yalnızlığa veda partisi

47 3 0
                                    

  (Şarkıyı şimdi açmayın)  Bu hafta yalnızlığımda kaybolamadığım bu hafta.. 
Bir hafta içerisinde annemle aramı düzelmeye başlamıştı bizim gurubun kızları beni güldürmek için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlardı ama mutlu olmak günahtı benim için Erenlede aram bozulmuştu ondan özür dilemeye yüzüm yoktu zaten hapisaneden çıktığından beri bana sadece " onun için ağlama unut onu deniz gözlüm birazcık...unut onu"demişti bana söylediği son cümle olmuştu bir haftadır sesini duyamıyordum öyle çook özlemistimki onu ateşden daha çok özlediğim kesindi Şengülün "eeeee ne diyorsun çıkalımmı alışverişe"
"Ne..ne alışverişi"
"Ya kızım hiç dinleme beni diyorumki akşam doğum günün varya alışverişe çıkalımmı ikimiz eski günlerdeki gibi" dedi Şengülle olan anılarımız aklıma gelince gülümsedim "tamam FenerTaşlım ama bu akşamki partiye yalnızlığa veda partisi diycez doğum günü partisi değil "diyince kıkırdadı ve "sen bilirsin " diyip yanagımı öptü hızla hazırlandık elime geçen ilk araba anahtarını aldım ve garaja koşturduk eve yakın bir alışveriş merkezinin garajına arabayı park ettim "eğlence başlasın FenerTaşlım.."
-erenden-
Bir hafta kendimi afftetiremediğim bir hafta Mervenin yüzüne bakamadığım bir hafta Merveye kardeşim demenin yalnış olduğunu öğendiğim bir hafta
ona beslediğim duygunun kardeşlikten farklı olduğunu anladım bunu ona söyleyemem bu hissi kalbime gömmem lazım onun mavi gözlerine baktığımda bu hissin umutlanmaması lazım - şarkıyı şimdi açın- telefonu elime aldım ve galariye girdim Merve ile çekildiğimiz fotoraflara bakarken yanagımdan bir damla yaş süzüldü onu seviyordum ve ona söyleyemiyordum karşıma Mervenin şarkı söylediği video çıkınca oynatmadan duramadım-muitimediadaki şarkı-  sesi öyle huzur vericiki gözlerini kapamsı en ufak bir hareketi ona öyle yakışıyorki onun cem adrianı sevmesi fenerbahçeli olması ona ne kadar yakışıyorsa bu şarkıyı söyleyişide öyle yakışıyordu merve için güzel bir bar kapattırdım kutluyamadığı doğum gününü buğün kutlasın diye  fakat ben olmıyacaktım belki özür dilesem herşey biterdi ama yüreyimdeki aşkın filizlenmesini istemediğim için ben gitmiyordum şengül ile konuşdum her saat başı bana rapor vericekti partinin sonunda şengülün zoru ile merve kareoki yapıcaktı ve ben onun sesini telefonda duyucaktım bunu bilmek içime kor ateş gibi düşsede yapacak bir şeyim yoktu onu unutursam belki yüzüne bakarım içimdeki yangının sebebi merve olsada merve söndürmüyordu daha fazla dayanamıyordum artık hızlı bir şekilde şengülü aradım "efendim"
"Şengül merve yanındaysa ordan uzaklaş " merveden hoşlandığımı bilen tek kişi oydu en baştan beri sen merveyi seviyorsun desede saçmalama derdim galiba tükürdüğünü yalamak bu oluyor "söyle eren"
"Şengül doğum günü partisinde ben olamıycam merve bana kızmasın kendimi asla affetmem merve bana sakın küsmesin dayanamam şengül merve kareoki yaparken kesinlikle beni ara onun sesini duymam lazım" "eren gel o zaman ugraştırma beni hem biz ona yalnızlığa veda partisi diyoruz"   "olmaz şengül  merve istediği gibi eğlensin "     "eren kapatmam lazım sorna ara"
"Bişeymi ol..-" sözümü yarıda kesen bip bip seslerine söverek onlara eşlik ettim birşey olmuştu ve ben bunu öğrenirdim 
       Merveden
Saatlerdir çuval gibi kıyafetler deniyorum ama hiç biri güzel durmuyordu sanki hiç biri bana göre değil son elbisemi şengül seçmişti mavi kısa sırt dekolteli bu elbiseyi sade pullar tamamlıyordu elbiseyi üstüme geçirdimve aynada kendime baktım gerçekten güzel duruyordu
kabinin perdesini çektim ve " FenerTaşlım nasıl olmuşum " diye sordum " bence gayet güzel ama biraz kısa değilmi Merve " ateşin burda ne işi var şengül nerde ve bu müzik nerden geliyor "ateş sen nasıl bu kadar yüzsüz oldun o kızı sikerkenmi kaybettin yüzünü"
"Merve lütfen sen yokken bir boşluk oluyor içimde kayboluyorum bak bana mahvolmuşum merve kendimi tanımıyorum sen yokken duvardan farkım kalmadı özlüyorum seni anladınmı özlüyorum "
"Ateş ben tükürdügümü yalıyacak biri değilim senin telefonunu o kız açtı ya o dakika bittin benim için geri dönüşü çok zor olan bir yola girdik ve ben bu zor yolu geri gitmek istemiyorum sende boşa uğraşma kendine yazık edersin şimdi defol ve bir daha bu konu için karşıma çıkma kaybolduğun voşluguna geri dön ve beni rahat bırak" şengül bagırışlarımızı duymuş olmalıki yanımıza geldi  "A.ateş ne işin var burda " diye bagırdı şengül "güvenlik"diye bağırdım daha fazla yüzünü görmeye dayanamıyorum ateşin gözlerindeki hüzünü özlemi ve siniri görmek istemiyorum "özür dilerim Merve gününü mahvettim " dedi ve bir trip mağazadan çıktı
"Merve ben-.." 
"Hadi FenerTaşlım şu elbiseyi alalım yoksa geç kalıcaz" belki eren yoktu belki beni korktuğum karanlıktan kurtaran yoktu ama benimle o karanlıkta kalmaya göze alanlar vardı onlarıda üzmeye hiç niyetim yoktu...

Portakal Çiçeğim(Askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin