Doğum günü

230 4 0
                                    

Doğum günü kutlamaktan onsekiz yıl kaçmış bir kızdım bu güne kadar hiç kutlamdım nedeni beni umurasmayan bir anne ve bana sevgisin gösteremeyen bir baba yüzünden mutlu olmam güzel olan herşeyden uzak durmam gibi bugün onsekizime giriyorum ve gereksiz bir curcuna var evde villanın bahçesi süslerle donatılmış havuz doldurulmuş benim için moda danışmanı tutulmuş annem beni seviyor havalarına girdi babamda ortalıktan kayboldu annemin "Mervee diye cığırışından sorna aşşagıya indim bizim gurup çoktan gelmişti ben kızları alıp yukarı çıkarken erkekler bana trip atıyolardı bir moda danışmanı beş kıza kıyafet hazırlıyacak ilk olarak tuğçeye sorna duruya geceye ve songüle kıyafetlerini hazırlası bende bu arada kendi kıyafetlerimi seçtim kimseye kendi kıyafetlerimi seçtirmem ben kısa siyah şort üstüne göbek üstü borda kazagımsı bir şey giydim gece adını taşır bir şekilde gece mavisi bir elbise giydi tuğçe dar kot pantolan üstü bir kazak giydi duru çok sade bir elbise giydi ve takılarla kombin etti songül benim gibi bir şey giydi ve danışmanı dışarı attı "ne çok konuştu valla bogazına atlıyacaktım kadının bunu söyleyen bizim mixer tuğçeydi daha fazla oyalanmayıp saç makyaj yaptık ve erkeklerin yanına indik bizi gördüklerinde berkin çenesi düştü meriç gözlerini pörtletti arda bize şakayla karışık bir şekilde yavşadı ve eren agzımıza sıçtı neymiş efendim tüm okul bizi böylemi görücek yok efendim giyinmeyi unutmuşuz "ya eren bir şey olmaz hem bugün benim dogumgünüm dogum günü çocugu kırılmaz diyince kızlar hep bir ağızdan "haklı dedi " iyi tamam doğum günü çocugunu kırmayalım ama size yavşayan biri olursa o çocugun agzını kıralım ne olursa olsun beni karşılıksız sevenler yanımdaydı ve hayatımın en güzel günü bugun olmalı....

Portakal Çiçeğim(Askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin