Kathie gidene kadar arkasından bakmıştım. Hayır hayır. O benim en yakın arkadaşımdı. Kardeşimdi. Herşeyimdi. Ama lezbiyen arkadaşım değildi. Bende lezbiyen değildim. (Avut kızım sen kendini avut.)
Bunları düşünürken korna sesi geldi. "Çantamı aldım hırkamı giydim botlarım zaten ayağımdaydı. Kapıyı açarken "Öküz bari kapıya gel." Dedim "Geldim zaten" deyince kapının önünde olduğunu anladım. Kapıyı açtım "Ya ben özür dilerim." Yine yapmıştım aynı şeyi. Amacın ne kızım senin ya? Çocuk kaçıcak ha.
Her neyse "Nereye gitmek isterdin içinden konuşamayan kız" dedi. Dudağımı ısırdım ve sırıttım. "Nereye gidiyoruz?" Diye sordum. "Sürpriz." Dedi ve güldü. Sahile doğru gidiyordu. Galiba balık yiyecektik. Nefret ederdim balıktan. Eğer balık yemeye götürüyorsa vazgeçsin diye "Ayy! Balığı da hiç sevmem yaa." Dedim. "Sahil kenarında sadece balık mı yenir?" "Hayır ama ne biliyim." Gözlerimi devirdim. Arabayı durdurdu. Etrafta ne restorant ne bi kafe vardı. Arabadan indik. "Napıcaz burda?" Diye sordum gözlerimi bağladı. "Gel benimle!" Dedi. "Yaramazlık yok demiştik haa!!" "Keşke gözündekinin aynısından bir tane daha alsaydım da ağzına bağlardım. Çok konuşuyorsun. Kapa çeneni." "Tamam ama ben konuşmadan duramam ki." Eliyle ağzımı kapattı "Geldik zaten" dedi ve gözlerimi açtı. "Aman Tanrım!" Bu çok güzel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend Forever!
RomanceEş cinsel olduğumu ne kadar kabullenemesem de öyleydim. Kathie'ye büyük bi' aşk ve bağımlılık duyuyorudum. Ama ne yazık ki düşüncelerim tek taraflıydı. Bi yandan da o çocuk! Tanrım.