√ BAŞLANGIÇ

96 3 0
                                    

Elime kahvemi almış , yağmur damlalarının camdan süzülüşünü seyrediyordum . Hayatımda mutlu olduğum bir zamanı hatırlamıyordum . Daha doğrusu annem , babam kim onu bile bilmiyordum . Alaycı bir gülümseme peyda oldu dudaklarımda . Beni bırakıp niye gitmişlerdi sanki. Hiç mi beni düşünmemişlerdi ?Neyse deyip gözlerimdeki minik gözyaşlarını sildim . Elimdeki soğumuş kahveme baktım bir süre . Sonra bugünün Cumartesi olduğu aklıma geldi. Bir anlık heyecan kapladı bedenimi ama sönmesi uzun sürmedi . Hiç arkadaşın yok ki diye fısıldadı iç sesim . Kendimi daha fazla üzmemem adına gidip bilgisayarımdan Teen Wolf 'un özetlerini açtım , patlattığım mısırı ve soğuk kolayı alıp bilgisayarımın karşısına oturdum . Zaman su gibi akıp geçmişti . Ne çabuk akşam olmuştu onu da çözememiştim . Beni bilgisayarın karşısından ayıran şey karnımın guruldamasıydı ,kıkırdayıp kalktım . Hazır mantar çorbası yanına da salata hazırlamıştım . Kimsem olmadığı için alt komşumuz Neriman Hanım bana yemek yapmayı öğretmişti. Masamı hazırladım ve yemeğimi yedim . Yemeğimi yedikten sonra bulaşıkları toparladım,yıkadım. Yapacak bir şey bulamadığım için direk yatmayı tercih etmiştim. Yatağımda kıpır kıpır dönerken uyumaya çalıştım ve huzursuz uykuya kendimi bıraktım.

**************************************

Gözlerimi yavaşça araladım , sanırım güzel güneşli bir güne uyandığımı söyleyeceğimi sanıyorsunuz. Hah ! Hayır Öylece akşam kurduğum alarm çalınca kalkmıştım. Şuan kahvaltı hazırlıyordum. Minik masama kahvaltılıkları dizdim. Karnımı ağrıyıncaya kadar doyurdum. Bugün dışarı çıkmaya karar vermiştim. Odama gidip altıma bir tayt , üzerime açık mavi bir v yaka t-shirt giydim. Saçlarımı hafif düzelttikten sonra mavi vanslarımı giydim. Kulaklıklarımı takıp apartmandan aşağı indim. Öylece hissizce yürüyordum sokakta. Onlarca insan vardı sokakta ben de onlardan biriydim.Sahile gitmeye karar verdim.Orada biraz oturdum ve kalktım. Eyvah ! Yarın yeni bir okul maceram başlayacaktı ve ben daha kıyafet bile almamıştım. Yanımda para yoktu. Salak ! diye geçirdim içimden en önemli şeyi unutmuşum . Bankada biraz biriktirdiğim param aklıma geldi. Bankanın yolunu tuttum .Şuan çok hissiz hissediyordum. KAYBOLMUŞ gibi hissediyordum kendimi. Sanki acılarım artık canımı acıtmıyormuş gibi geliyordu . Dalgınca ilerlerken Bankaya geldiğimi fark ettim. Hesabıma girip yeterli miktarda çektim. Okul kıyafeti için mağazanın yolunu tuttum . Ben Gazel Akseden Yarın yeni bir okula başlıyordum. Heyecanım dorukta . Bunları düşünmek için erken olduğunu düşüne düşüne mağazaya geldim. Okul kıyafetleri çok güzeldi . Mavi bir t-shirt ve altına siyah bir pantolon. Görevliye parayı ödeyip çıktım.Evet Ben Artık Bir Taş Döktüren Devlet Lisesi 2. Sınıf Öğrencisiydim !

KAYBOLMUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin