Pohled Vityy
Donesl jsem večeři na stůl a přešel k Domčovi.
,,Domi?" zašeptal jsem. On ke mně zvedl hlavu a usmál se.
,,Koťátko musíme se napapat a až pak půjdeme spinkat, dobře?" řekl jsem roztomile.
,,No tak jo.." odpověděl mi Domča a seskočil z linky. Usmál jsem se a daroval mu pusu na čelo.
,,Mnam.." zašeptal Domča, když si sednul ke stolu. Sedl jsem si vedle něj a začali jsme papat. Domča levou rukou papal (jakože tam měl ten toust sorry xddd) a pravou měl položenou na stole. Na jeho pravou ruku jsem položil svou. (kamo sorry snad to vodemně chápete aaaa) Domča se na mě usmál a věnoval mi pusu na špičku nosu. Miliony motýlků se mi v bříšku rozlétalo.
,,Jdeme už?" zeptal se mě ospale Domino. Chytl jsme ho za ruku a vedl jsem ho do mého pokoje. Lehli jsme si na mou matraci. Domča neváhal a lehl si na mou hrud. Já jsem položil ruce na jeho zadek a neodolal jsem. Musel jsem ho přes zadek plácnout.
,,Vitoo" zakňučel potichoučku Domča.
,,Pwomin" odvětil jsem mu a dal mu pusu do vlasů. Usmál jsem se, protože mi Domča položil ruku na bok a jemně mi ho hladil.
,,Miluju tě.." zašeptal jsem. Nereagoval na to. Což znamenalo, že usnul. Pořádně jsem ho obejmul a začal jsem usínat.
---------
Pohled Domči.
Probudil jsem se a už ráno mi bylo špatně.. Bolelo mě bříško. Ucítil jsem, jak mě Vitaa hladí ve vlasech.
,,Dobré ránko." řekl roztomile Vitaa.
,,Dobré ráno.." odvětil jsem mu. On mě chytil za ruku..
,,Víťo?" začal jsem
,,Copak?" odpověděl rozkošně
,,Mě bolí bříško.." zakňučel jsem. On mě chytil pod rameny a přitáhl si mě víc k hlavě. Dal mi pusu na tvář.
,,To bude v pořádku beruško. Zajdu pro prášek, ano?" oznámil Vitaa a odešel. Lehl jsem si víc doprostřed. Vitaa po chvilce přišel a v ruce držel prášek a vodu. Sedl si na matraci a povídal.
,,Tenhle prášek si pak můžeš vzít až po 6ti hodinách." řekl a podal mi ho.
Pohled Vityy
Když ten prášek zapil vodou tak si lehl na mou hrud.
,,Dobrou noc.." zašeptal Domča.
,,Dobrou noc, koťátko moje<3" odvětil jsem mu a vzal si do ruky telefon. Rozhodl jsem se, že přidám příspěvek..
Byly to 4 fotky..
1. Ležím na Domčovo hrudi a on mě hladí ve vlasech.
2. Domča mi sedí na klíně a usíná.
3. Ležíme vedle sebe a Domča mi olíbává tvář
4. Domča mi sedí na klíně a líbáme se.
Chtěl jsem tam napsat nějaký hezký popisek a tak jsem taky udělal.
Tenhle kluk je to nejlepší, co mě kdy potkalo. Je to ten nejkrásnější a nejhodnější kluk, kterého znám. Zachránil mě ze všech mích problému a dalších ošklivých věcí.. Miluju Tě, Domčo <3
mam vas rada :D
dekuju vam za 1k přečtení!! <3
~purple guy
ČTEŠ
If you die, I die! Vijzr
أدب الهواةDominik Tuček. Když někdo vyřkne toto jméno, na 100 procent se Vám vybaví Dejzr. Ten Dejzr, který je štastný. Nemá žádné potíže, problémy, není ve stressu. Všechno se to ale změní v ten moment, když si Dominik začne uvědomovat, že ho vůbec nepřitahu...