~,,Dobou noc a sladké sny beruško.."

460 18 7
                                    

Pohled Vityy.

--ještě ten večer--

,,Domi-" kníkl jsem. 

,,No?" odpověděl mi zaujatě.

,,Já ti- mmusím ně-něco říct.. Asi.." zakoktal jsem se. Domča se zvedl z mého klína a sedl si přede mě.. 

,,Povídej" řekl nahajpovaně (T_T) Měl jsem menší naději.. Co to kurva plácám za kokotiny..

,,Eeeh- Mám na ně-něco chuť!" vykřikl jsem. Já mu to ale fakt chtěl říct.

,,Hehe- Okay, něco donesu." zasmál se Dominik a došel k našemu šuplíku, kde máme sladkosti. Když se vrátil, donesl jedno takové lízátko, který obarví držku, že ju máte třeba modrou. (pamatujete si to? já to miluju do teď:DD) 

Zasmál jsem se Domčovi, když se ho snažil otevřít. Když konečně oddělal modrej plastovej obal tak ho jen olízl (nemyslím ten obal T_T) a následně ho podal mně. Usmál jsem se a vzal si ho do ruky. On si mi sedl na klín. Je zajímavé, že spolu nechodíme, ale máme takový boyfriends vztah. Ale nevadí mi to, líbí se mi to.. Jo.. ,,Ježiš to je divný."

Radši jsem zatřepal hlavou, aby jsem odtřepal všechny ty škaredé (:d) myšlenky. Podal jsem tu modrou sladkost. On si ji ochotně vzal do ruky a začali jsme se zase spokojeně koukat. Chvilku jsme si tu sladkost předávaly a pak seriál skončil.. 

spoiler

Když Breddovi (idk jestli se to tak pise) vybouchla hlava, tak se Domča hrozně lekl a pořádně se ke mně přitulil.

,,Dobjíí" broukl jsem a dal mu lízátko k puse. On si ho ochotně vzal do pusy (Jakoby, že Vitaa drzel tu sladkost a dejzyr ju měl v puse snad chapes neumim vysvětlovat.:d)

Pro sebe jsem se usmál a jen jsem ho držel. Vzal jsem do levé ruky ovládač a vybral jsem román. Ano, schválně :d Pustil jsem hvězdy nám nepřáli. 

-------------

Když film skončil tam měl Domča plné oči slz, protože ten konec byl.. Fakt smutnej.. Pořádně jsem Dejzra stiskl.. 

,,Jdeme si lehnout? Jsou dvě ráno." řekl jsem ospale. 

,,Mhmhh" něco zašmudlal Dominik. 

,,No jo" odpověděl jsem mu a následně ho chytil po ramenama a pod kolenama. Vyzvedl jsem ho a překvapilo mě, že není vůbec těžký.. No nic. Šel jsem s ním do jeho pokoje a tam ho uložil do postele. 

,,Dobrou noc a sladké sny beruško.." broukl jsem a chtěl jsem odejít, ale v tu ránu mě něco chytlo za ruku. Byl to Domča. Koukal a mě psíma očkama a to byl náznak, ať jdu za ním. Ani jsem se nerozmýšlel a hupsl za ním. On se výtězně usmál a pořádně mě stiskl. Silný stisk jsem mu obětoval a začal jsem pomalu usínat..


Sice je tahle kapitola o nicem ale tisko!

~Mars :d

If you die, I die! VijzrKde žijí příběhy. Začni objevovat