aot - first kiss!

4.3K 138 74
                                    

.˳⁺⁎˚ ꒰ఎ ♡ ໒꒱ ˚⁎⁺˳ . ⊹ ⋆゚꒰ఎ ♡ ໒꒱ ⋆゚⊹

JEAN Seni ilk gördüğü an seninle flört etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

JEAN Seni ilk gördüğü an seninle flört etti. Görünüşüne ve kişiliğine güvendiği gerçeği değil, bir şey söylemeden geçip gitmene izin verememesiydi. Bir titan ya da bir pislik olsun, seni herhangi bir şeye ya da kimseye karşı savunmaktan bir kez bile çekinmedi. Jean bir gün onunla beraber olacağından emin, çünkü bunu başarana kadar dinlenmeyecek. Bir gün Jean, yaşadığı her şey hakkında özellikle duygusal hissediyordu ve Connie'ye seni korumak için ne kadar ileri gideceğini ve sana aşık olduğunu anlatıyordu. Tabii o sırada kapıyı dinlediğini bilmiyordu. Kendini o an orada belli etmedin ama ertesi gün ona çıkma teklif ettin. Cesur birinden hoşlandığını söyleyerek havalı görünmeye çalışırken neredeyse bayılacaktı.

İlk öpücük ilk randevunuzdan sonraydı. Senin yanında tam bir beyefendiydi. Seni yumuşak ama tutkulu bir şekilde öptü, sanki onun için en değerli şeymişsin gibi seni tuttu. Gerçeği söylemek gerekirse, öyleydin de. İkiniz de geri çekildiğinizde, o senin dokunuşuna ihtiyaç duyarak alt dudağınızı hafifçe çekiştirmeden önce, ikiniz de alınlarınızı birbirine yasladınız. Aklında, zaten seninle evlenmek vardı. Siz eve gitmek için uzaklaşırken sizi izledi ve gözden kaybolunca sevinçle Connie'yi bulmaya gitti, ona her şeyi anlatmak zorundaydı.

☆☆☆☆☆☆☆

ARMIN Sürekli senden bahsediyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ARMIN Sürekli senden bahsediyor. Hayatını bir kez kurtardığında sana aşık oldu ve o zamandan beri aklı bir anda senin fikrine sarıldı. Benlik saygısı düşük olduğu için duygularını kimseye itiraf edemedi ama farkında bile olmadan senden o kadar çok bahsetti ki... Arkadaşları, sizden bahsederken gözlerinin parlamasından, bir konuşmada adınız geçtiğinde dikkatinin direkt oraya yönlenmesinden ve biri ona "Y/N'den hoşlanıyorsun!" dediğinde kızarıp reddetmeye çalışmasından size karşı bir ilgisi olduğunu kolayca anladı.

İlk öpücük yanlışlıkla oldu. Düşmanla savaşırken, ölümcül şekilde yaralandınız ve ağır yaralanmalarınızdan dolayı bilincinizi kaybettiniz. Uyandığında, Armin sana bakıyordu. Buğulu zihninizden bile onun bitkin ve panik içinde olduğunu görebiliyordunuz. Görünüşe göre üç gün boyunca uyumuşsun, ölümün eşiğindeyken. Armin tüm bu süre boyunca bir saniye bile dinlenmedi. Senin yanından da hiç ayrılmadı. Gözlerini zar zor açmayı başardığında, gözyaşları yanaklarından aşağı süzülürken bir rahatlama çığlığı onu terk etti. Seni ani, yumuşak ama derin bir öpücük için kendine çekti, o kadar sevinmişti ki seni öptüğünü bile fark etmemişti. Kekeleyerek özür diledi ve böyle bir şey yaptığı için kendine zihinsel olarak tokat attı. Neyse ki, tüm durumu tamamen tatlı bulmuştunuz.

☆☆☆☆☆☆☆

EREN Dikkatinizi çekmeye çalışır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EREN Dikkatinizi çekmeye çalışır. Etraftayken, ekstra sıkı çalışıyor ve tüm ruhunu size gücünü ve kararlılığını göstermek için harcıyor. Tehlikeli görevler sırasında, sizi korumak ve iyi olduğunuzdan emin olmak için hangi formda olursa olsun Eren'in her zaman yanınızda olduğunu göreceksiniz. Eren daha kararsız hâle geldiğinde, sizinle yüzleşir ve onun aklından geçenleri ve inançlarını destekleyip desteklemediğinizi sorar. Cevabınız onun için gerçekten önemli değil, yaptığı her şeye katılsanız da katılmasanız da, gerekirse sizi zorla da olsa yanında götürüyor.

İlk öpücük, ikiniz de birbirinize olan duygularınızı itiraf etmeden önce gerçekleşti. Sen ve Eren asla ilişkiniz için etiketler ile ilgilenme zahmetine girmediniz, ama o zamanlar sen ve Eren sadece arkadaştınız. Sadece arkadaş olmasına rağmen, Eren zaten seni kendi kafasında sevgilisi olarak kabul etmişti. Başarılı bir görevin ardından izciler güzel bir ziyafet çekmek ve bir şeyler içmek için toplandılar. Ancak Eren, Jean'a çok yakın olduğunu gördü, onun hoşuna gitmeyecek kadar yakındınız. Tek kelime etmeden sana doğru gelmekten ve seni kapmaktan çekinmedi. Kolunu kavrayışı sana bilmen gereken her şeyi anlattı. Onu üzmüştün. Şaşırtıcı bir şekilde, Eren hiçbir şey söylemedi. Seni sadece bulabildiği en yakın boş odaya kadar sürükledi. Kapıyı arkandan çarptığı an, seni duvara yasladı, dudaklarını seninkilere bastırdı, sen sadece şoktan nefes alabiliyordun. Başka biriyle olduğun düşüncesine duyduğu öfkenin her zerresi gidene kadar seni öptü.

☆☆☆☆☆☆☆

LEVI Senin gücünden etkilendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

LEVI Senin gücünden etkilendi. Onunla aynı nitelikleri paylaştın ve o istemeden kendini sana yakın olurken buldu. İlk tanıştığınızda, bütün gece beraber konuşmuştunuz, o uzun gecenin ardından çelişkiye düştü. Dünya acımasızdı. Her uyanışında tekrardan değer verdiği birini kaybetme korkusu yaşıyordu. Bu nedenle, eninde sonunda kaybedeceği birini hayatına dahil etmek istemiyordu. Aynı zamanda, sensiz boş hissetti. Kaçınılmaz ölüm korkusuyla senden kaçmanın, içindeki boşluğa değip değmeyeceğin düşüncesiyle sık sık gece geç saatlere kadar uyanık kalırdı.

İlk öpücük senin tarafından başlatıldı. Şaşırdı ama anında eriyip gitti. Onu önemsiyordun ve ilk hareketi onun yapmayacağını bilecek kadar iyi tanıyordun. Dudaklarını onunkilere bastırdığında kalbi göğsünden çıkacak gibi atmaya başladı. Koşulsuz sevildiğini hissetmekten vücudunun hissettiği rahatlama hissinden dolayı sarsıldı. Buna alışık değildi, saçlarını kavradı ve onu iyileştiriyormuş gibi görünen öpücüğü derinleştirdi. Bu ona uğruna savaşacak bir şey veren bir öpücüktü. Ayrıca odayı aydınlatmak için yakılan mum ışığında çok güzel duruyordun.

anime characters reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin