLEMEK ZORUNDASIN!

odadan çıkmıştı. buna inanamıyordum. bana inanmamıştı hatta dinlememişti bile. çıkıp gitmişti. korktuğum başıma gelmişti...

MW: aslında böyle yapmayı planlamıyordum ama son anda canım kaos çekti. nasıl buldunuz???🤍🤍🤍

Ay kraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin