9. Bölüm: “Final”
Ayça ve Beyza hastaneden çıkmıştı.
İkisi de daha doğrusu üçü de iyiydi.
Beyza'nın bebeğinin cinsiyeti erkekmiş. Onu öğrendi hastanede kaldığı zaman
Babaannesi ve çakma dedesi de ziyarete gelmişti. Oğullarının yaptıklarından dolayı özür dilediler. Gerçi özür ne kadar işe yarardı bu saatten sonra.
Beyza suç işlemişti ve cezasını da çekecekti.
Beyza hapishanede iken dışarıdan tüm ihtiyaçlarını karşılayacaklarına da söz verdiler Bahaddin ve Bahar Yıldırım çifti.
Herkes yaptıklarının itirafını yapmıştı.
Ayhan, Ali ile kavga ettikten sonra Defne'ye gitmiş orada Defne ile kavga etmiş ve Defne de kafasına kül tablası ile vurmuş.
Sonra korkudan da Hayat'ı aramış ve onunla beraber de Ayhan'ı kendi arabasına bindirip o ormana atmışlar öldüğünü düşünerek.
Ayhan sadece baygınlık geçirdiği için bir süre sonra uyanmış ve yakınlarda bulunan Beyza'nın evine gitmiş
Beyza da o arada bahçedeki çiçekleri suluyormuş. Beyza Ayhan'ı görünce içeri girmiş ama Ayhan da arkasından girmiş. Beyza da orada bulunan küçük kılıç tarzı bıçak ile Ayhan'ın karnına ilk darbeyi vurmuş.
Sonra Beyza Ayhan'ı bıçak zoru ile o ormana götürmüş.
Beyza, tam arkasına dönüp giderken de Ayhan Beyza'nın kafasına taş ile vurmuş taşta bulunan saç teli Beyza'ya ait.
Beyza sinirlenip ard arda bıçak darbelerini geçirmiş.
Farkına vardığında çok geçmiş ve onu orada bırakıp eve gelmiş.
Bedenini ve evini temizledikten sonra ormana giderken bahçesinde Ayhan'ın telefonu olduğunu görüyor ve şarjı da az.
Ormanı gezdikten sonra Ayhan'ın arabasını buluyor ve lastiğinin patladığını görüyor ve eve gelip o Selim ve Orhan'a söylediği yalanı söylüyor.
Hayat ve Ali'nin kayıp 4 saati ise Ali'nin yakalanma korkusu ile Orhan'a söylediği çete mevzusu ile birleşikmiş.
Defne ve Ali uyuşturucu çetesinin eline düşmüş yani şu Arda Aktaş Ali'nin manevi abisi ve Arda Aktaş, Hayat ile Ali'ye bunu sattırmaya ve kullandırma ya teşvik etmiş.
Zaten Ayhan'ın kanında da çıkmıştı uyuşturucu.
Onlar da cezalarını aldılar tabiki de.
Masumluktan vazgeçen Beyza da.
Hayat ve Ali uyuşturucu satma ve kullanmadan 10 yıla kadar hapis cezası,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinya
Teen FictionBir cinayet bunu çözen 3 komiser suçluyu bulabilecek mi? Suçlu kim veya kimlerdi? Katil olmaya onları biri mi zorlamıştı? Kıskançlık cinayetimi yoksa intikam cinayeti mi? Okumaya ne dersin? Düzenlenmiş Kitap