Müdürün kapısını gördüm , çalıp içeri girdim. Müdüre :
- Merhaba Efendim , ben Gazel dedim. Şöyle beni süzüp sonra gülümsedi :
-Merhaba Gazel ben de müdür Ayça , dedi.
- Şey.. Yani ben ... Yeni öğrenciyim de sınıfımı öğrenebilir miyim ? dedim.
-Tabi Gazel , deyip bilgisayarına döndü .
-Mmm bir bakalım hah buldum , 10-B canım , dedi . Teşekkür edip çıktım .
Bu sırada zil çaldı ,tüm öğrenciler koşa koşa sınıflara giriyordu ben ise şaşkın bir biçimde etrafıma bakıyordum .Ne ara bu koridor boşalmıştı anlamamıştım ki . Neyse deyip 10-B sınıfını bulduğuma emin olup kapıyı tıklattım .
İçeri adımımı attım,bayan hocaya döndüm :
-Merhaba ,dedim
-Merhaba canım adını söyle ve kendine boş yer bul lütfen ,dedi.
-Adım Gazel,deyip gülümsedim.Ve yer aramaya başladım .Arkada şirin bir kız bana bakıp gülümsedi,gülümsemesine gülümseyerek karşılık verdim. Yanına baktım boştu.Yavaş adımlarla yanına ilerledim.
-Selam okulumuza hoşgeldin ben Alina ,dedi.Gülümseyerek :
-Adımı biliyorsun zaten ,tanıştığımıza memnun oldum ,dedim.
Dersi Alina ile sohbet ederek geçirdik. Zilin sesini duyunca Alina ayağa kalktı :
-Hadi kalk kantine gidelim ,dedi.
-Şey..Ben gelmesem ? dedim.
-Hayır itiraz yok hadi gidelim çabuk ol ,dedi.
El mahkum Alina'nın peşinden ilerledim.Sıraya girip bir sucuklu tost ve ayran istedim. Tostumu aldıktan sonra parayı tezgaha bıraktım . Alina'nın oturduğu masaya doğru ilerledim. O Sırada gelip biri çarptı. Tostum yere düştü,yere eğilip almaya çalışırken benim elimle beraber birinin eli de uzandı. Başımı kaldırıp elin sahibine baktım .Yeşil gözlü bir çocuk gözümün içine bakıp gülümsüyordu.
Ben de şaşkınlıkla :
-Ö..Özür dilerim , yani yanlışlıkla çarptım, bilirsin öyle ilerlerken birden çarpıverdim ben de şeye gidiyorum nereye gidiyorum işt-
-Hey sakin ol ! Asıl ben özür dilerim ,dedi.Sonra :
- Ben Tolga ve sen de ..... ?
- Gazel adım Gazel dedim.
-Pekala Gazel tanıştığımıza memnun oldum .Sana hemen tost alıp geliyorum ,dedi.
-Gerek yok ,derken çoktan kantinde sıraya girmişti bile ben de beklemeye koyuldum.Yanıma gelip tostu uzattı .
-Gerek yoktu aslında ,dedim
-Olur mu hiç ? Sana ben çarptım sonuçta ,dedi.Teşekkür edip gidiyorken başımı yukarı kaldırdım.Gördüğüm ifadesiz kahverengilerle yerime çivilendim .
********************************************************
(Multimedia 'da Alina var )
Evvvet Merhaba arkadaşlar ! Belki Hikayemi takip eden fazla birileri yok ama ben yine de elimden geldiğince bölüm yayınlamaya çalışıyorum . Bölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?
Gazelin gördüğü gözler kime ait sizce ?
Tolga hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere .Deli Yazarınızdan Selamlarrr !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ
Teen FictionHayata tutunmaya çalışan bir kız . Hiçbir zaman anne ve babasını görmedi . Hayattan bir beklentisi olmayan bir delikanlı. Sevgi ve ilgi görmemiş . Yoluna çıkacak olan ışığı görüp tutunabileck mi ? Bu zorlu süreçte onları neler bekliyor ? Gazel Ve...