~Vitaa udělal něco, co jsem fakt nečekal.

432 18 6
                                    

Pohled Domči. 

--LATER-- 

Jak jsme tam tak seděli, tak jsme se rozhodli, že natočíme video 

,,No jo, ale co?" tázal se mě vitaa, mezitím co já přemýšlel.

,,Ask?" zeptal jsme se tentokrát já.

,,Može být" odpověděl mi vitaa a usmál se na mě.. Ach- ten jeho sladký úsměv.. ~Co?

Vitaa hodil storku, tak stejně jako já. Kromě otázek ,,Jste gayové?" ,,Chodíte spolu?" ,,A jak dlouho jste spolu?" ,,Vijzrrr!!" a ,,elka" ,,fuuuj" ,,low pc"  tak jsme našli pár normálních.

,,Fuu.. Sice to byl trošku boj, ale něco jsem našel, co ty?" zeptala se mě osoba stojící naproti mě. 

,,Taky, taky" s klidem jsem řekl.

Připravit kameru, světla, zkontrolovat, zda vše v pořádku a nakonec, začít.

,,Mám to." vyjekl jsem na svého nebohého kamaráda.

,,Okhay" odpověděl a usedl na židli. (PŘPRAVTE SI POPCORN, ZAČÍNÁME) No jo, ale máme jen 1 židli.. (neřeš, dělej že se nekam vypařila!!) 

,,Okey, no" zachichotal se vitaa a poklepal si na stehna. Taky jsem se zasmál, a usedl na jeho klín. Měl jsem divný pocit. No- ne divný. Spíše... Jiný.. Bylo po příjemnější, než když jsem seděl na klíně své bývalé přítelkyně.. Wow..

,,Takže čau lidi! Já jsem Dejzr a já Vás vítám u dnešního videa! Dnešní video bude hoodně zajímavé. Protože to bude ask, ale ne tak ledajakej! Protože bude s mým nejlepším kamarádem Vitoou!" vyřl jsem ze sebe a ukázal na Vituu. On se zase usmál a zamával do kamery. Dál jsem chvilku uváděl video, ale následně jsme se vrhli na otázky!

,,Takže. První otázka zní.." napínal mě Vitaa.

,,Kolik dětí už spolu máte?" Vitaa se následně začal smát, a já se taky lehce zachichotal. (wait for it) 

,,No- tak asi jdem radši dál." řekl jsem a chvilku jsme v pohodě odpovídali na inteligentní otázky. Ale pak nastal ten moment..

,,Tohle není otázka, ale úkol. Vitoo, dej pusu Dejzrovi." přečetl v zápjetí Vitaa a já zčervenal. On se zasmál a já taky, abych nepokazil tu atmosféru... Vitaa udělal něco, co jsem fakt nečekal. Políbil mě na tvář.. 

Okay, okay. Máte to tu:DD Je 0:14, takže nemám sílu moc psát :DD 

~Mars

If you die, I die! VijzrKde žijí příběhy. Začni objevovat