Lanet olası sarışınla aynı sınıftaydım. Kapıdan girer girmez yüzüme aynı şekilde saçma sapan sırıtışından yaptı. Neyse ki sıralar tekliydi. Bikaç sıra önüne oturdum. Çantamı fırlatırcasına omzumdan çıkardım. Kathie hemen yanımdaki sıraya oturdu. Derslerde çok iyiydi. Herşeyde çok iyiydi. Demek ki benim olursa; Tanrım aklıma mukayet ol! Ellerimle yüzümü kapattım. Gözlerimi ovuşturdum. "Uyanamamışsın heralde" bu Kathie'ydi. "Uyanmamış olmayı isterdim" dedim. Tam o sırada Bay Johnson içeri girdi. Okuldaki herkes onu çok severdi. Öğrencileriyle çok iyi anlaşır, şakalaşıp durardı. "Günaydın zavallı okul madurları" dedi. Herkes sahte bir gülüş attı. "Alay ediyorum. Tatil nasıl geçti?" Kısık bir sesle "Berbat." Dedim. Ah, tanrım şu kısık ses olayını iyi ayarlamam gerekiyor. Kısık sesle söyledim sandığım şeyleri insanlar çok rahat duyabiliyor. İkinci vaka! Bay Johnson bana dönerek "Neden berbattı Jessica?" Diye sordu. Aklıma gelen ilk yalanı uydurdum. "Kathie ile çok fazla görüşemedik ve canım sıkıldı. Ondan" diyiverdim. Kathie de "Bunu telafi edicez." Dedi. Edemezdik bebeğim. Benim ne istediğimi bilmiyorsun. Bay Johnson biraz kıkırdadı ve "Oow! Yeni birileri gelmiş" Herkes arkaya yöneldi. İşte Aptal sarışın oradaydı. "Kendini tanıtır mısın?" "Ben Damon. Bu kadarı yeterli konuşmayı pek sevmem." Herkesin onun egolu, salak biri olduğunu düşündüğünden eminim. Zil çaldı. Kathie "Ben kantine iniyorum, istediğin birşey varmı?" Sen. Seni istiyorum. "Hayır yok teşekkür ederim." İçtenlikle gülümsedim. Kafamı sıranın üstüne koydum. Bi an önce okul bitsin istiyordum. Bunları düşünürken çok tatlı bir ses tonu "Merhaba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend Forever!
RomanceEş cinsel olduğumu ne kadar kabullenemesem de öyleydim. Kathie'ye büyük bi' aşk ve bağımlılık duyuyorudum. Ama ne yazık ki düşüncelerim tek taraflıydı. Bi yandan da o çocuk! Tanrım.