🍋| aot boys - vibrations!

5.8K 117 12
                                    

.˳⁺⁎˚ ꒰ఎ ♡ ໒꒱ ˚⁎⁺˳ . ⊹ ⋆゚꒰ఎ ♡ ໒꒱ ⋆゚⊹

Armin uygulamayla çalışan bir vibratöre sahip olduğunu görünce oldukça çok şaşırdı. Seni mutlu edeceğini bildiği için uygulamasını indirmene izin verdi, elbette tek amacı seni mutlu etmekti.

Sınıfta kendi üzerinde kullanmasını istediğini söylediğinde gerilmişti çünkü yakalanma ihtimalin çoktu. Ona yakalanmayacağınıza söz veriyorsunuz, onu rahatlatıyorsunuz ve o da bu durumda kabul ediyor. Bu bir hataydı.

Bir grup projesi yapıyorsunuz. Sen ve Armin'le beraber dört kişi var. Diğer iki kişiden birinin siz hafif bir vızıltı hissediyorken ne yapmanız gerektiğine dair bir öneri vermesini dinliyorsunuz, bu da şaşırmanıza neden oluyor. Sarışın sevgilinize baktığınızda, sınıf arkadaşınızı ilgiyle dinliyor ve kendi cevaplarını veriyordu. Yaptığı şeyi tamamen görmezden gelmesi daha çok ortamı geriyordu.

Bir süre daha hafif bir vızıltı olarak devam etti, ancak kendi önerinizi sunma vaktiniz geldiğinde vızıltı daha agresifleşti ve buna karşılık ani bir şekilde sessizleştin. Armin'e bir bakış attın.

"Sorun ne? Hasta mı hissediyorsun?" Armin size herkesin ortasında yüksek bir sesle soruyor, bu yüzden gruptaki diğerleri de senin için endişelendi. Cevap vermek için ağzınızı açarsınız, ancak titreme yoğunlaştığında sahte bir şekilde öksürürsünüz. İç çekmeden önce Armin'in yüzünde bir milisaniyelik bir gülümsemenin belirdiğini gördüğünüze yemin edebilirdiniz.

Sana yaklaşırken ve kolunu beline dolarken konuşmaya başladı,

"Kendini kötü hissediyorsun değil mi? Sanırım seni yurt odama götürmem daha iyi olacak, sonuçta buraya en yakın yer orası... hem evde verebileceğim ilaçlar da var, sana iyi gelecektir.” Arkasını dönerek gruptaki diğerlerine bakıp özür dilercesine gülümsedi. “Daha iyi olduğunda tekrar buluşmak için size mesaj atarız, üzgünüm.”

İkiniz de yürümeye başladığınızda Armin vibratörü daha çok yoğunlaştırır, yaptığı şey durup koluna tutunmak zorunda kalmanıza sebep olur bu da size endişeli bir şekilde bakmasına sebebiyet verdi, sebebi o değilmişçesine. "İyi hissettiğine emin misin?"

"Bir dahaki sefere bunu giyersem kontrol bende olacak," diye söz veriyorsun nefes nefese ve Armin'in gülmesine rağmen gözlerinin karardığını ve onun da zar zor bekleyebildiğini biliyorsun.

☆☆☆☆☆

Sırıtmaya başlamadan önce Eren'in gözleri büyür. "Dayanabileceğinden emin misin?" Sana sorarken meydan okumacı bir tona sahipti, ikiniz de kazanma tutkusu olan kişilerdiniz.

Titreşimler başladığında sınıfın içine girmemiştiniz bile. Eren senden uzakta oturuyor, yüzünde bir sırıtış var.

Diğerlerine göre sadece telefonunda geziniyor gibi gözüktüğüne eminsiniz ama biliyorsun ki o pislik, lanet olası şeyin ayarlarını değiştirmek için mutlu bir şekilde kendince doğru zamanları bekliyor.

Oturursunuz ve titreşimlerin hızı ve yoğunluğu arttıkça sandalyenize tutunmak zorunda kalırsınız. Eren'e bakıyorsun ve onu sana bakarken yakalıyorsun, el sallarken yüzünde bir sırıtış var. Ona dik dik bakıyorsun, bu sadece vibratörün daha da yoğun bir şekilde vızıldamasına neden oluyor. Birisi gerçekten dikkat ederse, vızıltıyı duyabilir. İstemsiz bir şekilde zevkle gözlerini hafifçe deviriyorsun.

anime characters reactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin