tsukishima - toxic ex!

2.4K 103 11
                                    

.˳⁺⁎˚ ꒰ఎ ♡ ໒꒱ ˚⁎⁺˳ . ⊹ ⋆゚꒰ఎ ♡ ໒꒱ ⋆゚⊹

Vizyona yeni giren filmi izlemek için can atıyorsunuz, çünkü sinema salonunda bir şeyler izleme fikri her seferinde sizi küçükken ilk gittiğiniz sinema filmi gibi heyecanlandırıyordu.

Tabii Tsukishima'yı sizinle beraber o filmi izlemesi için evden dışarı sürüklemeniz gerekti (sizinle sinemaya gitmeyi ve filme tamamen dalmışken sizin ona sarılmanızı seviyordu ama elbette bunu size söylemeyecek).
biletleri almaktan ve en iyi koltukları seçmekten o sorumluydu, atıştırmalıklardan ise siz sorumluydunuz.

Kollarınızdaki içecekleri, şekerleri ve aşırı büyük patlamış mısır kovasını dengelemek için baya bir uğraş uğraş veriyordunuz, size verilen göreve o kadar çok odaklanmıştınız ki eski sevgilinizin size doğru yaklaştığını fark bile edememiştiniz.

"hepsini sen mi yiyeceksin?" Daha kim olduğuna bakmadan yüz hatlarınıza yayılan şok edici ses refleks olarak başınızı yukarıya kaldırmanıza sebep olmuştu. Sesin sahibini zaten tanıyordun.

Kaşlarınızı çatarak, şaşkınlığınızı ve biraz da korkunuzu gizlediğinizi umarak kendinizi toplarlamanız biraz zaman aldı. "Ben ve erkek arkadaşım için," diye yüzüne tısladın ve diğer tarafından geçmeye çalıştın.

"Hadi ama beni bu kadar çabuk uunutmuş olamazsın." Yüzünde şeytani bir sırıtışla yolunuzu aynı hızla kapatmak için bir adım attı. "Üstelik yanında kimseyi göremiyorum."

"Çünkü şu anda bilet sırasında. Ayrıca o-" Anidn kolunu tutup seni kendine çekerken şaşkınlıkla ağzından çıkan bir nefesle kendi sözünü kestin.

"Unutma, kimse seni benim sevdiğim kadar sevemez bebeğim. Kalbini kırdığında çok yakında bana koşarak geri döneceksin."

Onun sıkı tutuşundan kıvranarak kurtulmaya çalışıyordun, elinden geldiğince yüzünü yüzünden uzak tutmaya çalışıyordun. Sözleri zihninde yankılandı, dediklerini umursamamaya çalıştın. Sana ulaşmasına izin veremezdin, bir daha olmaz. Asla.

Tsukishima'nın arkanızdaki varlığı onun 'tch' sesini duyduğunuzda sizi transtan çıkardı. Eski sevgilin sonunda gitmene izin verdi ve sen erkek arkadaşının göğsüne doğru geri tökezledin. Sonunda rahat bir nefes verdin.

Atıştırmalıkların çoğunu elinden alarak, "Elindekileri dökebilirdi, bazen biraz salak olabiliyor," diye mırıldandı gelişigüzel bir şekilde. Dedikleri yüzünden ona kaşlarını çattın ve sadece küçümseyen bir kıkırdama ile karşılandın. "Özellikle de seninle bu kadar uzun süre çıkması salaklığının en büyük sonucu."

alaycı ve kayıtsız davranışlarına rağmen, Tsukishima'nın her zamankinden daha uzun, omuzları geniş, gözleri kısılmış ve sırıtışı tehditkar duruşunu gözlerinden kaçırmadın.

"Kavga çıkarmaya mı çalışıyorsun?" Eski sevgilin, Tsukishima'nın varlığı yüzünden gerilmişti, ileriye doğru bir adım attı ve bu onun sadece daha küçük ve çok daha fazla komik görünmesine neden oldu.

Ona tepeden bakan Tsukishima, kahkahasını bastırmak için bir "pfft" sesi çıkardı. "Cidden böyle sert davranmaya çalışacak bir yapıya sahip değilsin... düşündüğün kadar korkutucu durmuyorsun," diye alay etti, dudaklarında kocaman bir sırıtış oluşmasını engellemek için dudaklarını büzdü.

"ve sen korkutucu olduğunu mu sanıyorsun?"

Erkek arkadaşın onun seviyesine eğilmeden önce bir anlık bir sessizlik oldu, sesi alçak ve soğuktu, "Evet, eğer istersem. Şimdi izin verirsen izleyeceğimiz bir filmimiz var."

Elini avucunun içine aldı, diğeri atıştırmalıklarını tutarak ve eski sevgilin olduğu yerde donmuş haldeyken seni film salonuna götürdü.

"Beni buraya kadar sürükledikten sonra tüm gün ruh halinin mahvolmasına izin vermesen iyi olur," dedi şakacı bir şekilde ama gözlerinin yere nasıl takıldığını fark edince elini hafifçe sıktı. "Bizim için en iyi koltukları seçtim. Ah ve böyle aptallarla çıkmak gibi salak saçma bir hatayı yapmayacaksın çünkü bundan sonra hep yanında ben olacağım," diye yanağını öpmeden önce mırıldandı, eski sevgiline hâlâ az da olsa sinirli olduğu belliydi. Yine de nihayet ona baktığınızda, yüzünün yarısını kapşonlusunun yakasında sakladığını görmüştünüz. Utandığının belirtisi olan kızarmış kulaklarını saklamaya çalışıyordu.

anime characters reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin