~Miluju tě!

431 18 6
                                    


Pohled Vityy.

Ten polibek byl... Kurva dobrej... Kéž bych ho v tu dobu dokázal políbil znovu.. Z přemýšlení mě vyrušilo cinknutí mého mobilu. Jenny mi napsala na instagram..

--KONVERZACE--

jenny.czechgirl

,,Ahoj Vitoo, potřebuju ti něco říct. Mohla bych dojet?"

vitaacz

,,Čau. Okey."

jenny.czechgirl

,,Oki, super. Tak cca za čtvrt hodinky mě čekej u tebe <3"

vitaacz

👍

--------------

Ted jsem na ni neměl fakt náladu!! Chtěl jsem být jen s Domčou a ona mi to takhle posere... Snad to bude něco fááákt duležitýho.. Jinak nevim no..

,,Hej Domčo?" křikl jsem po něm. 

,,Nooo?" odpověděl mi Dominik. Až teď jsem si všiml, že něco kuchtí.

,,Přijde moje kamarádka." vyřkl jsem a Domča vypadal, že se nějak urazil či co.

,,Okkk" odpověděl nahajpovaně. (fakt sorry) 

--10 minuts later xd--

Povídal jsem si s Dominem ale v tu ránu začal někdo zvonit. Otráveně jsem došel otevřít.

,,Ahooj Vitoo!!" zakřičela a obejmula mě. Objetí jsem jí z nechutí objevoval a v zápjetí jsme vyšli po schodech nahoru, do bytu. 

Vešli jsme domů a Domino na mě hodil nechápavý pohled. Já se na oplátku usmál a s Jenny jsme vyšli do mého pokoje. 

,,No co je?" otráveně jsem řekl, když jsem si sednul na postel..

,,N-no.. Jen jsem ti chtěla něco říct než odjedu do Londýna.." (dělejme, že může okhay? :D) 

,,No, tak poslouchám.." čekal jsem na její odpověď.

,,Miluju tě!" zakřičela přes celý barák a chtěla mě políbit. Dřív, něž to udělala jsem stihl uhnout, takže se Jenny naštvala..

,,P-promiň aasi to tak n-necítím.." zakoktal jsem se. A teď jsem v prdeli..

,,To jsem mohla čekat!" okřikla mě a následně vylítla z pokoje. Snažil jsem se ji dohonit, ale nešlo mi to. Byla moc rychlá. Jakmile zabouchla dveře od bytu, tak se na mě Domino podíval tím stylem, jakože děláš-si-ze-mě-prdel? 

,,Co to kurva bylo?" zeptal se Domča, kterej vytahoval zrovna nějaký jídlo z trouby.

,,J-já nevvím.." zakoktal jsem se. Byl jsem smutný, ale zároveň jsem neměl z čeho.. To já jsem ten špatný. Já jsem ten, co ji odmítl. Když jsem si to uvědomil, tak jsem začal panikařit. Po tvářích mi stékaly slzy a těžce se mi dýchalo. Domča si toho hned všiml, takže za mnou rychle přišel. Otočil si mě čelem k sobě. Pořád mi tekly slzy, ale já ani vlastě nevím z čeho. Mé přebytečné vlasy, které jsem měl v obličeji, mi dal za ucho. Obejmul mě. 

,,Dobrý. Dobrý.." uklidňoval mě  Domča. Už se mi začalo lépe dýchat.. 

,,Sedni si ke stolu, já ti donesu papu, jo?" řekl a já poslechl. Vymanil jsem se z objetí a sedl si ke stolku.


To jsem svině, co? Čekali jste, že si to řeknou, co? JAHAHHAAHH Zítra valentýnský speciálek <3

~Mars:D


If you die, I die! VijzrKde žijí příběhy. Začni objevovat