~Možná na více

325 13 6
                                    

Pohled Vityy

,,Domčo?" zeptal jsem se Dominika po chvilce. 

,,Anoo?" tázal se mě Domča s úsměvem. Aaah.. Nechci mu kazit náladu..

,,Já.." začal jsem 

,,Anu?" usmál se Domino..

,,Já.. Budu muset na týden d-domů.. Možná na více.." ukápla mi slza.

,,Bobíku.." zašeptal Dominik a objal mě. 

,,V pohodě, ano?" uklidňoval mě můj přítel. 

,,To vydržíme.. Budeme si každý den volat, ju?" řekl a pohladil mě po zádech. 

,,Ty jsi moje koťátko malinký, že"  pohladil jsem ho po tváři a následně mu zatlačil do hrudi na náznak toho, aby si lehl. On tak učinil a já si lehl na něj. Následně jsem nás otočil tak, že já byl pod Dominem a on na mě ležel. 

,,Dobrou noc.." zívl si Domča. Pohladil jsem ho po vlasech a zavřel jsem oči.

,,Dobrou noc, beruško.." popřál jsem mu a začal jsem zase usínat..

-----------

Probudil jsem se a hned jsem si všiml, že na sobě nemám peřinu.. Podíval jsem se na toho troubu, který ležel hned vedle mě s dekou obalenou kolem sebe. Sedl jsem si a opřel jsem se o zeď. Vzal jsem si ho do náruče. Když jsem si ho položil do klína, tak otevřel svá šedo-modrá očka.

,,Dobjé jáno." zašišlal jsem a pohladil jsem ho po tváři. On se jen usmál a na dobré ráno mě obejmul.

,,Dobré." popřál mi. Měl jsem dost dobrou náladu než mi došlo, že vlastně dnes jedu domů..

,,Domčo?" začal jsem. On kývl hlavou na náznak toho, že poslouchá.

,,Miluju tě, ale.."

,,Ale?" lekl se.

,,Budu muset odjet, jak jsem ti říkal.. Budu tam asi 2 týdny, abych pomohl mamce s psychikou.." posmutněl jsem.. Podíval jsem se na Domina, kterému už tekla slza. 

,,Mimii.." broukl jsem na něj a na uklidnění se mu přilepil na rty.

,,Budeme si volat každej den a budeš mi posílat fotky." řekl polokřikem a píchl (C:) mě prstem do hrudi.

cus 

~purple guy :O

If you die, I die! VijzrKde žijí příběhy. Začni objevovat